Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelfquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?
Nee dat is Don Henley van Eaglesquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?
Don Henley (behalve bij Peace), Gilmour, Simon, Nick, Garfunkelquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dylan, Clapton, Young, Diamond, Van Morrisson, 4x Abba, 4x Fleetwood Mac, 3x Queen, boudewijn de groot er valt nog een hoop te vergeven aan Dabs
Mick is hartstikke fit hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelf
Keith is 120 in Keith-jarenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en Mick en Keith weten het gewoon nog niet van zichzelf
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don Henley (behalve bij Peace), Gilmour, Simon, Nick, Garfunkel
1quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef hihohaswessam het volgende:
hoe veel van de bee gees leven nog
Dat al die grote namen samen zo'n nummer hebben gemaakt heeft wel wat ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef peaceman het volgende:
ik vind dit overigens een prima kerstnummer
Alle kerstplaten die na kerst komen, zouden ze gewoon moeten skippen. Zelf als het Kirstygodin isquote:
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:46 schreef ShinyStar het volgende:
Wel één van mijn favo kerstnummers en mijn autistische ik vind het mooi dat het nog net op 26 december is.
Dan vraag je er ook wel een beetje om.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een schijthekel heb aan kerstmuziek?
Vorige week paar keer wezen zwemmen in een zwembad waar Sky aanstond. Verschrikkelijk.
Wat krijgen we nog? Rea, Wham, Fairytale of New Yorkquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef camilero het volgende:
[..]
Alle kerstplaten die na kerst komen, zouden ze gewoon moeten skippen. Zelf als het Kirstygodin is
Wel Wham! gedodged toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een schijthekel heb aan kerstmuziek?
Vorige week paar keer wezen zwemmen in een zwembad waar Sky aanstond. Verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |