ik ga ook regelmatig naar de mac om daar te kokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?
Tot nu toe 2 of 3x gebeurd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekkere maaltijden? De liefde van de man ...... enz...
Ik heb nog wel Duitse frikadele in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen
het is en zender de zeigt elke dag auftrittequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Vroeger keken m'n ouders veel Duitse tv en ik keek mee.
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.
Althans ik weet niet of ze een echte maaltijd gekookt heeft, wel af en toe wat opgebakken groenten of een eitje of zo.
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Houd ze niet van koken? Kan me voorstellen dat ze dat best vaker had kunnen of willen doen? Kan zijn dat ze niet weet wat ze met Nederlandse ingrediënten kan maken, maar toko's zijn er overal wel lijkt me.
Oké dat kan, wil ook verder niet oordelen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn al een paar keer naar een toko geweest, maar koken moet voor haar vooral snel en simpel zijn.
ff snel wat opbakken en dan met rijst en chilisaus opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |