Mariah?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nog? Rea, Wham, Fairytale of New York
Die kan ook nog dood. Gibb, Page, Blackmore, er zijn nog legio mogelijkhedenquote:
Ik had niet om Sky gevraagd...quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook wel een beetje om.
Volgens mij een keer vluchtig jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?
coldplayquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ikquote:
Geen idee, dat moet @DecoAoreste het beste weten denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als jij een mattie van Deco bent, hebben wij elkaar dan een keer gezien op het bevrijdingsfestival in Zwolle?
Chris Rea zal nooit meer thuis komenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Flappie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja, die is er ook nog.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ik
gatverdamme. Die probeer ik altijd uit mn geheugen te bannenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Christmas Lights denk ik
Inderdaad. Wonderbaarlijk genoeg nog steeds niet gehoord deze maand. 26 dagen lang.quote:
Die is inmiddels op de terugweg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chris Rea zal nooit meer thuis komen
Mevrouw Kerrie toch ook nog?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was vlak na corona. Volgens mij de eerste keer dat ik zo veel mensen bij elkaar zagquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij een keer vluchtig ja
fixedquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef hihohaswessam het volgende:
dat kerstnummer van coldplay is ook wel echt een gedrocht trouwens
Dat je klasgenoten je al snel de liefde gaan misgunnen als ze niet je vrienden zijn. En dat het niet zo handig is om haastig een telefoonnummer over te schrijven als je vervolgens één cijfer verwisselt en vervolgens niet kunt sms'en naar je (vakantie)crushquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Welke waarheid leerden jullie op je 17e?
dat geldt voor ieder coldplay nummer kerst of nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef hihohaswessam het volgende:
dat kerstnummer van coldplay is ook wel echt een gedrocht trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |