2quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef peaceman het volgende:
Hoe vaak staan the Hollies er nog in?
Wij hebben Nieuw Zeeland ook nog hoog op ons lijstje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat snap ik
onze gedachte was:
- 2 kids van 6 en 8: indonesië en australie zijn te ver
- Europa hebben we wel gezien (niet waar, maar dat is de gedachte)
- de Amerikas zijn te duur
- Afrika doen we later ooit
Uiteindelijk komt ook dat weer goed. Je moet je eigen pad kiezen, hoe moeilijke keuzes dat ook zijn somsquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze geldt voor mij ook wel een beetje. Al was dat ook het begin van veel verdriet.
We hadden een keer een afspraak die zo leuk was dat ik na afloop alleen maar verdrietig was. Ik realiseerde me dat ons contact en alles wat vanaf dat moment zou gebeuren onvermijdelijk was. En dat ik veel mensen pijn zou gaan doen.
dat is ver man!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hebben Nieuw Zeeland ook nog hoog op ons lijstje.
Hallo antagonist uit mijn leven.quote:
Ja is heel ver, maar is al heel lang een droom van mij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat is ver man!
dan zou ik ook echt minimaal 4 maanden willen
Neil Young. Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef ok01 het volgende:
Om mijn eigen vraag ook nog te beantwoorden
Mijn hoogtepunten van 2025 waren Muse en Neil Young live zien
Met een heel erge nadruk op "nog".quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef peaceman het volgende:
Hoe vaak staan the Hollies er nog in?
Dat snap ik wel. Wij wilden per se naar een ander continent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat snap ik
onze gedachte was:
- 2 kids van 6 en 8: indonesië en australie zijn te ver
- Europa hebben we wel gezien (niet waar, maar dat is de gedachte)
- de Amerikas zijn te duur
- Afrika doen we later ooit
viespeukquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neil Young. Mag ik je aanraken?
Ow, Muse heb ik ook gezien op Pinkpop.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef ok01 het volgende:
Om mijn eigen vraag ook nog te beantwoorden
Mijn hoogtepunten van 2025 waren Muse en Neil Young live zien
snap ik, hoor echt nooit iemand: ben daar geweest, was echt niet leukquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja is heel ver, maar is al heel lang een droom van mij.
Je hebt mijn toestemmingquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neil Young. Mag ik je aanraken?
Was dat met Douwe Bobquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Graham Nash dit jaar gezien in Carre. Dat was eigenlijk een heel erg leuk concert.
Deze speelde hij helaas niet
ooooohhhquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze heeft een liedje wat erg op dit lied lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |