Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet lang, mijn man kookt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoelang heb je daarvoor in de keuken gestaan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik doe de boodschappen en hij fabriceert er wat vanquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja je laat je iig niet leiden door dat irritante "je moet zo en zo kerst vieren" gedram. Ook wat waard
Waarom zou het met de Kerst gezelliger zijn met je familie dan andere dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
is niet per se gezelligerquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan ook.
Waarom zou het met de Kerst gezelliger zijn met je familie dan andere dagen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar komt dit nu ineens vandaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:49 schreef ToT het volgende:
@:kree Hier is de gezelligheid te vinden, makker!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, voor mij is het het zelfde of ik nu op andere dagen met familie ben of met de kerst.quote:
DIe overvloedigen vreet en zuip partijen hoeven van mij niet zo.
Heb daar nooit aan mee gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons speelt het ook mee dat mensen niet altijd verlof hebben. op 2e kerstdag wel en ik heb gezinsleden in het buitenland die dan ook hier is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het het zelfde of ik nu op andere dagen met familie ben of met de kerst.
DIe overvloedigen vreet en zuip partijen hoeven van mij niet zo.
Heb daar nooit aan mee gedaan
Ons gezin bestaat uit 18 man. En dat is niet zo makkelijk om ze allemaal tegelijk ergens te krijgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)quote:![]()
KLopt, maar dan is het niet de Kerst die het gezellig maakt maar het samenzijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons speelt het ook mee dat mensen niet altijd verlof hebben. op 2e kerstdag wel en ik heb gezinsleden in het buitenland die dan ook hier is.
Ons gezin bestaat uit 18 man. En dat is niet zo makkelijk om ze allemaal tegelijk ergens te krijgen
ALs ik mijn kids en kleinkids bij elkaar heb zijn het er ook 14
Waar van er ook met feestdagen werken.
Het blijft altijd een heel gepuzzel om alles bij elkaar te krijgen op wat voor dag ook
Wel fijn om uit het buitenland je familie weer te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, tja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar ja we zijn ook christelijk dus voor ons is kerst wel een ding.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, maar dan is het niet de Kerst die het gezellig maakt maar het samenzijn
ALs ik mijn kids en kleinkids bij elkaar heb zijn het er ook 14
Waar van er ook met feestdagen werken.
Het blijft altijd een heel gepuzzel om alles bij elkaar te krijgen op wat voor dag ook
Wel fijn om uit het buitenland je familie weer te zien.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Da's niet de moeite waard, dat topic.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had een klaagtopic aangemaakt in [ONZ] over hoe ontiegelijk kut en saai het allemaal is op FOK!. (Vannacht rond een uurtje of 2.)![]()
Ik ben katholiekquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar ja we zijn ook christelijk dus voor ons is kerst wel een ding.
Hey GG
Was je weer in slaap gevallenquote:
Maar ook wat dingen doen in huis.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door gebrokenglas op 26-12-2025 14:15:04 ]![]()
Dozen vol meuk ongezien de vuilnis in getyft?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ook wat dingen doen in huis.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:09 schreef mario390 het volgende:
mtv unplugged peter maffay ,en song
m.ilse de lange
Sonne in der Nacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dozen vol meuk ongezien de vuilnis in getyft?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:19 schreef mario390 het volgende:
op norske zender mariah carey kerstkonzert![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Even snelle te late drop, fijne feestdagen ALLEMAAL
Bekijk deze YouTube-videoMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dit is aber en kerstkonzertquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
All I want for christmas is dat mens niet hoeven te horen.![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: