Ik zat buiten in een serre. En steeds die deur open. Mijn voeten zijn ijskoud. Ben even binnen gaan zittenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is vrij frisjes buiten!
Ik dacht dat jij het nooit koud had?
Ik dacht dat jij bij -25 de airco nog aan deed terwijl je in je onderbroek zat!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat buiten in een serre. En steeds die deur open. Mijn voeten zijn ijskoud. Ben even binnen gaan zitten
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij -25 de airco nog aan deed terwijl je in je onderbroek zat!Je komt altijd met dat soort verhalen!
Wat heb je gedronken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee met een ventilator aan terwijl ijsberen om je heen doodvriezen dan!
Zomaarquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee met een ventilator aan terwijl ijsberen om je heen doodvriezen dan!
Hey Blubkequote:
Heb de afgelopen dagen ff wat te veel kaasjes gegeten aangezien m'n bezoek hier het niet blieft!quote:
quote:
Kookt je bezoek wel eens voor jou?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen ff wat te veel kaasjes gegeten aangezien m'n bezoek hier het niet blieft!
Wel lekker trouwens; brie met ansjovis en een kappertje op een toastje!
ik ga ook regelmatig naar de mac om daar te kokenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?
Tot nu toe 2 of 3x gebeurd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Kookt je bezoek wel eens voor jou?
1 keer een erg lekker soepje, 1x het zelfde soepje maar veel slechter gemaakt, en de 3e keer weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekkere maaltijden? De liefde van de man ...... enz...
Ik heb nog wel Duitse frikadele in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij roept jou om een frikadellenbrötchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |