Stukje apneu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kopiko het volgende:
Bunting had problemen met z'n ademhaling.
Niemand is verbaasd.
Ik denk dat zijn 90-95 niveau gewoon niet genoeg gaat zijn tegen de sterke Clayton van dit jaar, maar ik laat mij graag verrassen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Harrysson speelt beter als de druk niet bij hem ligt.
Moddervet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kopiko het volgende:
Bunting had problemen met z'n ademhaling.
Niemand is verbaasd.
Clayton was in het najaar wel matig. Maar zijn gemiddeldes zijn wel strak 96, ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn 90-95 niveau gewoon niet genoeg gaat zijn tegen de sterke Clayton van dit jaar, maar ik laat mij graag verrassen.
Als Clayton wint is de PL line-up wel redelijk rond. Bunting Van Gerwen Littler Humphries Van Veen Price Clayton Aspinall (als die wint van Doets)quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Clayton was tamelijk briljant vandaag. Harry heeft natuurlijk voornamelijk geprofiteerd van een chokende Ross en twee relatief matige tegenstanders, zonder zelf écht uit te blinken. Ik denk en vrees dat Clayton er overheen gaat walsen.
Vanmiddag hadden we prima analyses tussendoor. Dat mag ook gezegd worden.quote:
Stephen Lefeverequote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bunting begint uit het niets over de miljoen pond “maar ik ben er niet mee bezig”.
Rock komt er gewoon inquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als Clayton wint is de PL line-up wel redelijk rond. Bunting Van Gerwen Littler Humphries Van Veen Price Clayton Aspinall (als die wint van Doets)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |