Ik geef gewoon peaceman de schuld en in dit geval klopt het denk ik.quote:
Je staat al klaar met de pollepel?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zag Jeroen alweer staan popelen om dat walsje er dalijk in te gooien. Goddomme, wat heb ik me daar weer een zin in.
Een dieptepuntje was Neil Young missen vanwege een gruwelijke buikgriepquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer hebben we gedraaid bij de crematie van mijn vader, toen we de kist lieten zakken.
Dat is wel een Rock en Roll jeugdquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Ahhh![]()
In de vroege jaren 90 luisterde ik dit al stiekem op Radio 1 's avonds laat.
Ik zie je in ieder geval tijdens de meet op 11 januari. Kunnen we dan even napraten eroverquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja we hebben elkaar ook niet getroffen. Als het weer wat meer ernaar stond, had ik wel geprobeerd jullie voorin te vinden.
Dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een Rock en Roll jeugd
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuisquote:
Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Dagoduck het volgende:Jup.quote:tag op FOK! ook gewoon werkt?
Komt goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zie je in ieder geval tijdens de meet op 11 januari. Kunnen we dan even napraten erover
Ohquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de 30e moet ik er weer vroeg uit
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer hebben we gedraaid bij de crematie van mijn vader, toen we de kist lieten zakken.
kon dat dan? wist ik niet...quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup.
Wisten jullie dat we niet meer via last.fm Top 2000-plaatjes kunnen scrobblen omdat de #nowplaying van Radio 2 al uren niet meer werkt
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een dieptepuntje was Neil Young missen vanwege een gruwelijke buikgriep
Als het heel stout wordt lig je misschien wel met een wortel in je reet in een greppelquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuis
De subsidie kraan is duidelijk dichtgedraaidquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup.
Wisten jullie dat we niet meer via last.fm Top 2000-plaatjes kunnen scrobblen omdat de #nowplaying van Radio 2 al uren niet meer werkt
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef EDMAN- het volgende:
Goed nummer om af te sluiten. Tot morgen of overmorgen
Haha nice. Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuis
Mijn pa ging daarna nog naar drie shows in Duitsland en naar Parijs.quote:
hij begint netquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit nummer duurt langer dan ik t me herinner
Dit is wel heel specifiekquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het heel stout wordt lig je misschien wel met een wortel in je reet in een greppel
Wat een toewijdingquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn pa ging daarna nog naar drie shows in Duitsland en naar Parijs.
Volgend jaar gaat ie nog naar 5 shows in het VK/Ierland, en naast Weert en Zottegom nog naar Zwitserland en twee shows in Italië![]()
Ik vind dit wel lekker kitsch of zo.quote:
Nee maar ik ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel heel specifiekHeb jij ervaring met een stoute bingo?
Tussen kunst enquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind dit wel lekker kitsch of zo.
Als je in de buurt van Zwolle woont en zondag niets hebt, kom ook?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een beelddenker
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar past prima in de lijst rond deze plek
Heb je wel echt met toewijding geluisterd?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef ShinyStar het volgende:
Dit nummer staat er al in vanaf de eerste editie, maar kan me echt niet herinneren dat ik 'm ooit eerder heb gehoord en ik luister toch al een flink aantal jaartjes.
elk jaar wordt dit beter ivm de achteruitgang in de lijstquote:
Het ontmoeten van de leukste vrouw in tijden bij een van de concerten van ons beider favoriete zangerquote:Op donderdag 25 december 2025 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal positief beginnen
Wat was jullie hoogtepunt het afgelopen jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Antwerpen en de leuke maanden die we vervolgens intensief met elkaar om gingen (voor wat mogelijk is als je wel op enige afstand van elkaar woont). Tijdje fijn met haar gedate, maar nu is het wel over op datinggebied(en deze maand voelt het ook allemaal wel bitterzoet nu...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik woon niet in de buurtquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Zwolle woont en zondag niets hebt, kom ook?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was een top dag. Ben je er altijd nog dankbaar voor
Beter dan Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef matthijst het volgende:
Laten we ff kieken Of we ook wat anderstalig kunnen.
Ik schiet er ook vol vanquote:
Ja maar als je zo gaat redeneren staan wij over 10 jaar op de banken voor Claudia de Breijquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
elk jaar wordt dit beter ivm de achteruitgang in de lijst
Ooooh Robert-Jan Stips, grootheid! En ook nog eens in Zevenskoop, mooie zaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gehoord.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Robert Jan Stips setlists
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ontmoeten van de leukste vrouw in tijden bij een van de concerten van ons beider favoriete zangerthat sucks big timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Antwerpen en de leuke maanden die we vervolgens intensief met elkaar om gingen (voor wat mogelijk is als je wel op enige afstand van elkaar woont). Tijdje fijn met haar gedate, maar nu is het wel over op datinggebied(en deze maand voelt het ook allemaal wel bitterzoet nu...
)
Same shit, different day
SC hopper present
dat is niet uit te sluiten helaas.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar als je zo gaat redeneren staan wij over 10 jaar op de banken voor Claudia de Breij
Legendarische fandom in jullie familie Dago. Ik herinner me het nieuwsartikel weer wat je deelde waar je vader ook utigebreid aan het woord kwamquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn pa ging daarna nog naar drie shows in Duitsland en naar Parijs.
Volgend jaar gaat ie nog naar 5 shows in het VK/Ierland, en naast Weert en Zottegem nog naar Zwitserland en twee shows in Italië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |