Moddervet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kopiko het volgende:
Bunting had problemen met z'n ademhaling.
Niemand is verbaasd.
Clayton was in het najaar wel matig. Maar zijn gemiddeldes zijn wel strak 96, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn 90-95 niveau gewoon niet genoeg gaat zijn tegen de sterke Clayton van dit jaar, maar ik laat mij graag verrassen.
Als Clayton wint is de PL line-up wel redelijk rond. Bunting Van Gerwen Littler Humphries Van Veen Price Clayton Aspinall (als die wint van Doets)quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton was tamelijk briljant vandaag. Harry heeft natuurlijk voornamelijk geprofiteerd van een chokende Ross en twee relatief matige tegenstanders, zonder zelf écht uit te blinken. Ik denk en vrees dat Clayton er overheen gaat walsen.
Vanmiddag hadden we prima analyses tussendoor. Dat mag ook gezegd worden.quote:
Stephen Lefeverequote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bunting begint uit het niets over de miljoen pond “maar ik ben er niet mee bezig”.
Rock komt er gewoon inquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Clayton wint is de PL line-up wel redelijk rond. Bunting Van Gerwen Littler Humphries Van Veen Price Clayton Aspinall (als die wint van Doets)
Aspinall ook wel denk ik. Ik denk dat Clayton er niet in komt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verrek. Rock voor Aspinall dan
Het volledige studiogedeelte van die middag heb ik (succesvol) gemute.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nog steeds rillingen van Hendriks en die PSV-downie. Mijn moeder benoemde tijdens het kerstdiner nog hoe irritant zij hen vond ()
Even lekker de heupen los maken!quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee een zwarte dansmarieke. Niet eerder gezien (ook niet erg opgelet)
Met die rooie bohquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even lekker de heupen los maken!
Die is er wel vaker/altijd bij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee een zwarte dansmarieke. Niet eerder gezien (ook niet erg opgelet)
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het tijd voor eindbaas Bunting
drink to get drunk ook al heet ik geen mexicanobakkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Sia? @:mexicanobakker
Was niet te doen inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we prima analyses tussendoor. Dat mag ook gezegd worden.
Ik krijg nog steeds rillingen van Hendriks en die PSV-downie. Mijn moeder benoemde tijdens het kerstdiner nog hoe irritant zij hen vond ()
Jouw moeder kijkt darts?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we prima analyses tussendoor. Dat mag ook gezegd worden.
Ik krijg nog steeds rillingen van Hendriks en die PSV-downie. Mijn moeder benoemde tijdens het kerstdiner nog hoe irritant zij hen vond ()
Nee, het stond op de achtergrond op toen mijn pa ‘keek’ (lees: op de bank aan het dutten was)quote:
Dat overkomt wel meer dartersquote:
En weer bij andere vrienden GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, je bent van je vrienden weg.
Blijven abonneren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We weten allemaal dat Viaplay hier mee leest, dus ik snap niet dat ze Jerry er nog niet uitgesmeten hebben
Lees kritiek van je klanten.
En donderstraal meteen op met die KUT Eurojackpotreclame. We betalen al genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We weten allemaal dat Viaplay hier mee leest, dus ik snap niet dat ze Jerry er nog niet uitgesmeten hebben
Lees kritiek van je klanten.
@MasterCaller komt zo ziedend reageren dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren en dat ze niet zomaar dure analisten kunnen betalen.quote:
MasterCallerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:mastercaller komt zo ziedend reageren dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren en dat ze niet zomaar dure analisten kunnen betalen.
Oh daar wil ik wel meer over weten eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |