Haha nice. Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuis
Mijn pa ging daarna nog naar drie shows in Duitsland en naar Parijs.quote:
hij begint netquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit nummer duurt langer dan ik t me herinner
Dit is wel heel specifiekquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het heel stout wordt lig je misschien wel met een wortel in je reet in een greppel
Wat een toewijdingquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn pa ging daarna nog naar drie shows in Duitsland en naar Parijs.
Volgend jaar gaat ie nog naar 5 shows in het VK/Ierland, en naast Weert en Zottegom nog naar Zwitserland en twee shows in Italië![]()
Ik vind dit wel lekker kitsch of zo.quote:
Nee maar ik ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel heel specifiekHeb jij ervaring met een stoute bingo?
Tussen kunst enquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind dit wel lekker kitsch of zo.
Als je in de buurt van Zwolle woont en zondag niets hebt, kom ook?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een beelddenker
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar past prima in de lijst rond deze plek
Heb je wel echt met toewijding geluisterd?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:23 schreef ShinyStar het volgende:
Dit nummer staat er al in vanaf de eerste editie, maar kan me echt niet herinneren dat ik 'm ooit eerder heb gehoord en ik luister toch al een flink aantal jaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |