Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?quote:Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Ik lees vooral dat er meer betaald moet worden voo arbeid wat natuurlijk een zeer goede zaak is voor de arbeider die de democraten pretenderen te vertegenwoordigen.quote:Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een interessante long read uit de nyt.
What America Might Look Like With Zero Immigration
Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?quote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
Storm in een glas water dus.quote:Op maandag 29 december 2025 10:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of een bepaalde Joods Hongaarse geldschieter, kan allemaal toch?
Het is bijzonder hoe de geschiedenis zich iedere keer kan herhalen. Jaren 20 20e eeuw, totale ban op immigratie en isolationisme, jaren 20 21e eeuw poging tot totale ban op immigratie en poging tot isolationisme. Ik hoop alleen dat de vergelijking ophoudt bij de jaren 30 en 40, want dan kon het nog wel eens een vurige komende 2 decennia worden.quote:Op maandag 29 december 2025 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Een interessante long read uit de nyt.
What America Might Look Like With Zero Immigration
Eens wat meer diepgang wat er met de hele maatschappij daar gebeurt. Ipv het afleidende geneuzel van een goed geïndoctrineerde en gemigreerde magacist en zijn transgender obsessie.
Wat is het hele verhaal?quote:Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Hier gaat het er trouwens om dat er geen direct bewijs is. Slordig werk dus van de aanklager om slechts met indirect bewijs te komen.quote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar als een bepaalde Zuid Afrikaanse immigrant dat had gedaan was er niks aan de hand toch?
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik niet. Dat land is duidelijk niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems weer voor een vrouw gaan dan winnen de Reps weer en dan is de dictatuur weer een stap dichterbij.
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.quote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is het hele verhaal?
Ik lees in ieder geval al dat die rechter in het vonnis óók schrijft dat het aannemelijk is dat zijn broer fraude heeft gepleegd.
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
Mijn punt is dat dit een zeer bizarre uitspraak is vooral omdat het gaat om publiek geld en er van fraude wel degelijk sprake is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dus je punt is dat die rechter corrupt is? Andere opties bestaan er niet?
Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.
Trump grants clemency to executive convicted in fraud scheme – report
Doorzichtige selectieve hypocrisie binnen de maga wereld.
Ik las het ook. Ik denk dat het een groot recht is dat een rechter ingrijpt als het bewijsmateriaal onvoldoende bewijst dat de verdachte schuldig is.quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik lees ook dat het nauwelijks voorkomt dat de rechter tegen de jury in gaat, vooral als het gaat om dit soort criminaliteit.
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.
Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
AOC meer legitiem dan Hillaryquote:Op maandag 29 december 2025 11:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn ware het niet dat dat de laatste twee vrouwelijke Dem kandidaten niet veel legitimiteit hadden. Hillary werd vanaf 2015 zo'n beetje door iedereens strot heen geduwd (met bewijs dat de DNC de campagne van Bernie aan het saboteren was) en Harris heeft niet eens een primary gehad.
Ik denk dat als AOC in een primary gekozen zou worden ze echt heel veel stemmen voor zich kan winnen. Ze is dan misschien wel een vrouw, maar ze heeft niet dezelfde centrum neoliberale boodschap die de andere twee kandidaten overduidelijk wel hadden.
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.quote:Op maandag 29 december 2025 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
AOC meer legitiem dan Hillary
Nou laat dan maar eens wat fophef over deze geqoute bizarre vrijlating zien uit je bronnen die normaliter end wokeness en libs of tiktok zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat laatste verzin je er gewoon bij lol.
Welke gemeenschappen zijn dat dan?quote:Op maandag 29 december 2025 12:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vind het een te groot risico. Bepaalde gemeenschappen lijken niet op een vrouwelijke kandidaat te willen stemmen.
Case in point.quote:Op maandag 29 december 2025 12:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als AOC de Dem kandidaat zou worden zou dat inderdaad meer legitiem zijn dan Hillary. AOC is niet eens de favoriet van de gevestigde orde binnen de Democratic Party, hun voorkeur gaat veel sterker uit naar een Newsom of Harris. Als ze genoeg delegates weet te winnen dan is dat bewijs dat het volk haar wilt.
Hillary kan je verre van legitiem noemen, zij werd zeer stevig gepushed en de emails van 2016 bewezen ook dat Bernie's campagne gesaboteerd werd.
Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".quote:Op maandag 29 december 2025 12:17 schreef Basp1 het volgende:
Je moet gewoon groot genoeg frauderen, ook al wordt je veroordeelt dan gebruik je daarna wat van je frauduleus verkegen vermogen dan koop je the don om.
Trump grants clemency to executive convicted in fraud scheme – report
Doorzichtige selectieve hypocrisie binnen de maga wereld.
quote:Welcome to TrumpKennedyCenter.org
A national cultural center dedicated to legacy, loyalty, and the careful presentation of history.
Here, tradition is preserved, narratives are curated, and performances are elevated beyond mere art. What is remembered matters. What is omitted matters more.
We invite you to experience culture as authority, pageantry as truth, and excellence as defined by those in power.
quote:A Sacred Continuation of Purpose
Beginning January 2026, TrumpKennedyCenter.org enters a new era of devotion, unity, and inherited authority.
We exist to preserve what must endure, to honor what must not be questioned, and to gather those who understand that greatness is not chosen, it is recognized.
Here, tradition is not remembered. It is maintained.
Ceremonies, recognitions, and sanctioned appearances will be revealed in due time.
Participation is not required, but belonging is expected.
Je slaat even een paar stappen over. Elon Musk was samen op campagne met Donald Trump met de mededeling dat hij DOGE zou leiden om de financiën van de VS in kaart/op orde te brengen.quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mwah, dit wordt niet eens gezien als hypocrisie, dit wordt gezien als gerechtigheid, of "pwning the libz".
Het is wel duidelijk dat dat land moreel failliet is. Somaliërs die geld aan een kandidaat doneren? #ophef. Elon Musk die honderden miljoenen doneert en erna lekker mag gaan grasduinen in overheidsdata? #gerechtigheid.
Trump levert nooit ergens bewijs voor.quote:Trump claimt eerste aanval op land in Venezuela, maar levert daarvoor geen bewijs
President Trump heeft vrijdag in een interview met radiozender WABC gezegd dat het Amerikaanse leger woensdag een ‘installatie of fabriek’ op Venezolaans grondgebied heeft vernietigd. De president heeft verder geen details gegeven over waar precies de aanval zou hebben plaatsgevonden, hoe die is uitgevoerd en of er ook slachtoffers zijn gevallen.
Het zou de eerste keer zijn dat de VS een directe aanval uitvoeren op Venezolaans grondgebied. Tot nu toe heeft het Amerikaanse leger alleen Venezolaanse boten op zee gebombardeerd, waarbij al zeker 105 mensen werden gedood. Volgens de Amerikanen verscheepten die boten drugs naar de VS. De regering-Trump heeft nooit concreet bewijs geleverd voor de beschuldigingen.
Dat zie je verkeerd. Hij is aan het verbinden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Trump levert nooit ergens bewijs voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |