Staan er alleen in met In the modern world.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fonteintjes vallen toch wel mee?
Eigenlijk met 16 al maar dat was echt een kutidee, toen totaal niet eraan toe. Halverwege het jaar gekapt en toen een half jaar thuis gezeten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zat je op je 17e al op de uni joh?
Ik leerde die les in 5 VWO. Wiskunde B en natuurkunde werden opeens moeilijk
4,25 voelt toch een beetje tegenvallendquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Wordt tegenwoordig veel meer geëxporteerd naar Europa, dus niet meer zo exclusief. Ze maken er ook meer van.
Ik geef het toch wel een 4.25.
Heb je untappd? Kan ik je toevoegen. Je kan mij ook zoeken op lau005, wat is je username daar
Had dat in VWO 4, maar had dan ook C&Mquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zat je op je 17e al op de uni joh?
Ik leerde die les in 5 VWO. Wiskunde B en natuurkunde werden opeens moeilijk
Je verwacht heel wat van zo'n kereltje met Eminem shirt en dan gaat het meeplaybacken eigenlijk ja slechtquote:
Atomic moet er in!quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denis staat echt laag zeg. Kan ook nog wel ooit een Blondie-loze Top 2000 komen zo
Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denis staat echt laag zeg. Kan ook nog wel ooit een Blondie-loze Top 2000 komen zo
Pindakaasfanaticus voor alle instant memesquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nav Bush een memepje in elkaar geflanst. Wie moeten er nog meer bij?
[ afbeelding ]
Dat is traditie, jeweettoch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
Ook dit is een prima nummer, maar de betere Blondie nummers staan er helaas niet in.
Oh dit is haar hoogste notering zie ik net.. Dat ziet er niet best uit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig dat The National niet enkel met I Need My Girl in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staat, anders hadden ze er waarschijnljk ook bij gemoetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nav Bush een memepje in elkaar geflanst. Wie moeten er nog meer bij?
[ afbeelding ]
In The Flesh en Atomic zouden genot zijn in de lijstquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
Ook dit is een prima nummer, maar de betere Blondie nummers staan er helaas niet in.
Dat is waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |