Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hey MT6 waar je ineens. Paar dagen niet gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De paal is back
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maar denken dat het allemaal vrijblijvend isquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef maily het volgende:
MooieTop6
En doe ff een verklaring van.je afwezigheid ja![]()
![]()
Oh noes.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het allemaal vrijblijvend is![]()
Zeker niet, niets vrijblijvends hier in DTS.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het allemaal vrijblijvend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wat mij betreft ook wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag van mij ook wel een nationale feestdag worden![]()
nee we moeten allemaal een afwezigheidsbriefje schrijvenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het allemaal vrijblijvend isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Absoluut niet! Heb je wel goed tussen de regels van het spel gelezen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het allemaal vrijblijvend is![]()
Taaie kost, die tussen de regels van het spel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut niet! Heb je wel goed tussen de regels van het spel gelezen?![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Toch maar niet gaan slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Du leest was afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wies da?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Du bist die Grrrrrrrrquote:
Ja, dat is me bekendquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind het ook nog wel wat teveel ja.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wel wat teveel ja.![]()
![]()
Gelukkig maarquote:
Manman, ik zit vol.
![]()
wat heb je gegeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hele berg aan hapjes met de familie. Kan niks meer bij. Nou ja, nog een biertje, of 2(2).quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hey Gianni
A gezellig. Even uitbuiken dan naarquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hele berg aan hapjes met de familie. Kan niks meer bij. Nou ja, nog een biertje, of 2(2).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey GGquote:
Niet veel. Maar ben ook even weggeweestquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dot! Is er nog wat gebeurd hier? Zal wel niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je weer weg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel rustigquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee ik ga niet weg, ik moet juist punten hebben!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, je zei dat je was weggeweest, en ik probeer altijd wat anders te zeggen dan alleen 'bolk', dus dacht ik wegwezenbolk of weggeweestbolk.quote:Een actieve deelnemer.![]()
Achzobolkquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je was weggeweest, en ik probeer altijd wat anders te zeggen dan alleen 'bolk', dus dacht ik wegwezenbolk of weggeweestbolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellige dag gehad GG?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo. Jawel was in Enschede bij mijn dochterquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. Jij had vandaag niks gepland staan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Hallo Stevenquote:
Lekker. Maar heb zulke koude voeten gekregen dat ik ze niet warm krijgquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, leuk. Vandaar even weggeweest dus, ik snap het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Jawel was in Enschede bij mijn dochterEen actieve deelnemer.![]()
Hey Steven, klopt, misschien lopen we elkaar net mis, maar ben er soms ook een tijdje niet en dan weer een paar dagen wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey shii alles goed met je? Volgens mij even niet gezien
Ja alles goed verder, met jou hopelijk ook.![]()
![]()
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey Steven, klopt, misschien lopen we elkaar net mis, maar ben er soms ook een tijdje niet en dan weer een paar dagen wel.
Ja alles goed verder, met jou hopelijk ook.Hier gaat het ok, kan beter. Maar heb wel fijne kerstdagen gehad. Mooi koesteren
![]()
![]()
Je bent een braverd hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je was weggeweest, en ik probeer altijd wat anders te zeggen dan alleen 'bolk', dus dacht ik wegwezenbolk of weggeweestbolk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen!Hier gaat het ok, kan beter. Maar heb wel fijne kerstdagen gehad. Mooi koesteren
![]()
![]()
![]()
Begrijp ik ja. Al was het qua gevoel wel iets minder koud dan gisteren. Is het met stilzitten wel erg koudquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Maar heb zulke koude voeten gekregen dat ik ze niet warm krijg![]()
Zeker weten dagen om te koesteren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen!Hier gaat het ok, kan beter. Maar heb wel fijne kerstdagen gehad. Mooi koesteren
![]()
![]()
![]()
Hoop was opgevouwen en opgeborgen, nog 1 lading lakens in de wasmachine nu. Twee badkamers schoongemaakt, maar nu even rustig op de bank zitten met een kopje thee. Zo de bbq aan doen
Maar mijn telefoon lag de hele dag op het aanrecht, dus ik heb vandaag maar 10 stappen gedaan. Best lui dus![]()
![]()
Luxe, 2 badkamers hebben....
Maar dan woon je wel klein, als je alles in slechts 10 stappen hebt kunnen doen
Een actieve deelnemer.![]()
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Luxe, 2 badkamers hebben....
Maar dan woon je wel klein, als je alles in slechts 10 stappen hebt kunnen doen![]()
![]()
In 40+quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze ook op FOK! post!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan
3 badkamers..quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan![]()
![]()
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontquote:Maar niet ongebruikelijk voor Amerikaanse woningen: 1 badkamer per slaapkamer
![]()
En doorgaans zo'n master bedroom...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontMaar niet ongebruikelijk voor Amerikaanse woningen: 1 badkamer per slaapkamer
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.Een actieve deelnemer.![]()
Net wakkerquote:Werewolf
Met een bubbelbad wat 5x is gebruikt in de afgelopen 5 jaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En doorgaans zo'n master bedroom...![]()
![]()
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.![]()
![]()
Een hazenslaapjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen ze er ook geen paard parkerenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.![]()
![]()
Iddquote:Werewolf
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen
gemak dient de mens
doen wij ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen![]()
![]()
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.
gemak dient de mens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ook weleens via devzeros garage binnen gekomen![]()
![]()
Are you serieus now?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen
als de stroom eraf isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen![]()
![]()
Wij hebben een losse garagebox. Moet idd toegeven dat ik die met mijn handen open maak en niet met mijn mond![]()
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een losse garagebox. Moet idd toegeven dat ik die met mijn handen open maak en niet met mijn mondEen actieve deelnemer.![]()
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenquote:Gelukkig valt de stroom niet vaak uit
![]()
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenGelukkig valt de stroom niet vaak uit
DoeiWerewolf
Haha nee tijdje terug viel een deel vh slot eruit naar binnen, dat was kut. Dus ben al blij wanneer die überhaupt open gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?![]()
Dat valt wel mee omdat de deuropener het dan tegen houdt. Maar als je een automatische garagedeur wil openen als de stroom is uitgevallen, dan moet je de deur ontkoppelen van de opener.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.![]()
Kan kloppen jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I'm Manuelquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Had mario het over jou en ga jij veel omtrekken?
I'm from Barcelona![]()
Blij dat die kerst weer voorbij is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had je toch meer als een Polly voorgesteld
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oud en nieuw komt nog ....quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat die kerst weer voorbij is.Een actieve deelnemer.![]()
Dan ben ik ziek denk ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt geen zin in. Ben echt kolere chagrijnig door vanavond. Moet er niet aan denken dat ik woensdag weer zo moet zitten. En dan ook nog diep in de nacht.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja of op 34 oktemberquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat kerst niet op 29 februari valtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook wel een beetje gezellig toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat kerst niet op 29 februari valt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Absoluut. Hou er van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
oktember is wel de mooiste maand van het jaar [ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nouhou ..... kun je niet een dutje inlassen 's middags?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt geen zin in. Ben echt kolere chagrijnig door vanavond. Moet er niet aan denken dat ik woensdag weer zo moet zitten. En dan ook nog diep in de nacht.![]()
Nee. Ik ga liever gewoon niet. Heb helemaal geen zin in die mensen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
nouhou ..... kun je niet een dutje inlassen 's middags?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
thuisblijven of vroeg naar huis gaan een optie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever gewoon niet. Heb helemaal geen zin in die mensen met hun gedrag.![]()
Als je voor oud en nieuw gaat moet je toch minstens tot half 1 blijven denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
thuisblijven of vroeg naar huis gaan een optie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo, ik ben weer thuis
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
neeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nee hoor
![]()
Mag ik zelf weten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier ook. Maar dat kan ook thuis zonder gezeikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Ik bedenk wel watWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
okMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
jaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Ik denk dat ik morgen ga mountainbikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het makkelijk dit jaar. Ik heb nu 3 uitnodigingen voor events met oudjaar, dus ik kan gewoon tegen alle 3 vertellen dat ik al door iemand anders ben uitgenodigdquote:
Familie heb ik toch niet in de buurt wonen, dus daar hoef ik niet langs te gaan![]()
slim ja. Ik heb tegen iedereen al nee gezegd behalve hier tegen. Dat heb ik 2 maanden geleden al toegezegd. Maar na vanavond wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk dit jaar. Ik heb nu 3 uitnodigingen voor events met oudjaar, dus ik kan gewoon tegen alle 3 vertellen dat ik al door iemand anders ben uitgenodigd
Familie heb ik toch niet in de buurt wonen, dus daar hoef ik niet langs te gaan
Wonen hier in het dorp dus ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Nice, ik ga een uurtje hardlopen. Wel zin in na die kerstdagenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik morgen ga mountainbiken![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, ik ga een uurtje hardlopen. Wel zin in na die kerstdagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als jullie allemaal de rest van het jaar stil zijn, red ik het misschienMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Je hebt de kerst weer overleefd maar als jij zo doorgaat red je het misschien nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:15 schreef Homijn het volgende:
Als jullie allemaal de rest van het jaar stil zijn, red ik het misschien![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Wel als jullie stil zijn. Jullie willen toch ook niet Dotteke als winnaar?
DaaromMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Zin in oliebollenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ga je die bakkenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Dan ga je naar de nachtwinkel
De verraders BelgiëThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hebben we niet hierquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan lekker gaan dromen van oliebollen
Morgen kopen denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
Waarom is die kat ook zo dikquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
Als AI niet weet hoe oliebollen er uitzien of hoe je "moeraskat" schrijft
[ afbeelding ]
ik moest hard lachenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat konijn lijkt wel een hamster. Zelfs hazen zien er minder raar uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:41 schreef devzero het volgende:
Als AI niet weet hoe oliebollen er uitzien of hoe je "moeraskat" schrijft
[ afbeelding ]
ik moest hard lachenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Zou wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk denkt bing dat katten die veel oliebollen eten, er zo uitgaan zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rechtsvoor lijkt inderdaad amper op een konijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat konijn lijkt wel een hamster. Zelfs hazen zien er minder raar uit.![]()
![]()
Grok is dat
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is echt zoveel beter dan die van bing
![]()
Of kersenflappenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
Ho ho
BlubWerewolf
![]()
SlaapwelWerewolf
Jij ookMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
neinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik mis @:mizzezamy met haar verborgen boodschappen vanen
When you caught my eye, I saw everywhere I'd been and wanna go to 🎶![]()
![]()
![]()
Boxing Day is voorbij. Je kunt gaan slapen.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Ho zelf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
![]()
ok
JaSlecht voor mijn post-punt-ratio
Je dacht geholkt te worden maar je kreeg toch ruim baanquote:
Is vast een (ho)mijnt-fuck voor jouUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
![]()
* Homijn gaat dan maar slapen, lekker dromen van peentjes![]()
![]()
BlubWerewolf
SlaapwelWerewolf
Been haunted by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: