You are the eggmanquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben nu eggnog aan het maken.
Dat je daadwerkelijk een vinger uit moet steken als je voldoendes wil halen op de universiteit, itt op de middelbare.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Welke waarheid leerden jullie op je 17e?
Ik dat die groeispurt nooit zou komen en dat ik een NBA-carriere wel kon vergeten
Al behandeld zo te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef Gretzl het volgende:
Het wonderschone At Seventeen ben ik in de aanloop naar de ergste coronawinter nog zoveel meer gaan waarderen dankzij deze schitterende vertolking van Eva Crutzenin de Zomerpromenade
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wordt tegenwoordig veel meer geëxporteerd naar Europa, dus niet meer zo exclusief. Ze maken er ook meer van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zag em vorige week in de winkel liggen en "schrok" er een beetje van dat hij niet meer zo ontzettend duur was. Hoe kan dat? Maken ze er nu zoveel meer van?
En hoeveel dopjes geef je em op untappd?
Promenade GODENquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef Gretzl het volgende:
Het wonderschone At Seventeen ben ik in de aanloop naar de ergste coronawinter nog zoveel meer gaan waarderen dankzij deze schitterende vertolking van Eva Crutzenin de Zomerpromenade
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Een beetje afhankelijk van hoe vannacht loopt, maar ik denk het wel.quote:
Dat je bij gladheid niet moet proberen met je fiets nog even een stoeprandje te pakken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Welke waarheid leerden jullie op je 17e?
Ik dat die groeispurt nooit zou komen en dat ik een NBA-carriere wel kon vergeten
Therapyquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nav Bush een memepje in elkaar geflanst. Wie moeten er nog meer bij?
[ afbeelding ]
Triggerfinger.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Triggerfingerquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Fonteintjes vallen toch wel mee?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Zat je op je 17e al op de uni joh?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk een vinger uit moet steken als je voldoendes wil halen op de universiteit, itt op de middelbare.
Herkenbaar, ik heb hier zoveel onaangebrojen flessen sterke drank staan die ik in de loop der jaren cadeau heb gekregen. Drink zelf eigenlijk bijna nooit een borrel dus de collectie groeit met het jaar..quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weggooien is zonde idd. Ik had lange tijd restjes rum liggen, die zijn heel langzamerhand in de chocomel verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |