Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Luxe, 2 badkamers hebben....
Maar dan woon je wel klein, als je alles in slechts 10 stappen hebt kunnen doen
In 40+quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ze ook op FOK! post!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan
3 badkamers..quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 badkamers, maar ik had die van mijn dochter al een paar dagen geleden gedaan
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontquote:
En doorgaans zo'n master bedroom...quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje onnodig voor het aantal mensen wat hier woontMaar niet ongebruikelijk voor Amerikaanse woningen: 1 badkamer per slaapkamer
Met een bubbelbad wat 5x is gebruikt in de afgelopen 5 jaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En doorgaans zo'n master bedroom...
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.
Een hazenslaapjequote:
Kunnen ze er ook geen paard parkerenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik altijd zo apart vind is dat je via de voordeur praktisch altijd direct in de woonkamer staat. Zelden is er een hal of een gang.
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen
doen wij ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige oudere huizen hebben wel een gang, maar nieuwe bijna niet. Bij mijn huidige huis sta je ook direct in de eetkamer. Maar vergeet niet dat de meeste mensen via de garage binnenkomen
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een garagedeur die ze met een afstandsbediening opendoen.... rijden ze gelijk naar binnen.
gemak dient de mens
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ook weleens via devzeros garage binnen gekomen
Are you serieus now?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen
als de stroom eraf isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er nog mensen (naast mijn ouders) zijn die hun garagedeur nog met de hand open doen
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
Wij hebben een losse garagebox. Moet idd toegeven dat ik die met mijn handen open maak en niet met mijn mond
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenquote:
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is dat een ramp. Als ik dan de opener ontgrendel en de deur met de hand open doe, dan blijft die niet open en rolt direct weer dicht. Ik gebruik een trap als ondersteuning om het open te houdenGelukkig valt de stroom niet vaak uit
Haha nee tijdje terug viel een deel vh slot eruit naar binnen, dat was kut. Dus ben al blij wanneer die überhaupt open gaatquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet remote? Of nog luxer: dat de deuren vanzelf opengaan zodra je eraan komt rijden?
Dat valt wel mee omdat de deuropener het dan tegen houdt. Maar als je een automatische garagedeur wil openen als de stroom is uitgevallen, dan moet je de deur ontkoppelen van de opener.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klote als de stroom uitvalt net als je naar binnen wilt rijden. Klapt zo die deur op je dak.
Kan kloppen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |