Ik zou deze Downie noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is een pallaskat.
[ afbeelding ]
Hahaha wat een leukerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind deze katten lekker maf. Kijk 'm op z'n staart zitten.
[ afbeelding ]
Ik heb nog een arm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je het nou als je een jeukplekje hebt op je rug?
Zoals in junglebookquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou maar dan moet US toch 464 keer per jaar jarig zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verjaardagsbaas boven verjaardagsbaas
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed hij die dan in z’n mouw als ultra dun eng handje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deed hij die dan in z’n mouw als ultra dun eng handje?
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger zo'n klein handje aan een stok, die hij daarvoor gebruikte.
Misschien had je die carpaccio eerst even in de magnetron moeten doen, volgens onze hautain notoire culinist kan datquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Heb net soort van met mes en vork gegeten, carpacciomaar ik beweeg dan niet alleen m'n arm maar m'n hele bovenlichaam heen en weer bij het snijden
en ik kan de vork nog niet helemaal naar m'n mond brengt.
Ben dat gekut met links wel zat.
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog steeds een flinke bloeduitstorting op m'n arm die een beetje bij m'n elleboog blijft hangen en de rest zit nu bij m'n pols. Dat is ook ongemakkelijk.
Ik heb haar van de trap gegooid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ze was uilen gaan jagen in het bosquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, heb jij allemaal gedaan joh?
Da's zielug.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was uilen gaan jagen in het bos
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb haar van de trap gegooid.Totaal onnodig ook, CL is prima in staat om zichzelf van een trap af te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Godver ik moet lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totaal onnodig ook, CL is prima in staat om zichzelf van een trap af te gooien.
It's funny because it's true.quote:
Een flamingo schotelquote:
ik wil diequote:
jaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet in je verhuurhuis alles in flamingo thema doen?
zou ik wel tof vindenquote:Op zondag 28 december 2025 05:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet in je verhuurhuis alles in flamingo thema doen?
Achterop de brommer.quote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben 1 koelkast bezorgd![]()
Maar naar mijn huis en niet het verhuurhuis dus geen idee hoe ik die koelkast daar krijg
Oh handigquote:Op zondag 28 december 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben 1 koelkast bezorgd![]()
Maar naar mijn huis en niet het verhuurhuis dus geen idee hoe ik die koelkast daar krijg
ja je kan ze ook altijd vragen ergens anders heen te gaan maar nu had ik ook niet door dat het een koelkast wasquote:Op zondag 28 december 2025 07:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh handigMisschien even afwachten of er nog meer verkeerd bezorgd wordt, en dan iemand met een busje of pickup ronselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |