O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.quote:
Jij bent een beetje zijn minnaar toch? Ik snap het dan wel LOLquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.
Nee ze heeft gelukkig lol met d'r koter. Dat levert positiviteit op. Ik laat ze ff lekker en maak af en toe een leuke opmerking.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.
Echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zijn minnaar toch?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zijn minnaar toch?
O dat is fijn voor Die kleine meidquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze heeft gelukkig lol met d'r koter. Dat levert positiviteit op. Ik laat ze ff lekker en maak af en toe een leuke opmerking.
Verre van dat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O dan hoeft ze idd niet jaloers te zijn
Hiiii, ja leuke kerst gehad, nu even vrije avond. Morgen komt m'n dochter voor 3e kerstdag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?
quote:
Hiii jij nog een leuke kerst gehad?quote:
Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehadquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Hiiii, ja leuke kerst gehad, nu even vrije avond. Morgen komt m'n dochter voor 3e kerstdag.![]()
En jij leuk gehad?
Morgen weer gewoon zaterdag.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehad
Ja op een gegeven moment is het ook wel weer tijd voor normaal of niet dan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
Leuk. Ja, etentje en verspreid over de dagen familieleden gesproken. Heb her nu ook wel gehad
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke keer kom ik iets meer te weten over je.
Voor mij viel het dit jaar wel heel gunstig met woensdag vrij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kalender heeft het wel allemaal goed uitgekozen qua dagen ja
Nou echt wel. De komende 2 weken hutje op de hei boekenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het ook wel weer tijd voor normaal of niet dan.
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou echt wel. De komende 2 weken hutje op de hei boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |