Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Luxe, 2 badkamers hebben....
Maar dan woon je wel klein, als je alles in slechts 10 stappen hebt kunnen doen
In 40+quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze ook op FOK! post!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan
3 badkamers..quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontquote:
En doorgaans zo'n master bedroom...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontMaar niet ongebruikelijk voor Amerikaanse woningen: 1 badkamer per slaapkamer
Met een bubbelbad wat 5x is gebruikt in de afgelopen 5 jaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En doorgaans zo'n master bedroom...
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.
Een hazenslaapjequote:
Kunnen ze er ook geen paard parkerenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen
doen wij ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.
gemak dient de mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |