quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ook weleens via devzeros garage binnen gekomen
Are you serieus now?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen
als de stroom eraf isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een losse garagebox. Moet idd toegeven dat ik die met mijn handen open maak en niet met mijn mond
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenquote:
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenGelukkig valt de stroom niet vaak uit
Haha nee tijdje terug viel een deel vh slot eruit naar binnen, dat was kut. Dus ben al blij wanneer die überhaupt open gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?
Dat valt wel mee omdat de deuropener het dan tegen houdt. Maar als je een automatische garagedeur wil openen als de stroom is uitgevallen, dan moet je de deur ontkoppelen van de opener.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.
Kan kloppen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |