Dit inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat er te weinig liedjes in de Top 2000 staan die Lazarus heten
Ik kan wel 500 liedjes opsnorren die plaats mogen makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Porcupine Tree hoeft er van mij niet per se in
Wou net zeggen dat het origineel van PT stiekem nog wel een tikkeltje genialer is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Porcupine Tree mist helaas
Die hebben best een aantal mooie nummers.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Elk uur zonder S&F is een goed uur.
Tijd vliegtquote:
Volgend jaar is het rampjaar sowieso 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:40 schreef Isorden het volgende:
Pffff dit blijft toch ook vreselijk mooi....
Ook al bijna 10 jaar weg![]()
![]()
![]()
1 is ook een aantal jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die hebben best een aantal mooie nummers.
Jup, ging wel heel hard toen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het rampjaar sowieso 10 jaar geleden
dit jaar was ook niet bestquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het rampjaar sowieso 10 jaar geleden
We zijn sowieso op de carroussel met elk jaar minstens 4/5 grote namen nu gestapt ben ik bangquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jup, ging wel heel hard toen.
Dit jaar ook trouwens.....
Dat geldt ook voor The Gathering en andere metaalbands ja, volgens mij hebben we ze nu allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig staat PT er wel in met een nummer dat representatief is, als Lazarus er als enige in stond konden ze wel bij de meme.
Er gaat wmb niets boven Sentimental, maar die zie ik de lijst niet snel halen. Zelfs voor de Snob is die te obscuur.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wou net zeggen dat het origineel van PT stiekem nog wel een tikkeltje genialer is.
En op de juiste momenten hoor ik die emotionele bom liever dan SABNH
Mag ook niet vergeten worden ja.quote:
nu alleen judas priest nog?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor The Gathering en andere metaalbands ja, volgens mij hebben we ze nu allemaal
Ik vrees elke dag voor de Beatles en de Stonesquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zijn sowieso op de carroussel met elk jaar minstens 4/5 grote namen nu gestapt ben ik bang
Zo diep zit ik dan weer niet in de Porcupine Tree discografiequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er gaat wmb niets boven Sentimental, maar die zie ik de lijst niet snel halen. Zelfs voor de Snob is die te obscuur.
Daarentegen hebben ze wel een DJ die altijd Lazarus isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dat er te weinig liedjes in de Top 2000 staan die Lazarus heten
Gelukkig nog wel op 26 decquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Isorden het volgende:
En als je dan ziet welke kerst bagger hierna volgt...
de vrouwen van nu zijn wel enorm overheersend vind ik qua goede platen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag ook niet vergeten worden ja.
Maar de vrouwelijke popiconen van de 20e eeuw komen er sowieso erg bekaaid van af in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Van de Stones hebben we paar jaar geleden al eentje gehad, maar goed. Dat was 'slechts' de drummer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees elke dag voor de Beatles en de Stones
Megadeth??quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
nu alleen judas priest nog?
Ja, die worden stelmatig ondergewaardeerd. Madonna staat er ook heel weinig in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag ook niet vergeten worden ja.
Maar de vrouwelijke popiconen van de 20e eeuw komen er sowieso erg bekaaid van af in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Origineel van Monika Liu?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er gaat wmb niets boven Sentimental, maar die zie ik de lijst niet snel halen. Zelfs voor de Snob is die te obscuur.
dus dan mag het nog!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel op 26 dec
Dylan, Clapton, Young, Diamond, Van Morrisson, 4x Abba, Robert Plant, Jimmy Page, Don Henley, Simon, Garfunkel, 4x Fleetwood Mac, 3x Queen, boudewijn de groot er valt nog een hoop te vergeven aan Dabsquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vast wel. Maar als ik dan zie welke van mijn stem platen het niet hebben gered ten koste van dat duo wordt ik een beetje verdrietig van binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die hebben best een aantal mooie nummers.
Blijft legendarische televisie ja. Vind Ebbinge echt een geniequote:
Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelfquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?
Nee dat is Don Henley van Eaglesquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?
Don Henley (behalve bij Peace), Gilmour, Simon, Nick, Garfunkelquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dylan, Clapton, Young, Diamond, Van Morrisson, 4x Abba, 4x Fleetwood Mac, 3x Queen, boudewijn de groot er valt nog een hoop te vergeven aan Dabs
Mick is hartstikke fit hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelf
Keith is 120 in Keith-jarenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelf
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don Henley (behalve bij Peace), Gilmour, Simon, Nick, Garfunkel
1quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef hihohaswessam het volgende:
hoe veel van de bee gees leven nog
Dat al die grote namen samen zo'n nummer hebben gemaakt heeft wel wat ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit overigens een prima kerstnummer
Alle kerstplaten die na kerst komen, zouden ze gewoon moeten skippen. Zelf als het Kirstygodin isquote:
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef ShinyStar het volgende:
Wel één van mijn favo kerstnummers en mijn autistische ik vind het mooi dat het nog net op 26 december is.
Dan vraag je er ook wel een beetje om.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een schijthekel heb aan kerstmuziek?
Vorige week paar keer wezen zwemmen in een zwembad waar Sky aanstond. Verschrikkelijk.
Wat krijgen we nog? Rea, Wham, Fairytale of New Yorkquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef camilero het volgende:
[..]
Alle kerstplaten die na kerst komen, zouden ze gewoon moeten skippen. Zelf als het Kirstygodin is
Wel Wham! gedodged toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een schijthekel heb aan kerstmuziek?
Vorige week paar keer wezen zwemmen in een zwembad waar Sky aanstond. Verschrikkelijk.
Mariah?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nog? Rea, Wham, Fairytale of New York
Die kan ook nog dood. Gibb, Page, Blackmore, er zijn nog legio mogelijkhedenquote:
Ik had niet om Sky gevraagd...quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Volgens mij een keer vluchtig jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?
coldplayquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ikquote:
Geen idee, dat moet @DecoAoreste het beste weten denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?
Chris Rea zal nooit meer thuis komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Flappie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja, die is er ook nog.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ik
gatverdamme. Die probeer ik altijd uit mn geheugen te bannenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ik
Inderdaad. Wonderbaarlijk genoeg nog steeds niet gehoord deze maand. 26 dagen lang.quote:
Die is inmiddels op de terugweg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chris Rea zal nooit meer thuis komen
Mevrouw Kerrie toch ook nog?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was vlak na corona. Volgens mij de eerste keer dat ik zo veel mensen bij elkaar zagquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij een keer vluchtig ja
fixedquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef hihohaswessam het volgende:
dat kerstnummer van coldplay is ook wel echt een gedrocht trouwens
Dat je klasgenoten je al snel de liefde gaan misgunnen als ze niet je vrienden zijn. En dat het niet zo handig is om haastig een telefoonnummer over te schrijven als je vervolgens één cijfer verwisselt en vervolgens niet kunt sms'en naar je (vakantie)crushquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Welke waarheid leerden jullie op je 17e?
dat geldt voor ieder coldplay nummer kerst of nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef hihohaswessam het volgende:
dat kerstnummer van coldplay is ook wel echt een gedrocht trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |