abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219648679
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219648683
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een interessante long read uit de nyt.

What America Might Look Like With Zero Immigration

Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
Ik lees vooral dat er meer betaald moet worden voo arbeid wat natuurlijk een zeer goede zaak is voor de arbeider die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen.
Kortom ben je een kansarme Amerikaan en wil je een baan dan ben je bij de republikeinen aan het juiste adres. Het aanbod is hoger en je krijgt ook nog eens beter betaald omdat het aanbod van arbeiders lager is dan de vraag, de ideale situatie voor de arbeider.
Niet zo ideaal voor het bedrijfsleven en de rijke mensen die profiteren van goedkope arbeid.
Dit artikel bewijst dat het beleid van Trump werkt en dat mensen precies krijgen waar ze voor hebben gestemd.
pi_219648705
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?
pi_219648739
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?
Storm in een glas water dus. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219648781
twitter

We kunnen wel concluderen dat die voormalige Somalische premier en de Somalische gemeenschap die dit toejuicht behoren tot de 5e colonne.
Met dit soort mensen binnen je landsgrenzen die openlijk juichen voor het idee dat Ilhan er niet is voor Minnesota maar wel voor Somalië en de Somaliërs heb je wat mij betreft een goed excuus voor massale deportaties.
Wat moet je met dit soort mensen die zich openlijk keren tegen het land waar ze verblijven en passant de bevolking voor miljarden dollars hebben opgelicht?
pi_219648807
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een interessante long read uit de nyt.

What America Might Look Like With Zero Immigration

Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
Het is bijzonder hoe de geschiedenis zich iedere keer kan herhalen. Jaren 20 20e eeuw, totale ban op immigratie en isolationisme, jaren 20 21e eeuw poging tot totale ban op immigratie en poging tot isolationisme. Ik hoop alleen dat de vergelijking ophoudt bij de jaren 30 en 40, want dan kon het nog wel eens een vurige komende 2 decennia worden.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219648942
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Wat is het hele verhaal?
Ik lees in ieder geval al dat die rechter in het vonnis óók schrijft dat het aannemelijk is dat zijn broer fraude heeft gepleegd.
pi_219649064
quote:
2s.gif Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hier gaat het er trouwens om dat er geen direct bewijs is. Slordig werk dus van de aanklager om slechts met indirect bewijs te komen.
Fraude op zeker bewezen maar niet dat hij ook degene is die er achter zit, dat word dus de zaak over doen verwacht ik.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219649888
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik niet. Dat land is duidelijk niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems weer voor een vrouw gaan dan winnen de Reps weer en dan is de dictatuur weer een stap dichterbij.
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.

Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219650004
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is het hele verhaal?
Ik lees in ieder geval al dat die rechter in het vonnis óók schrijft dat het aannemelijk is dat zijn broer fraude heeft gepleegd.
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
pi_219650145
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?
pi_219650192
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?
Mijn punt is dat dit een zeer bizarre uitspraak is vooral omdat het gaat om publiek geld en er van fraude wel degelijk sprake is.
pi_219650207
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.

Trump grants clemency to executive convicted in fraud scheme – report

Doorzichtige selectieve hypocrisie binnen de maga wereld.
pi_219650286
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.

Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.
pi_219650295
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik las het ook. Ik denk dat het een groot recht is dat een rechter ingrijpt als het bewijsmateriaal onvoldoende bewijst dat de verdachte schuldig is.

Helaas zijn er ook mensen waar bewijs en eerlijke rechtspraak er niet toe doet. Ik vraag me af of die mensen dit ook nog steeds vinden als het gaat om de spraakmakende en dubieuze OJ Simpson rechtzaak
pi_219650337
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.

Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.
pi_219650361
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

AOC meer legitiem dan Hillary _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219650466
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
AOC meer legitiem dan Hillary _O-
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.

Hillary kan je verre van legitiem noemen, zij werd zeer stevig gepushed en de emails van 2016 bewezen ook dat Bernie's campagne gesaboteerd werd.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_219650564
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.
Nou laat dan maar eens wat fophef over deze geqoute bizarre vrijlating zien uit je bronnen die normaliter end wokeness en libs of tiktok zijn.
pi_219650584
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.
Welke gemeenschappen zijn dat dan?

Verder dienen de Democraten (stemmers) ook naar zichzelf te kijken met de Bernie Bros in 2016 en de hele Gaza politiek in 2024. In 2020 werd er plots veel meer gestemd voor Biden, maar die energie was er duidelijk niet in de campagnes ervoor en erna.
pi_219650605
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:32 schreef Nexum het volgende:

[..]
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.

Hillary kan je verre van legitiem noemen, zij werd zeer stevig gepushed en de emails van 2016 bewezen ook dat Bernie's campagne gesaboteerd werd.
Case in point.
pi_219650913
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:

Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".

Het is wel duidelijk dat dat land moreel failliet is. Somaliërs die geld aan een kandidaat doneren? #ophef. Elon Musk die honderden miljoenen doneert en erna lekker mag gaan grasduinen in overheidsdata? #gerechtigheid.
pi_219650970
De domeinen trumpkennedycenter.org en trumpkennedycenter.com zijn gekocht door een oud-schrijver van South Park _O-

Op de website:

quote:
Welcome to TrumpKennedyCenter.org

A national cultural center dedicated to legacy, loyalty, and the careful presentation of history.

Here, tradition is preserved, narratives are curated, and performances are elevated beyond mere art. What is remembered matters. What is omitted matters more.

We invite you to experience culture as authority, pageantry as truth, and excellence as defined by those in power.
quote:
A Sacred Continuation of Purpose

Beginning January 2026, TrumpKennedyCenter.org enters a new era of devotion, unity, and inherited authority.

We exist to preserve what must endure, to honor what must not be questioned, and to gather those who understand that greatness is not chosen, it is recognized.

Here, tradition is not remembered. It is maintained.

Ceremonies, recognitions, and sanctioned appearances will be revealed in due time.

Participation is not required, but belonging is expected.
pi_219651437
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".

Het is wel duidelijk dat dat land moreel failliet is. Somaliërs die geld aan een kandidaat doneren? #ophef. Elon Musk die honderden miljoenen doneert en erna lekker mag gaan grasduinen in overheidsdata? #gerechtigheid.
Je slaat even een paar stappen over. Elon Musk was samen op campagne met Donald Trump met de mededeling dat hij DOGE zou leiden om de financiën van de VS in kaart/op orde te brengen.
Er was niemand in de VS die niet op de hoogte was van wat je zou krijgen als Donald Trump zou winnen.

Wat de Somaliërs doen is de zaak besodemieteren met overheidsgeld, vervolgens gebruiken ze dat geld om lokale kandidaten in andere staten te sponsoren. Doneren aan kandidaten aan de andere kant van het land is volstrekt legaal, George Soros doet dat namelijk al jaren met als gevolg een hoop openbare aanklagers die weinig trek in hebben om criminelen te vervolgen.
Het probleem zit hem niet zozeer in de donaties zelf, maar in het feit dat het geld om te doneren onrechtmatig verkregen is.
  maandag 29 december 2025 @ 13:56:56 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651529
Musk heeft zichzelf ingekocht en mocht toen gaan wroeten in spullen waar hij helemaal niet bevoegd voor was. En ja hoor Soros wordt weer van stal gehaald. Corruptie en Trump gaan hand in hand.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219651562
twitter

En het is blijkbaar niet alleen in Minnesota raak maar ook in andere staten. Toegegeven ze heeft geen hard bewijs dat het hier gaat om fraudeurs, maar als 10% van de kinderdagverblijven in Somalische handen zijn zonder adres dan is dat op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 december 2025 @ 14:01:07 #147
862 Arcee
Look closer
pi_219651607
quote:
Trump claimt eerste aanval op land in Venezuela, maar levert daarvoor geen bewijs

President Trump heeft vrijdag in een interview met radiozender WABC gezegd dat het Amerikaanse leger woensdag een ‘installatie of fabriek’ op Venezolaans grondgebied heeft vernietigd. De president heeft verder geen details gegeven over waar precies de aanval zou hebben plaatsgevonden, hoe die is uitgevoerd en of er ook slachtoffers zijn gevallen.

Het zou de eerste keer zijn dat de VS een directe aanval uitvoeren op Venezolaans grondgebied. Tot nu toe heeft het Amerikaanse leger alleen Venezolaanse boten op zee gebombardeerd, waarbij al zeker 105 mensen werden gedood. Volgens de Amerikanen verscheepten die boten drugs naar de VS. De regering-Trump heeft nooit concreet bewijs geleverd voor de beschuldigingen.
Trump levert nooit ergens bewijs voor. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 29 december 2025 @ 14:01:25 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651611
Uiteindelijk komt het van Libs of TikTok, zie nu eens in dat je echt keihard in een fuik zit.
  maandag 29 december 2025 @ 14:04:04 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219651653
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef Arcee het volgende:

[..]
Trump levert nooit ergens bewijs voor. :{
Dat zie je verkeerd. Hij is aan het verbinden.

/s

Dat ie defensie heeft hernoemd naar 'war' en daarna boten is gaan bombarderen, Venezuela is gaan aanvallen en Groenland dreigt in te nemen, zegt al genoeg over wat ie wilde met zijn ministerie van oorlog.

Het is allemaal zo opzichtig en ondertussen staat ie te raaskallen dat Putin het beste voor heeft met Oekraine. We zitten gewoon weer in een internationale fase waarin grote landen andere landen inpikken en geen fuck geven om burgers waar dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vis1980 op 29-12-2025 14:09:54 ]
pi_219651883
twitter

JD Vance: "If you miss Charlie Kirk…do you promise to take the country back from the people who took his life?"
* De moordenaar van Charlie Kirk heeft nooit Amerika gestolen
* De moordenaar was ook nooit in een machtige politieke positie
* Vance heeft het over "the people". Wie zijn dat ? Was er een complot om Kirk te vermoorden?
* Hij verkettert natuurlijk the Democrats tot moordenaars van Kirk en Amerikajatters.

* Oja.... en ene God is met hem en trawanten
* Trump 2021 6 jan: "We fight like hell. And if you don't fight like hell, you're not going to have a country anymore,"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')