Dat overkomt wel meer dartersquote:
En weer bij andere vrienden GENOTquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, je bent van je vrienden weg.
Blijven abonneren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We weten allemaal dat Viaplay hier mee leest, dus ik snap niet dat ze Jerry er nog niet uitgesmeten hebben
Lees kritiek van je klanten.
En donderstraal meteen op met die KUT Eurojackpotreclame. We betalen al genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We weten allemaal dat Viaplay hier mee leest, dus ik snap niet dat ze Jerry er nog niet uitgesmeten hebben
Lees kritiek van je klanten.
@MasterCaller komt zo ziedend reageren dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren en dat ze niet zomaar dure analisten kunnen betalen.quote:
MasterCallerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:mastercaller komt zo ziedend reageren dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren en dat ze niet zomaar dure analisten kunnen betalen.
Oh daar wil ik wel meer over weten eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat je met een abonnementje prima Jerry kan blokkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |