Mooie eindejaarsuitkeringquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Donaties normaal altijd rond de 30 euro pas zag ik het staan op 1200 zoveel
Hey KBquote:
Nog meerquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Kijken of ik loonsverhoging kan krijgen:P
Kan altijd meer bijquote:
Zou ik ook zeggen met zijn inkomenquote:
Shiiiiiiiiiiiiiquote:
How are you, my dear?quote:
Not to bad. Booking my holidays for februaryquote:
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Not to bad. Booking my holidays for february
quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Not to bad. Booking my holidays for february
Ja, snel nog even alles boeken zodat het dit jaar nog van de rekening af gaatquote:
Paar daagjes Boedapest.quote:
Nice! Ik ben er nooit geweest, maar wel goede verhalen over gehoord. Ga je vliegen, of trein/auto?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paar daagjes Boedapest.
2 handbal wedstrijden, dagje de thermaalbad, beetje shoppen, veel bier drinken dan weer terug
Vliegen vanaf Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Nice! Ik ben er nooit geweest, maar wel goede verhalen over gehoord. Ga je vliegen, of trein/auto?
Ja dat is ook wel toepasselijker nu.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij zong winter wunderland
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Wunderbar, wundervoll
Superschön, supertoll
Oew, waanzinnig goede band!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nein, deze
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |