Zegt het figuur wat letterlijk elke leugen van trump hier herhaalt.quote:
Dat ie verder niet op me reageert zegt me genoegquote:Op zondag 28 december 2025 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je slachtofferrol is wel hilarisch
Een post vier reacties van users met allen een whataboutism. Zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 28 december 2025 18:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat ie verder niet op me reageert zegt me genoeg
Geen idee wat zijn fascinatie met Walz is. Pure afleiding denk ik
Ik maak even ruimte in mijn block list
Die allemaal meer dan terecht warenquote:Op zondag 28 december 2025 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een post vier reacties van users met allen een whataboutism. Zonde van mijn tijd.
Zo zo, maar als ik het doe dan is het gewoon een vervelende whataboutism. Gek hoe dat hier werkt.quote:Op zondag 28 december 2025 18:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die allemaal meer dan terecht waren
Flauw om je daar achter te verschuilen als het je niet uitkomt
Je kan er ook gewoon eens op in gaan maar dan val je door de mandquote:Op zondag 28 december 2025 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo zo, maar als ik het doe dan is het gewoon een vervelende whataboutism. Gek hoe dat hier werkt.
En natuurlijk ook nog even uithuilen bij je matties in BNW.quote:Op zondag 28 december 2025 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo zo, maar als ik het doe dan is het gewoon een vervelende whataboutism. Gek hoe dat hier werkt.
Met andere woorden ik moet jullie whataboutisms serieus nemen terwijl de mijne terzijde worden geschoven?quote:Op zondag 28 december 2025 18:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon eens op in gaan maar dan val je door de mand
Ik snap het wel hoor.
Dat staat wel in de aanklacht. Ik weet dat liegen MAGA heel makkelijk af gaat, maar niet iedereen is zo.quote:Op zondag 28 december 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Suggereert James hier nu serieus dat transgenders kritieke zorg word ontnomen? En gij geleuft da?
Komt omdat je vrijwel nooit ergens inhoudelijk op reageert, dan lijkt alles een whataboutism.quote:Op zondag 28 december 2025 18:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met andere woorden ik moet jullie whataboutisms serieus nemen terwijl de mijne terzijde worden geschoven?
Wat denk je zelf wat ik ga doen?
We zullen het maar niet hebben over de janksessies in feedback waar pagina’s lang werd gehuild over mijn aanwezigheid hier…..quote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En natuurlijk ook nog even uithuilen bij je matties in BNW.
Het gebeurt dan ook niet.. De executive action blokkeert puberteitsremmers. Dat is natuurlijk wat anders dan mutilatie.quote:Op zondag 28 december 2025 17:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ook een leuke, ik kan mij nog herinneren dat mij talloze keren werd “uitgelegd” dat het transen van kinderen niet gebeurde en dat de ophef omtrent deze vorm van kindermishandeling stemmingmakerij was.
Zo waren er users die vonden dat ik mij veel te veel bezig hield met culturewar nonsense en dat de mods moesten ingrijpen als ik weer eens het gore lef had om hier over te posten.
En wat blijkt nu, ze proberen nu de huidige regering aan te klagen om het geen door te laten gaan wat zogenaamd niet gebeurde.
Dat dus.quote:Op zondag 28 december 2025 18:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Komt omdat je vrijwel nooit ergens inhoudelijk op reageert, dan lijkt alles een whataboutism.
quote:Op zondag 28 december 2025 18:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We zullen het maar niet hebben over de janksessies in feedback waar pagina’s lang werd gehuild over mijn aanwezigheid hier…..
Van dreigen tot niet meer te posten, oproepen tot het negeren van mijn Posts en we hadden zelfs twee ragequitters waarvan er eentje toch maar weer is teruggekeerd.
Nou ja, wel kans natuurlijk dat je anders heel veel meer mensen hebt die 'unalived' gaan worden. Liever blijkbaar een placebo effect proberen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Suggereert James hier nu serieus dat transgenders kritieke zorg word ontnomen? En gij geleuft da?
Het gaat er hier om dat het Witte Huis medicaid/medicare wil ontzeggen aan ziekenhuizen die alles wat onder de (nu nog onduidelijke) ‘gender affirming care’ valt. Er zijn verschillende redenen te bedenken om een medicijn te geven, wat door deze EO allemaal onder het verbod gaan vallen. Gevolg: ziekenhuis krijgt geen funding meer, dus ziekenhuizen kunnen geen kritieke zorg aan andere patiënten meer geven.quote:Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, wel kans natuurlijk dat je anders heel veel meer mensen hebt die 'unalived' gaan worden. Liever blijkbaar een placebo effect proberen.
Dan wel te hopen voor haar dat tegen die tijd Omar dan uit haar Squad getrapt isquote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Nexum het volgende:
Ik hoop echt dat AOC voor president gaat over 3 jaar. Ze heeft de infrastructuur en de legitimiteit om veel stemmen te winnen. En ze zou het ook veel beter in de Rust Belt doen dan Harris of Newsom.
Die mensen hebben psychische hulp nodig, het zou AG James sieren als ze zich daar hard voor zou maken ipv liegen dat kritieke zorg voor transgenders word ontzegt.quote:Op zondag 28 december 2025 19:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, wel kans natuurlijk dat je anders heel veel meer mensen hebt die 'unalived' gaan worden. Liever blijkbaar een placebo effect proberen.
Wellicht vertrekt ze zelf wel, ze had immers gezegd dat ze haar positie wil gebruiken om Somalië te helpen. Nu haar man stinkend rijk is geworden sinds zij in de politiek zit heeft ze geld genoeg om riant te leven in Somalië.quote:Op zondag 28 december 2025 20:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan wel te hopen voor haar dat tegen die tijd Omar dan uit haar Squad getrapt is
Die zaak gaat niet (alleen) om transgenders. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die mensen hebben psychische hulp nodig, het zou AG James sieren als ze zich daar hard voor zou maken ipv liegen dat kritieke zorg voor transgenders word ontzegt.
Dat is een goede zaak, als je als jonge patiënt toch genezen raakt van de gender dysphorie dan heb je op z’n minst nog een fatsoenlijk ontwikkeld lichaam.quote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het gebeurt dan ook niet.. De executive action blokkeert puberteitsremmers. Dat is natuurlijk wat anders dan mutilatie.
Wat verrassend, corruptie in de top van de regering.quote:Firm Tied to Kristi Noem Secretly Got Money From $220 Million DHS Ad Contracts
The company is run by the husband of Noem’s chief DHS spokesperson and has personal and business ties to Noem and her aides. DHS invoked the “emergency” at the border to skirt competitive bidding rules for the taxpayer-funded campaign.
…
The Department of Homeland Security has kept at least one beneficiary of the nine-figure ad deal a secret, records and interviews show: a Republican consulting firm with long-standing personal and business ties to Noem and her senior aides at DHS. The company running the Mount Rushmore shoot, called the Strategy Group, does not appear on public documents about the contract. The main recipient listed on the contracts is a mysterious Delaware company, which was created days before the deal was finalized.
Ik heb sowieso liever geen Harris.quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Nexum het volgende:
Ik hoop echt dat AOC voor president gaat over 3 jaar. Ze heeft de infrastructuur en de legitimiteit om veel stemmen te winnen. En ze zou het ook veel beter in de Rust Belt doen dan Harris of Newsom.
Ze is iig vaker met Sanders in die regio's gaan spreken die Harris hebben afgewezen, dus dat is goed nieuws. Tegen die tijd zal je helaas wel weer het bekende Dem riedeltje horen dat ze bang zijn het midden kwijt te raken. En de Vance Dance (zo ga ik de aankomende campagne noemen) van de GOP die gaat haar als de vrouwelijke Fidel Castro weg zetten. Viva la Revolution!quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Nexum het volgende:
Ik niet. Dat land is duidelijk niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems weer voor een vrouw gaan dan winnen de Reps weer en dan is de dictatuur weer een stap dichterbij.quote:Op zondag 28 december 2025 19:24 schreef Nexum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |