Mooi zo. Jawel was in Enschede bij mijn dochterquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. Jij had vandaag niks gepland staan?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hallo Stevenquote:
Lekker. Maar heb zulke koude voeten gekregen dat ik ze niet warm krijgquote:
Ah, leuk. Vandaar even weggeweest dus, ik snap het.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Jawel was in Enschede bij mijn dochter
Hey Steven, klopt, misschien lopen we elkaar net mis, maar ben er soms ook een tijdje niet en dan weer een paar dagen wel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey shii alles goed met je? Volgens mij even niet gezien
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey Steven, klopt, misschien lopen we elkaar net mis, maar ben er soms ook een tijdje niet en dan weer een paar dagen wel.
Ja alles goed verder, met jou hopelijk ook.
Je bent een braverd hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je was weggeweest, en ik probeer altijd wat anders te zeggen dan alleen 'bolk', dus dacht ik wegwezenbolk of weggeweestbolk.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen!Hier gaat het ok, kan beter. Maar heb wel fijne kerstdagen gehad. Mooi koesteren
Begrijp ik ja. Al was het qua gevoel wel iets minder koud dan gisteren. Is het met stilzitten wel erg koudquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Maar heb zulke koude voeten gekregen dat ik ze niet warm krijg
Zeker weten dagen om te koesteren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed om te horen!Hier gaat het ok, kan beter. Maar heb wel fijne kerstdagen gehad. Mooi koesteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |