Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet lang, mijn man kookt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoelang heb je daarvoor in de keuken gestaan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe de boodschappen en hij fabriceert er wat vanquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja je laat je iig niet leiden door dat irritante "je moet zo en zo kerst vieren" gedram. Ook wat waard
Waarom zou het met de Kerst gezelliger zijn met je familie dan andere dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
is niet per se gezelligerquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan ook.
Waarom zou het met de Kerst gezelliger zijn met je familie dan andere dagen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar komt dit nu ineens vandaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:49 schreef ToT het volgende:
@:kree Hier is de gezelligheid te vinden, makker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, voor mij is het het zelfde of ik nu op andere dagen met familie ben of met de kerst.quote:
DIe overvloedigen vreet en zuip partijen hoeven van mij niet zo.
Heb daar nooit aan mee gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons speelt het ook mee dat mensen niet altijd verlof hebben. op 2e kerstdag wel en ik heb gezinsleden in het buitenland die dan ook hier is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het het zelfde of ik nu op andere dagen met familie ben of met de kerst.
DIe overvloedigen vreet en zuip partijen hoeven van mij niet zo.
Heb daar nooit aan mee gedaan
Ons gezin bestaat uit 18 man. En dat is niet zo makkelijk om ze allemaal tegelijk ergens te krijgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)quote:![]()
KLopt, maar dan is het niet de Kerst die het gezellig maakt maar het samenzijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons speelt het ook mee dat mensen niet altijd verlof hebben. op 2e kerstdag wel en ik heb gezinsleden in het buitenland die dan ook hier is.
Ons gezin bestaat uit 18 man. En dat is niet zo makkelijk om ze allemaal tegelijk ergens te krijgen
ALs ik mijn kids en kleinkids bij elkaar heb zijn het er ook 14
Waar van er ook met feestdagen werken.
Het blijft altijd een heel gepuzzel om alles bij elkaar te krijgen op wat voor dag ook
Wel fijn om uit het buitenland je familie weer te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, tja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar ja we zijn ook christelijk dus voor ons is kerst wel een ding.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, maar dan is het niet de Kerst die het gezellig maakt maar het samenzijn
ALs ik mijn kids en kleinkids bij elkaar heb zijn het er ook 14
Waar van er ook met feestdagen werken.
Het blijft altijd een heel gepuzzel om alles bij elkaar te krijgen op wat voor dag ook
Wel fijn om uit het buitenland je familie weer te zien.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Da's niet de moeite waard, dat topic.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)![]()
Ik ben katholiekquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar ja we zijn ook christelijk dus voor ons is kerst wel een ding.
Hey GG
Was je weer in slaap gevallenquote:
Maar ook wat dingen doen in huis.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 26-12-2025 14:15:04 ]![]()
Dozen vol meuk ongezien de vuilnis in getyft?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ook wat dingen doen in huis.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:09 schreef mario390 het volgende:
mtv unplugged peter maffay ,en song
m.ilse de lange
Sonne in der Nacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dozen vol meuk ongezien de vuilnis in getyft?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
op norske zender mariah carey kerstkonzert![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Even snelle te late drop, fijne feestdagen ALLEMAAL
Bekijk deze YouTube-videoMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dit is aber en kerstkonzertquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
All I want for christmas is dat mens niet hoeven te horen.![]()
![]()
Nee, dat denk ik ook niet meer. Er kwam ineens een andere bolkert bijquote:![]()
En je bent zelf ook niet echt fanatiek bezig
ho hoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EN een gaat hard die komt van niet zo de top 20 in bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik toch maar hebben als ik jou was. Kijk eens hoeveel punten ze heeft gehaald de afgelopen dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is waar. volgende maand beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet meer. Er kwam ineens een andere bolkert bij![]()
En je bent zelf ook niet echt fanatiek bezig![]()
![]()
Dat zei je vorige maand ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is waar. volgende maand beter
Is 134 punten perdag, kijk eens hoeveel ze vandaag heeft gepaktquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:20 schreef mario390 het volgende:
zij moet 800 punten maken en
dat gaat zich in 6 dagen niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja natuurlijk wel, zeker in de nachtquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
ja maar denk je ik mag geen punten
meer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daag me niet uit Mario
Ik zie je er voor aanquote:
Ze is op bolkpad weer eens wat anders dan op oorlogspad zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, straks weerquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn zegen heeft zequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is op bolkpad weer eens wat anders dan op oorlogspad zijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ben je domineequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn er dan twee, ik wil dat wel eens zien. Ik heb mij al iets terug getrokkenquote:
Vind die strijd wel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees maar even voorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dominee is protestant. Ik ben katholiek.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Doe niet zo eenkennigquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dominee is protestant. Ik ben katholiek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
ja maar denk je ik mag geen punten
meer?![]()
![]()
Straks hitser spelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kon je niet winnen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij ook al?
Toen dat begon ben ik naar huis gegaan gisterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nageltjes lakken
gereformeerd ProtestantWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja morgen derdeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouhier wel. Is leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie eindejaarsuitkeringquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Donaties normaal altijd rond de 30 euro pas zag ik het staan op 1200 zoveel![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hey KBquote:
Kijken of ik loonsverhoging kan krijgen:PWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog meerquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Kijken of ik loonsverhoging kan krijgen:P![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kan altijd meer bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik ook zeggen met zijn inkomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shiiiiiiiiiiiiiquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
How are you, my dear?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Not to bad. Booking my holidays for februaryquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Not to bad. Booking my holidays for february![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Not to bad. Booking my holidays for februarywaar ga je heen?
![]()
Ja, snel nog even alles boeken zodat het dit jaar nog van de rekening af gaatquote:
Paar daagjes Boedapest.quote:
2 handbal wedstrijden, dagje de thermaalbad, beetje shoppen, veel bier drinken dan weer terugReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nice! Ik ben er nooit geweest, maar wel goede verhalen over gehoord. Ga je vliegen, of trein/auto?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paar daagjes Boedapest.
2 handbal wedstrijden, dagje de thermaalbad, beetje shoppen, veel bier drinken dan weer terug![]()
Vliegen vanaf Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Nice! Ik ben er nooit geweest, maar wel goede verhalen over gehoord. Ga je vliegen, of trein/auto?
Ben er nu 2x eerder geweest. Ik vind het een hele fijne stad.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Boedapest 1 keer heel lang geleden geweest, vond het echt een mooie stadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat is ook wel toepasselijker nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij zong winter wunderland![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wunderbar, wundervoll
Superschön, supertoll![]()
Oew, waanzinnig goede band!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nein, deze
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Peter Heppner heeft ook diverse waanzinnig mooie collaborations met andere bands en artiesten gedaan!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
En in (voor mijn persoonlijke smaak) mindere mate:
Bekijk deze YouTube-video![]()
BbbrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat buiten in een serre. En steeds die deur open. Mijn voeten zijn ijskoud. Ben even binnen gaan zittenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is vrij frisjes buiten!
Ik dacht dat jij het nooit koud had?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat jij bij -25 de airco nog aan deed terwijl je in je onderbroek zat!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat buiten in een serre. En steeds die deur open. Mijn voeten zijn ijskoud. Ben even binnen gaan zittenJe komt altijd met dat soort verhalen!
![]()
![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij -25 de airco nog aan deed terwijl je in je onderbroek zat!Je komt altijd met dat soort verhalen!
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee met een ventilator aan terwijl ijsberen om je heen doodvriezen dan!
Zomaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee met een ventilator aan terwijl ijsberen om je heen doodvriezen dan!je moet een boek gaan schrijven
![]()
Hey Blubkequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Heb de afgelopen dagen ff wat te veel kaasjes gegeten aangezien m'n bezoek hier het niet blieft!quote:
Wel lekker trouwens; brie met ansjovis en een kappertje op een toastje!![]()
![]()
quote:
Ik heb hier ook nog veel kaas liggen voor meerdere kaasplankjes, maar is ook lekker op een broodje dus komt wel op.
![]()
Kookt je bezoek wel eens voor jou?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen ff wat te veel kaasjes gegeten aangezien m'n bezoek hier het niet blieft!
Wel lekker trouwens; brie met ansjovis en een kappertje op een toastje!![]()
ik ga ook regelmatig naar de mac om daar te kokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot nu toe 2 of 3x gebeurd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?![]()
Ik kreeg gisteren wel een verzoekje voor vandaag; broodjes hamburger.
Zelf burgers gemaakt van rundergehakt en ei met allerlei kruiden en knoflook en zooi, wat dungesneden roerbakgroenten en uien opgebakken (met rode pepertjes en oestersaus) en op een broodje gelegd, burger er op, curry en mayo en daar een laag gebakken uitjes op uit een bakje zodat het allemaal lekker crunchy is, en dan uiteraard de andere helft van het broodje er op.
Dat was echt binnen 2 minuten opgevroten!![]()
![]()
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekkere maaltijden? De liefde van de man ...... enz...
Althans ik weet niet of ze een echte maaltijd gekookt heeft, wel af en toe wat opgebakken groenten of een eitje of zo.![]()
Ik heb nog wel Duitse frikadele in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen![]()
![]()
het is en zender de zeigt elke dag auftrittequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vroeger keken m'n ouders veel Duitse tv en ik keek mee.
von zdf hitparade 70er tot 90er jaren![]()
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.
Althans ik weet niet of ze een echte maaltijd gekookt heeft, wel af en toe wat opgebakken groenten of een eitje of zo.![]()
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.
ff snel wat opbakken en dan met rijst en chilisaus opeten.![]()
Oké dat kan, wil ook verder niet oordelen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.
ff snel wat opbakken en dan met rijst en chilisaus opeten.![]()
Ja nee ik had ook wel gehoopt dat we meer samen zouden kokkerellen, maar toen ik dat voor het eerst probeerde, was het echt van hup hup snel snel en ik moet gelijk zeggen wat waarmee moest gebeuren enz.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké dat kan, wil ook verder niet oordelen hoor.
Ik wilde juist gewoon lekker relaxed de ingrediënten voorbereiden, stapje voor stapje dingen doen terwijl we lekker aan het kletsen zijn, eventueel een wijntje er bij of zo, maar zo gaat dat dus absoluut niet in haar land.
Een tijd later heeft ze wel een aantal keren geholpen met uien pellen of vlees snijden of zo als ik er om vroeg, maar als ik samen wil koken, wil ik het in alle rust doen. Juist door het gehaast te doen vergeet ik dingen of brandt er iets aan omdat ik me ineens veel meer op wat anders moet focussen of wat dan ook.
Hoe haar eigen normale kookkunsten zijn buiten dat ene soepje en wat opgebakken groenten ben ik nooit achter gekomen, maar ik denk niet dat het heel bijzonder zal zijn.![]()
Moe van het shoppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je vannacht weer vroeg wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms is snel en makkelijk fijn als je weinig tijd hebt, maar inderdaad wat je zegt, overleggen wat je gaat maken, samen koken, de tijd ervoor nemen, wijntje erbij, genieten van het pruttelende eten, dat is al minstens net zo leuk als het daarna samen opeten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik had ook wel gehoopt dat we meer samen zouden kokkerellen, maar toen ik dat voor het eerst probeerde, was het echt van hup hup snel snel en ik moet gelijk zeggen wat waarmee moest gebeuren enz.
Ik wilde juist gewoon lekker relaxed de ingrediënten voorbereiden, stapje voor stapje dingen doen terwijl we lekker aan het kletsen zijn, eventueel een wijntje er bij of zo, maar zo gaat dat dus absoluut niet in haar land.
Een tijd later heeft ze wel een aantal keren geholpen met uien pellen of vlees snijden of zo als ik er om vroeg, maar als ik samen wil koken, wil ik het in alle rust doen. Juist door het gehaast te doen vergeet ik dingen of brandt er iets aan omdat ik me ineens veel meer op wat anders moet focussen of wat dan ook.
Hoe haar eigen normale kookkunsten zijn buiten dat ene soepje en wat opgebakken groenten ben ik nooit achter gekomen, maar ik denk niet dat het heel bijzonder zal zijn.![]()
Gelesenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:49 schreef mario390 het volgende:
scrooged de film met de 3 kerst geister nu![]()
![]()
Dat dus idd, en we hebben hier alle tijd van de wereld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is snel en makkelijk fijn als je weinig tijd hebt, maar inderdaad wat je zegt, overleggen wat je gaat maken, samen koken, de tijd ervoor nemen, wijntje erbij, genieten van het pruttelende eten, dat is al minstens net zo leuk als het daarna samen opeten.![]()
quote:
![]()
Gott weist ich wil kein engel sein!quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
un d e in engel was keiner ...
un d er fragt nach mir und dir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is je vriendin weer vervelend
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.quote:
Jij bent een beetje zijn minnaar toch? Ik snap het dan wel LOLquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.![]()
Nee ze heeft gelukkig lol met d'r koter. Dat levert positiviteit op. Ik laat ze ff lekker en maak af en toe een leuke opmerking.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.![]()
![]()
Echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zijn minnaar toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zijn minnaar toch?![]()
![]()
O dat is fijn voor Die kleine meidquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze heeft gelukkig lol met d'r koter. Dat levert positiviteit op. Ik laat ze ff lekker en maak af en toe een leuke opmerking.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verre van dat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O dan hoeft ze idd niet jaloers te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hiiii, ja leuke kerst gehad, nu even vrije avond. Morgen komt m'n dochter voor 3e kerstdag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?![]()
En jij leuk gehad?![]()
![]()
![]()
quote:
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?quote:Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehadquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Hiiii, ja leuke kerst gehad, nu even vrije avond. Morgen komt m'n dochter voor 3e kerstdag.![]()
En jij leuk gehad?![]()
Morgen weer gewoon zaterdag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?
[..]
Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehad![]()
Ja op een gegeven moment is het ook wel weer tijd voor normaal of niet dan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?
[..]
Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke keer kom ik iets meer te weten over je.
Voor mij viel het dit jaar wel heel gunstig met woensdag vrij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kalender heeft het wel allemaal goed uitgekozen qua dagen ja![]()
![]()
Ja je hebt maar weinig verlofdagen nodig om 2 weken vrij te hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou echt wel. De komende 2 weken hutje op de hei boekenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het ook wel weer tijd voor normaal of niet dan.![]()
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou echt wel. De komende 2 weken hutje op de hei boekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: