misschien een kortingscodequote:Op zondag 28 december 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een of andere Thaise code?
Straks komt-ie opdagen in zo'n streepjespak.quote:Op zondag 28 december 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietHet gaat gewoon mis met de vertaling ergens
quote:Op zondag 28 december 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks komt-ie opdagen in zo'n streepjespak.
I have warrant.quote:Op zondag 28 december 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en zo'n grote bal met een ketting aan zijn enkel
ja moet ik morgen ook achteraan. Mijn paspoort is bij de advocaat, vragen wat de huidige status isquote:Op zondag 28 december 2025 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze haar visum gaan controleren
meh, het is ook alweer 9u geweest.quote:
hehe, daar issiequote:
Die zijn vast alle muay Thai-scholen af aan het bellen of ze je kennen.quote:Op zondag 28 december 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik morgen ook achteraan. Mijn paspoort is bij de advocaat, vragen wat de huidige status is
ik NOOIT meerquote:
Ik sluit me hier op en word dan viesdik en luiquote:
Moevadsigkat.quote:Op zondag 28 december 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sluit me hier op en word dan viesdik en lui
Ja. Waarbij er gevraagd wordt naar betaling in naturaquote:Op zondag 28 december 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een of andere Thaise code?
ja zin inquote:
ZIE JE WEL. ik mag niet naar buitenquote:Op zondag 28 december 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
Dit verandert 1 januari: hotel duurder, naaktkat verboden, vaker huurtoeslag en meer - https://nos.nl/l/2596187
Dat is wel heel overdrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |