de vrouwen van nu zijn wel enorm overheersend vind ik qua goede platen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag ook niet vergeten worden ja.
Maar de vrouwelijke popiconen van de 20e eeuw komen er sowieso erg bekaaid van af in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Van de Stones hebben we paar jaar geleden al eentje gehad, maar goed. Dat was 'slechts' de drummer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees elke dag voor de Beatles en de Stones
Megadeth??quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
nu alleen judas priest nog?
Ja, die worden stelmatig ondergewaardeerd. Madonna staat er ook heel weinig in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag ook niet vergeten worden ja.
Maar de vrouwelijke popiconen van de 20e eeuw komen er sowieso erg bekaaid van af in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ
Origineel van Monika Liu?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er gaat wmb niets boven Sentimental, maar die zie ik de lijst niet snel halen. Zelfs voor de Snob is die te obscuur.
dus dan mag het nog!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel op 26 dec
Dylan, Clapton, Young, Diamond, Van Morrisson, 4x Abba, Robert Plant, Jimmy Page, Don Henley, Simon, Garfunkel, 4x Fleetwood Mac, 3x Queen, boudewijn de groot er valt nog een hoop te vergeven aan Dabsquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul was toch al dood?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vast wel. Maar als ik dan zie welke van mijn stem platen het niet hebben gered ten koste van dat duo wordt ik een beetje verdrietig van binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die hebben best een aantal mooie nummers.
Blijft legendarische televisie ja. Vind Ebbinge echt een geniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |