Kan kloppen jaquote:
I'm Manuelquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Had mario het over jou en ga jij veel omtrekken?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had je toch meer als een Polly voorgesteld
[ afbeelding ]
Oud en nieuw komt nog ....quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
Blij dat die kerst weer voorbij is.
Dan ben ik ziek denk ikquote:
Echt geen zin in. Ben echt kolere chagrijnig door vanavond. Moet er niet aan denken dat ik woensdag weer zo moet zitten. En dan ook nog diep in de nacht.quote:
Ja of op 34 oktemberquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat kerst niet op 29 februari valt
Ook wel een beetje gezellig toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat kerst niet op 29 februari valt
Absoluut. Hou er van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
oktember is wel de mooiste maand van het jaar [ afbeelding ]
nouhou ..... kun je niet een dutje inlassen 's middags?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt geen zin in. Ben echt kolere chagrijnig door vanavond. Moet er niet aan denken dat ik woensdag weer zo moet zitten. En dan ook nog diep in de nacht.
Nee. Ik ga liever gewoon niet. Heb helemaal geen zin in die mensen met hun gedrag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
nouhou ..... kun je niet een dutje inlassen 's middags?
thuisblijven of vroeg naar huis gaan een optie?quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik ga liever gewoon niet. Heb helemaal geen zin in die mensen met hun gedrag.
Als je voor oud en nieuw gaat moet je toch minstens tot half 1 blijven denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
thuisblijven of vroeg naar huis gaan een optie?
Ik heb het makkelijk dit jaar. Ik heb nu 3 uitnodigingen voor events met oudjaar, dus ik kan gewoon tegen alle 3 vertellen dat ik al door iemand anders ben uitgenodigdquote:
slim ja. Ik heb tegen iedereen al nee gezegd behalve hier tegen. Dat heb ik 2 maanden geleden al toegezegd. Maar na vanavond wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het makkelijk dit jaar. Ik heb nu 3 uitnodigingen voor events met oudjaar, dus ik kan gewoon tegen alle 3 vertellen dat ik al door iemand anders ben uitgenodigd
Familie heb ik toch niet in de buurt wonen, dus daar hoef ik niet langs te gaan
Nice, ik ga een uurtje hardlopen. Wel zin in na die kerstdagenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik morgen ga mountainbiken
Lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, ik ga een uurtje hardlopen. Wel zin in na die kerstdagen
Je hebt de kerst weer overleefd maar als jij zo doorgaat red je het misschien nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:15 schreef Homijn het volgende:
Als jullie allemaal de rest van het jaar stil zijn, red ik het misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |