abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219637377
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En natuurlijk ook nog even uithuilen bij je matties in BNW. _O-
We zullen het maar niet hebben over de janksessies in feedback waar pagina’s lang werd gehuild over mijn aanwezigheid hier…..
Van dreigen tot niet meer te posten, oproepen tot het negeren van mijn Posts en we hadden zelfs twee ragequitters waarvan er eentje toch maar weer is teruggekeerd.
pi_219637463
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Ook een leuke, ik kan mij nog herinneren dat mij talloze keren werd “uitgelegd” dat het transen van kinderen niet gebeurde en dat de ophef omtrent deze vorm van kindermishandeling stemmingmakerij was.
Zo waren er users die vonden dat ik mij veel te veel bezig hield met culturewar nonsense en dat de mods moesten ingrijpen als ik weer eens het gore lef had om hier over te posten.
En wat blijkt nu, ze proberen nu de huidige regering aan te klagen om het geen door te laten gaan wat zogenaamd niet gebeurde.
Het gebeurt dan ook niet.. De executive action blokkeert puberteitsremmers. Dat is natuurlijk wat anders dan mutilatie.
  zondag 28 december 2025 @ 18:50:46 #103
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219637539
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Komt omdat je vrijwel nooit ergens inhoudelijk op reageert, dan lijkt alles een whataboutism.
Dat dus.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219637811
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We zullen het maar niet hebben over de janksessies in feedback waar pagina’s lang werd gehuild over mijn aanwezigheid hier…..
Van dreigen tot niet meer te posten, oproepen tot het negeren van mijn Posts en we hadden zelfs twee ragequitters waarvan er eentje toch maar weer is teruggekeerd.
pi_219638176
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Suggereert James hier nu serieus dat transgenders kritieke zorg word ontnomen? En gij geleuft da?
Nou ja, wel kans natuurlijk dat je anders heel veel meer mensen hebt die 'unalived' gaan worden. Liever blijkbaar een placebo effect proberen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219638227
Ik hoop echt dat AOC voor president gaat over 3 jaar. Ze heeft de infrastructuur en de legitimiteit om veel stemmen te winnen. En ze zou het ook veel beter in de Rust Belt doen dan Harris of Newsom.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 28 december 2025 @ 19:34:55 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219638475
Topic is weer te hallucinant om te lezen.
pi_219638638
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Nou ja, wel kans natuurlijk dat je anders heel veel meer mensen hebt die 'unalived' gaan worden. Liever blijkbaar een placebo effect proberen.
Het gaat er hier om dat het Witte Huis medicaid/medicare wil ontzeggen aan ziekenhuizen die alles wat onder de (nu nog onduidelijke) ‘gender affirming care’ valt. Er zijn verschillende redenen te bedenken om een medicijn te geven, wat door deze EO allemaal onder het verbod gaan vallen. Gevolg: ziekenhuis krijgt geen funding meer, dus ziekenhuizen kunnen geen kritieke zorg aan andere patiënten meer geven.

Zo’n stretch is dit niet hoor.
pi_219639759
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Nexum het volgende:
Ik hoop echt dat AOC voor president gaat over 3 jaar. Ze heeft de infrastructuur en de legitimiteit om veel stemmen te winnen. En ze zou het ook veel beter in de Rust Belt doen dan Harris of Newsom.
Dan wel te hopen voor haar dat tegen die tijd Omar dan uit haar Squad getrapt is :P
pi_219639921
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Die mensen hebben psychische hulp nodig, het zou AG James sieren als ze zich daar hard voor zou maken ipv liegen dat kritieke zorg voor transgenders word ontzegt.
pi_219639966
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dan wel te hopen voor haar dat tegen die tijd Omar dan uit haar Squad getrapt is :P
Wellicht vertrekt ze zelf wel, ze had immers gezegd dat ze haar positie wil gebruiken om Somalië te helpen. Nu haar man stinkend rijk is geworden sinds zij in de politiek zit heeft ze geld genoeg om riant te leven in Somalië.
pi_219639969
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die mensen hebben psychische hulp nodig, het zou AG James sieren als ze zich daar hard voor zou maken ipv liegen dat kritieke zorg voor transgenders word ontzegt.
Die zaak gaat niet (alleen) om transgenders. Maar dat weet je zelf ook wel.
pi_219640003
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef kipknots het volgende:

[..]
Het gebeurt dan ook niet.. De executive action blokkeert puberteitsremmers. Dat is natuurlijk wat anders dan mutilatie.
Dat is een goede zaak, als je als jonge patiënt toch genezen raakt van de gender dysphorie dan heb je op z’n minst nog een fatsoenlijk ontwikkeld lichaam.
pi_219640601
quote:
Firm Tied to Kristi Noem Secretly Got Money From $220 Million DHS Ad Contracts
The company is run by the husband of Noem’s chief DHS spokesperson and has personal and business ties to Noem and her aides. DHS invoked the “emergency” at the border to skirt competitive bidding rules for the taxpayer-funded campaign.

The Department of Homeland Security has kept at least one beneficiary of the nine-figure ad deal a secret, records and interviews show: a Republican consulting firm with long-standing personal and business ties to Noem and her senior aides at DHS. The company running the Mount Rushmore shoot, called the Strategy Group, does not appear on public documents about the contract. The main recipient listed on the contracts is a mysterious Delaware company, which was created days before the deal was finalized.
Wat verrassend, corruptie in de top van de regering.

<surprisedpikachu>
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 december 2025 @ 22:59:37 #115
862 Arcee
Look closer
pi_219643311
quote:
Ik heb sowieso liever geen Harris.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219643763
quote:
Ze is iig vaker met Sanders in die regio's gaan spreken die Harris hebben afgewezen, dus dat is goed nieuws. Tegen die tijd zal je helaas wel weer het bekende Dem riedeltje horen dat ze bang zijn het midden kwijt te raken. En de Vance Dance (zo ga ik de aankomende campagne noemen) van de GOP die gaat haar als de vrouwelijke Fidel Castro weg zetten. Viva la Revolution!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 28 december 2025 @ 23:35:32 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219644057
‘Pareltje’ van een persconferentie weer hoor
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_219646549
Een interessante long read uit de nyt.

What America Might Look Like With Zero Immigration

Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
pi_219646710
quote:
Ik niet. Dat land is duidelijk niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems weer voor een vrouw gaan dan winnen de Reps weer en dan is de dictatuur weer een stap dichterbij.
pi_219648404
twitter

En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
pi_219648679
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219648683
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:

Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
Ik lees vooral dat er meer betaald moet worden voo arbeid wat natuurlijk een zeer goede zaak is voor de arbeider die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen.
Kortom ben je een kansarme Amerikaan en wil je een baan dan ben je bij de republikeinen aan het juiste adres. Het aanbod is hoger en je krijgt ook nog eens beter betaald omdat het aanbod van arbeiders lager is dan de vraag, de ideale situatie voor de arbeider.
Niet zo ideaal voor het bedrijfsleven en de rijke mensen die profiteren van goedkope arbeid.
Dit artikel bewijst dat het beleid van Trump werkt en dat mensen precies krijgen waar ze voor hebben gestemd.
pi_219648705
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?
pi_219648739
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?
Storm in een glas water dus. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219648781
twitter

We kunnen wel concluderen dat die voormalige Somalische premier en de Somalische gemeenschap die dit toejuicht behoren tot de 5e colonne.
Met dit soort mensen binnen je landsgrenzen die openlijk juichen voor het idee dat Ilhan er niet is voor Minnesota maar wel voor Somalië en de Somaliërs heb je wat mij betreft een goed excuus voor massale deportaties.
Wat moet je met dit soort mensen die zich openlijk keren tegen het land waar ze verblijven en passant de bevolking voor miljarden dollars hebben opgelicht?
pi_219648807
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:

Het is bijzonder hoe de geschiedenis zich iedere keer kan herhalen. Jaren 20 20e eeuw, totale ban op immigratie en isolationisme, jaren 20 21e eeuw poging tot totale ban op immigratie en poging tot isolationisme. Ik hoop alleen dat de vergelijking ophoudt bij de jaren 30 en 40, want dan kon het nog wel eens een vurige komende 2 decennia worden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219648942
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat is het hele verhaal?
Ik lees in ieder geval al dat die rechter in het vonnis óók schrijft dat het aannemelijk is dat zijn broer fraude heeft gepleegd.
pi_219649064
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hier gaat het er trouwens om dat er geen direct bewijs is. Slordig werk dus van de aanklager om slechts met indirect bewijs te komen.
Fraude op zeker bewezen maar niet dat hij ook degene is die er achter zit, dat word dus de zaak over doen verwacht ik.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219649888
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik niet. Dat land is duidelijk niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems weer voor een vrouw gaan dan winnen de Reps weer en dan is de dictatuur weer een stap dichterbij.
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.

Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219650004
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is het hele verhaal?
Ik lees in ieder geval al dat die rechter in het vonnis óók schrijft dat het aannemelijk is dat zijn broer fraude heeft gepleegd.
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
pi_219650145
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?
pi_219650192
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?
Mijn punt is dat dit een zeer bizarre uitspraak is vooral omdat het gaat om publiek geld en er van fraude wel degelijk sprake is.
pi_219650207
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.

Trump grants clemency to executive convicted in fraud scheme – report

Doorzichtige selectieve hypocrisie binnen de maga wereld.
pi_219650286
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.

Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.
pi_219650295
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik las het ook. Ik denk dat het een groot recht is dat een rechter ingrijpt als het bewijsmateriaal onvoldoende bewijst dat de verdachte schuldig is.

Helaas zijn er ook mensen waar bewijs en eerlijke rechtspraak er niet toe doet. Ik vraag me af of die mensen dit ook nog steeds vinden als het gaat om de spraakmakende en dubieuze OJ Simpson rechtzaak
pi_219650337
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.

Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.
pi_219650361
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

AOC meer legitiem dan Hillary _O-
pi_219650466
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
AOC meer legitiem dan Hillary _O-
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.

Hillary kan je verre van legitiem noemen, zij werd zeer stevig gepushed en de emails van 2016 bewezen ook dat Bernie's campagne gesaboteerd werd.
pi_219650564
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.
Nou laat dan maar eens wat fophef over deze geqoute bizarre vrijlating zien uit je bronnen die normaliter end wokeness en libs of tiktok zijn.
pi_219650584
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.
Welke gemeenschappen zijn dat dan?

Verder dienen de Democraten (stemmers) ook naar zichzelf te kijken met de Bernie Bros in 2016 en de hele Gaza politiek in 2024. In 2020 werd er plots veel meer gestemd voor Biden, maar die energie was er duidelijk niet in de campagnes ervoor en erna.
pi_219650605
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:32 schreef Nexum het volgende:

[..]
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.

Hillary kan je verre van legitiem noemen, zij werd zeer stevig gepushed en de emails van 2016 bewezen ook dat Bernie's campagne gesaboteerd werd.
Case in point.
pi_219650913
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:

Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".

Het is wel duidelijk dat dat land moreel failliet is. Somaliërs die geld aan een kandidaat doneren? #ophef. Elon Musk die honderden miljoenen doneert en erna lekker mag gaan grasduinen in overheidsdata? #gerechtigheid.
pi_219650970
De domeinen trumpkennedycenter.org en trumpkennedycenter.com zijn gekocht door een oud-schrijver van South Park _O-

Op de website:

quote:
Welcome to TrumpKennedyCenter.org

A national cultural center dedicated to legacy, loyalty, and the careful presentation of history.

Here, tradition is preserved, narratives are curated, and performances are elevated beyond mere art. What is remembered matters. What is omitted matters more.

We invite you to experience culture as authority, pageantry as truth, and excellence as defined by those in power.
quote:
A Sacred Continuation of Purpose

Beginning January 2026, TrumpKennedyCenter.org enters a new era of devotion, unity, and inherited authority.

We exist to preserve what must endure, to honor what must not be questioned, and to gather those who understand that greatness is not chosen, it is recognized.

Here, tradition is not remembered. It is maintained.

Ceremonies, recognitions, and sanctioned appearances will be revealed in due time.

Participation is not required, but belonging is expected.
pi_219651437
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".

Het is wel duidelijk dat dat land moreel failliet is. Somaliërs die geld aan een kandidaat doneren? #ophef. Elon Musk die honderden miljoenen doneert en erna lekker mag gaan grasduinen in overheidsdata? #gerechtigheid.
Je slaat even een paar stappen over. Elon Musk was samen op campagne met Donald Trump met de mededeling dat hij DOGE zou leiden om de financiën van de VS in kaart/op orde te brengen.
Er was niemand in de VS die niet op de hoogte was van wat je zou krijgen als Donald Trump zou winnen.

Wat de Somaliërs doen is de zaak besodemieteren met overheidsgeld, vervolgens gebruiken ze dat geld om lokale kandidaten in andere staten te sponsoren. Doneren aan kandidaten aan de andere kant van het land is volstrekt legaal, George Soros doet dat namelijk al jaren met als gevolg een hoop openbare aanklagers die weinig trek in hebben om criminelen te vervolgen.
Het probleem zit hem niet zozeer in de donaties zelf, maar in het feit dat het geld om te doneren onrechtmatig verkregen is.
  maandag 29 december 2025 @ 13:56:56 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651529
Musk heeft zichzelf ingekocht en mocht toen gaan wroeten in spullen waar hij helemaal niet bevoegd voor was. En ja hoor Soros wordt weer van stal gehaald. Corruptie en Trump gaan hand in hand.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219651562
twitter

En het is blijkbaar niet alleen in Minnesota raak maar ook in andere staten. Toegegeven ze heeft geen hard bewijs dat het hier gaat om fraudeurs, maar als 10% van de kinderdagverblijven in Somalische handen zijn zonder adres dan is dat op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 december 2025 @ 14:01:07 #147
862 Arcee
Look closer
pi_219651607
quote:
Trump claimt eerste aanval op land in Venezuela, maar levert daarvoor geen bewijs

President Trump heeft vrijdag in een interview met radiozender WABC gezegd dat het Amerikaanse leger woensdag een ‘installatie of fabriek’ op Venezolaans grondgebied heeft vernietigd. De president heeft verder geen details gegeven over waar precies de aanval zou hebben plaatsgevonden, hoe die is uitgevoerd en of er ook slachtoffers zijn gevallen.

Het zou de eerste keer zijn dat de VS een directe aanval uitvoeren op Venezolaans grondgebied. Tot nu toe heeft het Amerikaanse leger alleen Venezolaanse boten op zee gebombardeerd, waarbij al zeker 105 mensen werden gedood. Volgens de Amerikanen verscheepten die boten drugs naar de VS. De regering-Trump heeft nooit concreet bewijs geleverd voor de beschuldigingen.
Trump levert nooit ergens bewijs voor. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 29 december 2025 @ 14:01:25 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651611
Uiteindelijk komt het van Libs of TikTok, zie nu eens in dat je echt keihard in een fuik zit.
  maandag 29 december 2025 @ 14:04:04 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651653
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef Arcee het volgende:

[..]
Trump levert nooit ergens bewijs voor. :{
Dat zie je verkeerd. Hij is aan het verbinden.

/s

Dat ie defensie heeft hernoemd naar 'war' en daarna boten is gaan bombarderen, Venezuela is gaan aanvallen en Groenland dreigt in te nemen, zegt al genoeg over wat ie wilde met zijn ministerie van oorlog.

Het is allemaal zo opzichtig en ondertussen staat ie te raaskallen dat Putin het beste voor heeft met Oekraine. We zitten gewoon weer in een internationale fase waarin grote landen andere landen inpikken en geen fuck geven om burgers waar dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 29-12-2025 14:09:54 ]
pi_219651883
twitter

JD Vance: "If you miss Charlie Kirk…do you promise to take the country back from the people who took his life?"
* De moordenaar van Charlie Kirk heeft nooit Amerika gestolen
* De moordenaar was ook nooit in een machtige politieke positie
* Vance heeft het over "the people". Wie zijn dat ? Was er een complot om Kirk te vermoorden?
* Hij verkettert natuurlijk the Democrats tot moordenaars van Kirk en Amerikajatters.

* Oja.... en ene God is met hem en trawanten
* Trump 2021 6 jan: "We fight like hell. And if you don't fight like hell, you're not going to have a country anymore,"
pi_219651893
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 13:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je slaat even een paar stappen over. Elon Musk was samen op campagne met Donald Trump met de mededeling dat hij DOGE zou leiden om de financiën van de VS in kaart/op orde te brengen.
Er was niemand in de VS die niet op de hoogte was van wat je zou krijgen als Donald Trump zou winnen.
Ik denk dat de grote hoeveelheid spijtoptanten die MAGA (willen) verlaten het niet met je eens zijn. Trump zou alles goedkoper maken, weet je nog?

quote:
Wat de Somaliërs doen is de zaak besodemieteren met overheidsgeld, vervolgens gebruiken ze dat geld om lokale kandidaten in andere staten te sponsoren. Doneren aan kandidaten aan de andere kant van het land is volstrekt legaal, George Soros doet dat namelijk al jaren met als gevolg een hoop openbare aanklagers die weinig trek in hebben om criminelen te vervolgen.
Het probleem zit hem niet zozeer in de donaties zelf, maar in het feit dat het geld om te doneren onrechtmatig verkregen is.
Je bedoelt, een beetje zoals Trump doet? Die Soros plaat is ondertussen wel heel vaak afgespeeld, vind je ook niet? Of zit je zo diep in BNW, dat je dat niet meer ziet?
pi_219651927
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zie je verkeerd. Hij is aan het verbinden.

/s

Dat ie defensie heeft hernoemd naar 'war' en daarna boten is gaan bombarderen, Venezuela is gaan aanvallen en Groenland dreigt in te nemen, zegt al genoeg over wat ie wilde met zijn ministerie van oorlog.

Het is allemaal zo opzichtig en ondertussen staat ie te raaskallen dat Putin het beste voor heeft met Oekraine. We zitten gewoon weer in een internationale fase waarin grote landen andere landen inpikken en geen fuck geven om burgers waar dan ook.
Het beste voor heeft? De beste man wil dat Oekraïne succes heeft volgens Trump! Dat is echt heel gul van 'm!
pi_219651986
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk dat de grote hoeveelheid spijtoptanten die MAGA (willen) verlaten het niet met je eens zijn. Trump zou alles goedkoper maken, weet je nog?
[..]
Je bedoelt, een beetje zoals Trump doet? Die Soros plaat is ondertussen wel heel vaak afgespeeld, vind je ook niet? Of zit je zo diep in BNW, dat je dat niet meer ziet?
Ja mAaR tRuMp!!!1111
Als je dat nu gewoon post, kost een stuk minder tijd.
  maandag 29 december 2025 @ 14:21:29 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219652033
Ja als je zo tegen corruptie bent, is het vreemd om een van de grootste oplichters aller tijden aan te hangen.
pi_219652080
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja mAaR tRuMp!!!1111
Als je dat nu gewoon post, kost een stuk minder tijd.
Mijn beste, je hebt het zelf over onrechtmatig verkregen geld. Er zit momenteel iemand in het Witte Huis die dat tot een kunst verheven heeft. Natuurlijk is het rechtmatig om het daar over te hebben.

Maargoed, ik snap 't. Het is natuurlijk vervelend als je grote oranje leider te kakken gezet wordt. Aangezien Trump pretendeert een Christen te zijn, hier een quote van Jezus: "Waarom kijk je naar de splinter in het oog van een ander, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt?"
pi_219652246
Een paar twitteraars hebben iets over donkere mensen die frauderen gevonden jongens, snel! Kijk die kant op! Ondertussen staan er meerdere voorbeelden van ronduit kwaadaardig gedrag in de Epstein files door Trump. Ontzettend veel mensen worden genoemd in die documenten, maar niemand zo vaak en met zulke zaken als Trump.

Dat iemand dan nog doodleuk de vastgelopen plaat over 'hier hebben Trump supporters voor gekozen' uit de broekzak denkt te kunnen trekken, zegt nogal wat. Ik zeg niet over wie of wat dan, dat is op de persoon en/of demoniseren en dat kan volgens de zeer doordachte policy hier niet.
What Would Goku Do
pi_219652272
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 12:36 schreef Chivaz het volgende:
Ter verdediging van mijzelf en het X kanaal “End wokeness” de tweet die ik poste bevatte een video waar de voormalige Somalische premier stelde dat Ilham Omar er vooral was voor Somalië en de Somaliërs en dat werd door de Somaliërs in Minnesota met gejuich ontvangen.
Er was geen mening, geen spin, geen duiding, alleen de video van onze Somalische vrienden.
Natuurlijk is er wel een spin, het is verkeerd vertaald. Hier een wat meer betrouwbare bron om die ongefundeerde troep weer onderuit te halen, zoals we de hele dag doen met al die troep die je neersmijt: https://www.theguardian.c(...)nslation-republicans

quote:
A week after a mistranslated clip of Ilhan Omar suggesting she said she was “Somalian first” sparked outrage online, some far-right House Republicans are still following through with calls for the progressive lawmaker to be censured. And the repercussions of the misinformation extend beyond the country.

The Republican representative Marjorie Taylor Greene, has gone furthest in her response to the clip, calling Omar a “foreign agent in our government”. Greene, a leading supporter of Donald Trump, who also attempted to censure the Michigan Democrat Rashida Tlaib in November, called Omar a “terrorist sympathizer” on X last week, adding: “Somalian first. Muslim second. She never mentions America.”

According to the Minnesota Reformer, a Minnesota-based news outlet, which worked with two independent Somali translators, Omar said: “We are people who know that they are Somali and Muslim”, not that she was “Somalians first” as the video suggested.
Hier ook maar even nog een keer. Zoals ik ook in FB zei: Kun je het hier ook negeren en morgen weer met Libs of Tiktok-verontwaardiging komen.
  maandag 29 december 2025 @ 14:45:14 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219652546

Dat wordt in 2026 nog in behoorlijk gekke bochten wringen voor (Nederlandse) Maga.
pi_219652677
Mwah liberals zijn ook verantwoordelijk voor de huidige malaise met hun laffe weigering om de Bernie's en AOC's naar voren te brengen ipv Clinton, Biden en Harris. Maar je kunt ze er daarentegen dan weer niet verwijten dat ze een pedofiel steunen die in de zak van Putin, Israel, en de NY maffia zit. Voorzover we weten.
What Would Goku Do
  maandag 29 december 2025 @ 14:57:17 #160
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219652824
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef viagraap het volgende:
Mwah liberals zijn ook verantwoordelijk voor de huidige malaise met hun laffe weigering om de Bernie's en AOC's naar voren te brengen ipv Clinton, Biden en Harris. Maar je kunt ze er daarentegen dan weer niet verwijten dat ze een pedofiel steunen die in de zak van Putin, Israel, en de NY maffia zit. Voorzover we weten.
Ik heb helemaal niemand naar voren geschoven, maar weet wel dat werkelijk een stoeptegel een betere president zou zijn dan Trump.
pi_219652958
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef viagraap het volgende:
De verdeeldheid binnen de gelederen van de Democraten (niet alle neuzen dezelfde kant op, no pun intended) heeft Trump aan zijn overwinningen geholpen.
pi_219653112
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Natuurlijk is er wel een spin, het is verkeerd vertaald. Hier een wat meer betrouwbare bron om die ongefundeerde troep weer onderuit te halen, zoals we de hele dag doen met al die troep die je neersmijt: https://www.theguardian.c(...)nslation-republicans
[..]
Hier ook maar even nog een keer. Zoals ik ook in FB zei: Kun je het hier ook negeren en morgen weer met Libs of Tiktok-verontwaardiging komen.
Nice try, nergens in de vertaling komt de uitdrukking Somalia first voor. Hebben die Somaliërs in dienst van de Guardian een volledige vertaling van dat filmpje want ik lees slechts een zinnetje dat niet in dat filmpje naar voren komt.
pi_219653177
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De verdeeldheid binnen de gelederen van de Democraten (niet alle neuzen dezelfde kant op, no pun intended) heeft Trump aan zijn overwinningen geholpen.
Mwah, verdeeldheid. Als ze zo eenvoudig konden beslissen dat Bernie de primaries niet kon winnen of gewoon niet echt primaries houden is het duidelijk dat ze ook bij bepaalde krachten in de zak zitten.
What Would Goku Do
pi_219653208
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nice try, nergens in de vertaling komt de uitdrukking Somalia first voor. Hebben die Somaliërs in dienst van de Guardian een volledige vertaling van dat filmpje want ik lees slechts een zinnetje dat niet in dat filmpje naar voren komt.
Dus nu is the Guardian niet betrouwbaar, maar Libs of Tiktok wel? Het wordt met de dag gekker met je.
pi_219653228
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dus nu is the Guardian niet betrouwbaar, maar Libs of Tiktok wel? Het wordt met de dag gekker met je.
Ik vraag om een volledige vertaling, Grok leverde die vertaling en het komt gewoon overeen met wat het filmpje stelde.
  maandag 29 december 2025 @ 15:35:38 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219653564
De AI-machine van Holleeder stelt dat Holleeder zelf gelijk heeft. Mooie technologie.
pi_219653572
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vraag om een volledige vertaling, Grok leverde die vertaling en het komt gewoon overeen met wat het filmpje stelde.
Grok als bron gebruiken _O-
What Would Goku Do
pi_219653718
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:35 schreef viagraap het volgende:

[..]
Grok als bron gebruiken _O-
Nee the guardian als verweer gebruiken die iets vertaald wat helemaal niet word gesteld lol.
pi_219653998
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee the guardian als verweer gebruiken die iets vertaald wat helemaal niet word gesteld lol.
Jij neemt Libs of Tiktok en Grok eerder aan dan The Guardian? Welke van die drie heeft er daadwerkelijk belang bij om je voor de gek te houden volgens jou, en dat bewezen al vaker gedaan?
What Would Goku Do
pi_219654021
twitter

Dit arme meisje heeft een diploma van de learing centre in Minnesota.
Ze brabbelt wat progressieve talking points eruit door te stellen dat ze leeft op gestolen land en dat ze daarom het volste recht heeft om daar te wonen. Als je het daar niet mee eens bent ben je natuurlijk een gore racist.
pi_219654035
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:57 schreef viagraap het volgende:

[..]
Jij neemt Libs of Tiktok en Grok eerder aan dan The Guardian? Welke van die drie heeft er daadwerkelijk belang bij om je voor de gek te houden volgens jou, en dat bewezen al vaker gedaan?
Waarom komen die Somaliërs dan niet met een volledige vertaling? Waarom slechts met een zinnetje die niet eens in de vertaling van end wokeness voorkomt?
pi_219654037
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:17 schreef viagraap het volgende:

[..]
Mwah, verdeeldheid. Als ze zo eenvoudig konden beslissen dat Bernie de primaries niet kon winnen of gewoon niet echt primaries houden is het duidelijk dat ze ook bij bepaalde krachten in de zak zitten.
Dat komt omdat hun analyse van de 2016 verkiezingen compleet verkeerd was. Toen was de gedachte dat de Democraten een gematigde kandidaat nodig hadden die tegen Trump's buitenstaander imago kon vechten, terwijl 2016 juist de verkiezing was die een ''outsider'' nodig had, aan beide kanten van het politieke spectrum. Die gedachte is overigens nog steeds sterk onder de centrum Democraten, en als ze dat vast blijven houden dan gaat Vance er over 3 jaar gewoon vrolijk weer vandoor met de winst.
  maandag 29 december 2025 @ 16:04:31 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219654069
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:01 schreef Nexum het volgende:

[..]
Dat komt omdat hun analyse van de 2016 verkiezingen compleet verkeerd was. Toen was de gedachte dat de Democraten een gematigde kandidaat nodig hadden die tegen Trump's buitenstaander imago kon vechten, terwijl 2016 juist de verkiezing was die een ''outsider'' nodig had, aan beide kanten van het politieke spectrum. Die gedachte is overigens nog steeds sterk onder de centrum Democraten, en als ze dat vast blijven houden dan gaat Vance er over 3 jaar gewoon vrolijk weer vandoor met de winst.
Voor mij is het beiden (no pun intended) waar. Dat de Democraten geen flitsende kandidaat hebben, is nog geen reden om op iemand te stemmen die geen fuck om wie dan ook geeft.
pi_219654143
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Voor mij is het beiden (no pun intended) waar. Dat de Democraten geen flitsende kandidaat hebben, is nog geen reden om op iemand te stemmen die geen fuck om wie dan ook geeft.
Ik ben het met je eens maar Trump in 2016 vs 2024 was toch echt wel een tikkeltje anders. Hij had beide keren al zeer dubieuze standpunten maar in 2016 was hij echt nog een stuk gematigder dan nu. Het is niet gek om te bedenken dat stemmers in de Rust Belt bijvoorbeeld naar hem switchten (en een blok daarvan waren dezelfde mensen die in 2008 & 2012 op Obama hadden gestemd).

Dat ze in 2024 weer op hem hebben gestemd is veel onbegrijpelijker dan in 2016.
pi_219654250
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom komen die Somaliërs dan niet met een volledige vertaling? Waarom slechts met een zinnetje die niet eens in de vertaling van end wokeness voorkomt?
Waarom zouden ze met een vertaling komen? Is Engels de officiele taal in de VS?
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit arme meisje heeft een diploma van de learing centre in Minnesota.
Ze brabbelt wat progressieve talking points eruit door te stellen dat ze leeft op gestolen land en dat ze daarom het volste recht heeft om daar te wonen. Als je het daar niet mee eens bent ben je natuurlijk een gore racist.
Ze heeft feitelijk gelijk dus ik weet niet welk punt je probeert te maken.
What Would Goku Do
pi_219654329
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Omdat de vertaling van End Wokeness niet klopt, zoals the Guardian ook stelt. Het is geen hogere wiskunde hoor.
  maandag 29 december 2025 @ 16:18:19 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219654338
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:08 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens maar Trump in 2016 vs 2024 was toch echt wel een tikkeltje anders. Hij had beide keren al zeer dubieuze standpunten maar in 2016 was hij echt nog een stuk gematigder dan nu. Het is niet gek om te bedenken dat stemmers in de Rust Belt bijvoorbeeld naar hem switchten (en een blok daarvan waren dezelfde mensen die in 2008 & 2012 op Obama hadden gestemd).

Dat ze in 2024 weer op hem hebben gestemd is veel onbegrijpelijker dan in 2016.
Ja in 2016 kon ik mij nog voorstellen dat mensen wat wilde proberen (ondanks dat zijn eerste speech, over dat alle Mexicanen verkrachters zijn, al genoeg zei over de intenties), maar in 2024 is het echt onbegrijpelijk. Maar wie had je daar dan graag gezien bij de Democraten? Al had je de eerlijkste persoon ooit daar neergezet, of Einstein, uiteindelijk wint misinformatie het van de waarheid. Die staat van dienst was dan ook zorgvuldig opgebouwd. Wie er dan ook met feiten en waarheden komt, het is veel makkelijker om oneliners en memes te verspreiden dan een gedegen uitleg vol feiten en kloppende info te geven.

Het enige dat je mag hopen is dat men na deze termijn beter inziet wat misinformatie aan gevaar met zich meebrengt, maar ik ben bang dat we nog wel een goed aantal jaren vastzitten in de fake news bubbel, zeker met de opkomst van AI.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vis1980 op 29-12-2025 16:25:05 ]
pi_219654523
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarom zouden ze met een vertaling komen? Is Engels de officiele taal in de VS?
Ik heb het over de Somaliërs in dienst van de Guardian die een zinnetje vertaalde die niet eens in de vertaling van end wokeness voorkwam. Maar goed nu het blijkt dat het niet klopt volgens Beefkeek en The Guardian ben ik reuze benieuwd naar de volledige vertaling. Jammer dat de Guardian dat dan weer niet levert.
quote:
[..]
Ze heeft feitelijk gelijk dus ik weet niet welk punt je probeert te maken.
Lol, ik had ook niet anders verwacht van je.
pi_219654614
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja in 2016 kon ik mij nog voorstellen dat mensen wat wilde proberen (ondanks dat zijn eerste speech, over dat alle Mexicanen verkrachters zijn, al genoeg zei over de intenties), maar in 2024 is het echt onbegrijpelijk. Maar wie had je daar dan graag gezien bij de Democraten? Al had je de eerlijkste persoon ooit daar neergezet, of Einstein, uiteindelijk wint misinformatie het van de waarheid. Die staat van dienst was dan ook zorgvuldig opgebouwd. Wie er dan ook met feiten en waarheden komt, het is veel makkelijker om oneliners en memes te verspreiden dan een gedegen uitleg vol feiten en kloppende info te geven.

Het enige dat je mag hopen is dat men na deze termijn beter inziet wat misinformatie aan gevaar met zich meebrengt, maar ik ben bang dat we nog wel een goed aantal jaren vastzitten in de fake news bubbel, zeker met de opkomst van AI.
Ik geloof ook dat Trump onvermijdelijk in 2024 had gewonnen hoor, maar het zou moeilijker voor hem zijn geweest als Biden in 2022 al had gezegd dat hij niet een tweede term aan zou gaan en hij de Dems een eerlijke primary had gegeven (dat had overigens er ook voor gezorgd dat Harris al in 2024 had verloren en dus nu niet nog een poging zou wagen in 2028).
pi_219654661
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het over de Somaliërs in dienst van de Guardian die een zinnetje vertaalde die niet eens in de vertaling van end wokeness voorkwam. Maar goed nu het blijkt dat het niet klopt volgens Beefkeek en The Guardian ben ik reuze benieuwd naar de volledige vertaling. Jammer dat de Guardian dat dan weer niet levert.
[..]
Dus je klacht is dat ze een zin hebben vertaald die End Wokeness negeerde, maar je beschuldigt The Guardian ervan dingen te verbergen? Of wat is je punt nou?

Verder weer prachtige argumenten in je laatste zin, ik ben compleet overtuigd.
What Would Goku Do
pi_219654707
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus je klacht is dat ze een zin hebben vertaald die End Wokeness negeerde, maar je beschuldigt The Guardian ervan dingen te verbergen? Of wat is je punt nou?

Verder weer prachtige argumenten in je laatste zin, ik ben compleet overtuigd.
Ik heb ook niet de illusie dat ik je ga overtuigen, ik vraag alleen om een volledige vertaling ipv een vertaling van een zin die niet eens in het filmpje voor kwam. Zo’n gekke vraag is dat toch niet gezien het geen wat vertaald is niet in dat filmpje voorkwam en er voor de rest geen enkele vertaling is van dat filmpje. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
pi_219654883
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb ook niet de illusie dat ik je ga overtuigen, ik vraag alleen om een volledige vertaling ipv een vertaling van een zin die niet eens in het filmpje voor kwam. Zo’n gekke vraag is dat toch niet gezien het geen wat vertaald is niet in dat filmpje voorkwam en er voor de rest geen enkele vertaling is van dat filmpje. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Je lijkt in de veronderstelling te zijn dat End Wokeness geen reden had om precies dat stukje toespraak als video te posten. En dat mensen verplicht zijn iets te vertalen. Als het End Wokeness zo hoog zit kunnen ze zelf ook de hele toespraak vertalen.
What Would Goku Do
pi_219655235
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Je mag me ook gewoon taggen hoor, ik bijt niet. Je noemt het nu Somaliërs in dienst van de Guardian, want ja, anders gaat je punt onderuit. Uit het artikel wat je gegarandeerd niet gelezen hebt, want anders had je dat niet gezegd:
quote:
According to the Minnesota Reformer, a Minnesota-based news outlet, which worked with two independent Somali translators, Omar said: “We are people who know that they are Somali and Muslim”, not that she was “Somalians first” as the video suggested.
Dus aan de ene kant hebben we End Wokeness, die dagelijks laat zien als missie te hebben immigratie (hard) tegen te gaan, en the Guardian, een journalistieke outlet die laat zien integriteit belangrijk te vinden. Welke van de twee zou erder een politieke kleuring aan zo'n bericht geven?

End Wokeness heeft een klein stukje (onjuist) vertaald, of wie 't ook gedaan heeft, en nu geef jij aan dat het aan the Guardian is om een volledige vertaling te leveren? Dat is niet hoe 't werkt natuurlijk.
pi_219655319
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:44 schreef viagraap het volgende:

[..]
Je lijkt in de veronderstelling te zijn dat End Wokeness geen reden had om precies dat stukje toespraak als video te posten. En dat mensen verplicht zijn iets te vertalen. Als het End Wokeness zo hoog zit kunnen ze zelf ook de hele toespraak vertalen.
Dat kan, maar ze hebben slechts het stukje gedeeld wat ze relevant vonden. Apart trouwens dat je nu klaagt over een klein stukje van een toespraak maar dat de gehele fophef rondom de toespraak van Trump rond 6 januari gebaseerd was op geknipte en geplakte stukjes.
Dat is een feitje dat de BBC nu duur komt te staan met allerlei gevolgen van dien.
pi_219655350
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat kan, maar ze hebben slechts het stukje gedeeld wat ze relevant vonden. Apart trouwens dat je nu klaagt over een klein stukje van een toespraak maar dat de gehele fophef rondom de toespraak van Trump rond 6 januari gebaseerd was op geknipte en geplakte stukjes.
Dat is een feitje dat de BBC nu duur komt te staan met allerlei gevolgen van dien.
wHaTaBoUtIsM

Zo heet dat toch, als iemand dat bij jou doet?
pi_219655361
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je mag me ook gewoon taggen hoor, ik bijt niet. Je noemt het nu Somaliërs in dienst van de Guardian, want ja, anders gaat je punt onderuit. Uit het artikel wat je gegarandeerd niet gelezen hebt, want anders had je dat niet gezegd:
[..]
Dus aan de ene kant hebben we End Wokeness, die dagelijks laat zien als missie te hebben immigratie (hard) tegen te gaan, en the Guardian, een journalistieke outlet die laat zien integriteit belangrijk te vinden. Welke van de twee zou erder een politieke kleuring aan zo'n bericht geven?

End Wokeness heeft een klein stukje (onjuist) vertaald, of wie 't ook gedaan heeft, en nu geef jij aan dat het aan the Guardian is om een volledige vertaling te leveren? Dat is niet hoe 't werkt natuurlijk.
Ik heb het dus wel gelezen in de hoop een volledige vertaling te zien van dat filmpje waar je zoveel problemen mee hebt. Dat juist maar een zinnetje eruit is gepikt die überhaupt niet eens in dat filmpje voorkomt laat mij geloven dat die Somaliërs die benaderd zijn door de Guardian niet bepaald neutraal in de wedstrijd staan.
pi_219655377
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:12 schreef beefkeek het volgende:

[..]
wHaTaBoUtIsM

Zo heet dat toch, als iemand dat bij jou doet?
En volgens jou en Gunner is dat volstrekt legitiem. Maar nu ineens niet meer blijkbaar….. Ik vind het maar lastig hoor die arbitraire regels die jullie een ander willen opleggen.
pi_219655397
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het dus wel gelezen in de hoop een volledige vertaling te zien van dat filmpje waar je zoveel problemen mee hebt. Dat juist maar een zinnetje eruit is gepikt die überhaupt niet eens in dat filmpje voorkomt laat mij geloven dat die Somaliërs die benaderd zijn door de Guardian niet bepaald neutraal in de wedstrijd staan.
Oke, dus je argument is dat de Somaliërs die door de Minnesota Reformer gevraagd zijn politiek gekleurd zijn en daardoor het artikel van the Guardian niet neutraal is, maar End Wokeness is neutraal?

Moet ik je een schep geven zodat je door kunt graven?

quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En volgens jou en Gunner is dat volstrekt legitiem. Maar nu ineens niet meer blijkbaar….. Ik vind het maar lastig hoor die arbitraire regels die jullie een ander willen opleggen.
Nee hoor, ik hou je alleen een spiegel voor om te laten zien hoe hypocriet en belachelijk je zienswijze is. Maargoed, je hebt je zin - ik gooi je wel weer op de block. Groetjes :*
pi_219655515
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Oke, dus je argument is dat de Somaliërs die door de Minnesota Reformer gevraagd zijn politiek gekleurd zijn en daardoor het artikel van the Guardian niet neutraal is, maar End Wokeness is neutraal?

Moet ik je een schep geven zodat je door kunt graven?
[..]
Waar stel ik dat End Wokeness neutraal is? Ik stel slechts dat de Guardian en die Somaliërs daar ook met een agenda zitten. Niet voor niets vraag ik om de gehele vertaling, is toch ook niet zo’n gekke vraag als de Guardian stelt dat de vertaling niet klopt maar vervolgens niet komt met een vertaling.
quote:
Nee hoor, ik hou je alleen een spiegel voor om te laten zien hoe hypocriet en belachelijk je zienswijze is. Maargoed, je hebt je zin - ik gooi je wel weer op de block. Groetjes :*
Doei beefkeek, ik spreek je wel weer als je het niet kan laten om op mij te reageren.
pi_219655615
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken? :') En dat end wokeness of The Guardian alleen delen wat ze relevant vinden is precies het punt ja, en ik weet wel welke van die twee mediums ik vertrouw hierin.
What Would Goku Do
pi_219655810
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:27 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken? :') En dat end wokeness of The Guardian alleen delen wat ze relevant vinden is precies het punt ja, en ik weet wel welke van die twee mediums ik vertrouw hierin.
Ja goh, gek hè dat gekleurde bronnen het geen aandragen wat ze interessant vinden. Wat dat betreft zegt dat ook wel wat over de media dat geen van ze op Fox na iets heeft verteld over de reportage van Nick Shirley die onderhand al 100 miljoen keer is bekeken.
pi_219656129
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Probleem was natuurlijk eerder dat de Bernie Bros en Pro Pallie's besloten om helemaal niet te stemmen (of op die groene partij). Maar uiteraard niet hun schuld dat Trump vervolgens president werd (dat dan weer wel).

De Democraten hebben een ouderwets 'boontje komt om zijn loontje' gekregen.
  maandag 29 december 2025 @ 17:59:25 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219656347
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Probleem was natuurlijk eerder dat de Bernie Bros en Pro Pallie's besloten om helemaal niet te stemmen (of op die groene partij). Maar uiteraard niet hun schuld dat Trump vervolgens president werd (dat dan weer wel).

Als je geen reet om balances and checks, the constitution, the law geeft, dan kan ik mij die zienswijze voorstellen.
pi_219656447
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja goh, gek hè dat gekleurde bronnen het geen aandragen wat ze interessant vinden. Wat dat betreft zegt dat ook wel wat over de media dat geen van ze op Fox na iets heeft verteld over de reportage van Nick Shirley die onderhand al 100 miljoen keer is bekeken.
Dus je herkent gekleurde bronnen alleen als ze iets stellen wat niet in je straatje past? Nogmaals, als End Wokeness het allemaal zo erg vindt kunnen ze die hele toespraak zelf ook vertalen.

En misschien hebben weinig media aandacht besteedt aan zoiets omdat Trump 600x genoemd wordt in de voorlopig vrijgegeven Epstein files, waarbij sommige van die benoemingen dingen onthullen die nog erger zijn dan we dachten.
What Would Goku Do
pi_219656461
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Het volledig principeloos handelen van de Democraten heeft ze de das omgedaan inderdaad.
What Would Goku Do
pi_219656626
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:07 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus je herkent gekleurde bronnen alleen als ze iets stellen wat niet in je straatje past? Nogmaals, als End Wokeness het allemaal zo erg vindt kunnen ze die hele toespraak zelf ook vertalen.

En misschien hebben weinig media aandacht besteedt aan zoiets omdat Trump 600x genoemd wordt in de voorlopig vrijgegeven Epstein files, waarbij sommige van die benoemingen dingen onthullen die nog erger zijn dan we dachten.
End Wokeness wordt blijkbaar gerund door Jack Posobiec. Over Jack:
quote:
Far-right commentator Jack Posobiec is a current host on One America News Network (OANN), an information network widely known to distort facts and which has been embraced by President Trump. This investigation has found that Posobiec — a Trump favorite — has collaborated with white supremacists, neo-fascists and antisemites for years, while producing propaganda that Trump and his inner circle have publicly celebrated.
Gelukkig is die niet politiek gekleurd.
pi_219656836
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:08 schreef viagraap het volgende:

[..]
Het volledig principeloos handelen van de Democraten heeft ze de das omgedaan inderdaad.
Het is natuurlijk onzin dat Bernie supporters niet zijn gaan stemmen op de democraten. Maarja bij sommige types heeft links altijd schuld.
pi_219656909
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:08 schreef viagraap het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze bij de volgende verkiezingen weer Susan Sarandon inschakelen :P
  maandag 29 december 2025 @ 18:33:36 #199
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219656948
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219657407
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:16 schreef beefkeek het volgende:

[..]
End Wokeness wordt blijkbaar gerund door Jack Posobiec. Over Jack:
[..]
Gelukkig is die niet politiek gekleurd.
Ah.. deze Jack Posobiec

Het grote licht in de duisternis :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: