Sleep well Mexiquote:
Sri Lank is leukquote:
Hij zong mee op Teach Your Children. Dat was wel toepasselijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef alopio het volgende:
[..]
En hoeveel dames waren en na afloop zwanger?
Mogelijk wel, maar was het dan vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?Of was dat sarcasme? Ja ik kwam halverwege Van Morrison om die hitte een beetje te vermijden, was wel even overleven voordat ome Nelis kwam.
Heldquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neilgod. Ik zag hem in Brussel, toen die nacht nog naar Gelderland gereden, hotelletje. Geslapen van 4 tot 9 ofzo. Volgende ochtend om half elf ofzo alweer in de rij in Groningen
Tickets voor volgend jaar Weert en Zottegem zijn alweer binnen
Hij kan wel zijn eigen basisschool beginnen jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij zong mee op Teach Your Children. Dat was wel toepasselijk
Meer Deutschpop in de Top gaarnequote:
Ow! Daar heb ik al over nagedacht. Hopelijk ben ik dan onlinequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
*Franstaligenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik geef persoonlijk graag de Fransen de schuld om alles
Bazenradioprogramma ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef Gretzl het volgende:
Met het Oog op Morgen![]()
![]()
![]()
Herkenbare radio- en tv-tunes![]()
![]()
Tja we hebben elkaar ook niet getroffen. Als het weer wat meer ernaar stond, had ik wel geprobeerd jullie voorin te vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar was het dan vergetenEn de hitte was vreselijk inderdaad, maar het wel waard
Ik geef gewoon peaceman de schuld en in dit geval klopt het denk ik.quote:
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! Daar heb ik al over nagedacht. Hopelijk ben ik dan online
Ik geef gewoon peaceman de schuld en in dit geval klopt het denk ik.quote:
Je staat al klaar met de pollepel?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zag Jeroen alweer staan popelen om dat walsje er dalijk in te gooien. Goddomme, wat heb ik me daar weer een zin in.
Een dieptepuntje was Neil Young missen vanwege een gruwelijke buikgriepquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer hebben we gedraaid bij de crematie van mijn vader, toen we de kist lieten zakken.
Dat is wel een Rock en Roll jeugdquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
Ahhh![]()
In de vroege jaren 90 luisterde ik dit al stiekem op Radio 1 's avonds laat.
Ik zie je in ieder geval tijdens de meet op 11 januari. Kunnen we dan even napraten eroverquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja we hebben elkaar ook niet getroffen. Als het weer wat meer ernaar stond, had ik wel geprobeerd jullie voorin te vinden.
Dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een Rock en Roll jeugd
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuisquote:
Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Dagoduck het volgende:Jup.quote:tag op FOK! ook gewoon werkt?
Komt goedquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zie je in ieder geval tijdens de meet op 11 januari. Kunnen we dan even napraten erover
Ohquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de 30e moet ik er weer vroeg uit
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef Berkery het volgende:
Dit nummer hebben we gedraaid bij de crematie van mijn vader, toen we de kist lieten zakken.
kon dat dan? wist ik niet...quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup.
Wisten jullie dat we niet meer via last.fm Top 2000-plaatjes kunnen scrobblen omdat de #nowplaying van Radio 2 al uren niet meer werkt
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een dieptepuntje was Neil Young missen vanwege een gruwelijke buikgriep
Als het heel stout wordt lig je misschien wel met een wortel in je reet in een greppelquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha! Voel je vrij me te mentionen. Op de 28ste heb ik een "Stoute bingo". Geen idee wat het inhoudt, maar dan ben ik 's avonds wel thuis
De subsidie kraan is duidelijk dichtgedraaidquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup.
Wisten jullie dat we niet meer via last.fm Top 2000-plaatjes kunnen scrobblen omdat de #nowplaying van Radio 2 al uren niet meer werkt
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:20 schreef EDMAN- het volgende:
Goed nummer om af te sluiten. Tot morgen of overmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |