Jep. Ik herkende hem niet en ik verstond Graham ook niet toen hij Douwe voorstelde.quote:
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:15 schreef alopio het volgende:
[..]
de wereld is prachtig en daar hoop ik toch nog wel eea van te zien de komende jaren.
Ja, wist je dat niet?quote:
;quotequote:
En hoeveel dames waren en na afloop zwanger?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep. Ik herkende hem niet en ik verstond Graham ook niet toen hij Douwe voorstelde.
Ik dacht nog ‘wat leuk dat zo’n jongen een liedje mee mag spelen en hij is eigenlijk best goed’
Neilgod. Ik zag hem in Brussel, toen die nacht nog naar Gelderland gereden, hotelletje. Geslapen van 4 tot 9 ofzo. Volgende ochtend om half elf ofzo alweer in de rij in Groningenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef ok01 het volgende:
Om mijn eigen vraag ook nog te beantwoorden
Mijn hoogtepunten van 2025 waren Muse en Neil Young live zien
ik snap t niet meerquote:
waarom de 29e?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
die waren er ook ja, maar dan wachten we nog even een paar dagen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
Het is de schuld van de Rabobankquote:
Het is de schuld van de Rabobankquote:
Ik geef persoonlijk graag de Fransen de schuld om allesquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Ik geef persoonlijk graag de Fransen de schuld om allesquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Sleep well Mexiquote:
Sri Lank is leukquote:
Hij zong mee op Teach Your Children. Dat was wel toepasselijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef alopio het volgende:
[..]
En hoeveel dames waren en na afloop zwanger?
Mogelijk wel, maar was het dan vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?Of was dat sarcasme? Ja ik kwam halverwege Van Morrison om die hitte een beetje te vermijden, was wel even overleven voordat ome Nelis kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |