quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen
het is en zender de zeigt elke dag auftrittequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vroeger keken m'n ouders veel Duitse tv en ik keek mee.
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.
Althans ik weet niet of ze een echte maaltijd gekookt heeft, wel af en toe wat opgebakken groenten of een eitje of zo.
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.
Oké dat kan, wil ook verder niet oordelen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.
ff snel wat opbakken en dan met rijst en chilisaus opeten.
Ja nee ik had ook wel gehoopt dat we meer samen zouden kokkerellen, maar toen ik dat voor het eerst probeerde, was het echt van hup hup snel snel en ik moet gelijk zeggen wat waarmee moest gebeuren enz.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké dat kan, wil ook verder niet oordelen hoor.
Moe van het shoppen?quote:
Dan ben je vannacht weer vroeg wakker?quote:
Soms is snel en makkelijk fijn als je weinig tijd hebt, maar inderdaad wat je zegt, overleggen wat je gaat maken, samen koken, de tijd ervoor nemen, wijntje erbij, genieten van het pruttelende eten, dat is al minstens net zo leuk als het daarna samen opeten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik had ook wel gehoopt dat we meer samen zouden kokkerellen, maar toen ik dat voor het eerst probeerde, was het echt van hup hup snel snel en ik moet gelijk zeggen wat waarmee moest gebeuren enz.
Ik wilde juist gewoon lekker relaxed de ingrediënten voorbereiden, stapje voor stapje dingen doen terwijl we lekker aan het kletsen zijn, eventueel een wijntje er bij of zo, maar zo gaat dat dus absoluut niet in haar land.
Een tijd later heeft ze wel een aantal keren geholpen met uien pellen of vlees snijden of zo als ik er om vroeg, maar als ik samen wil koken, wil ik het in alle rust doen. Juist door het gehaast te doen vergeet ik dingen of brandt er iets aan omdat ik me ineens veel meer op wat anders moet focussen of wat dan ook.
Hoe haar eigen normale kookkunsten zijn buiten dat ene soepje en wat opgebakken groenten ben ik nooit achter gekomen, maar ik denk niet dat het heel bijzonder zal zijn.
Gelesenquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:49 schreef mario390 het volgende:
scrooged de film met de 3 kerst geister nu
Dat dus idd, en we hebben hier alle tijd van de wereld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms is snel en makkelijk fijn als je weinig tijd hebt, maar inderdaad wat je zegt, overleggen wat je gaat maken, samen koken, de tijd ervoor nemen, wijntje erbij, genieten van het pruttelende eten, dat is al minstens net zo leuk als het daarna samen opeten.
quote:
Gott weist ich wil kein engel sein!quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
un d e in engel was keiner ...
un d er fragt nach mir und dir
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.quote:
Jij bent een beetje zijn minnaar toch? Ik snap het dan wel LOLquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.
Nee ze heeft gelukkig lol met d'r koter. Dat levert positiviteit op. Ik laat ze ff lekker en maak af en toe een leuke opmerking.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ze is weer moeilijk omdat je hier zit.
Echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij bent een beetje zijn minnaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |