Sleep well Mexiquote:
Sri Lank is leukquote:
Hij zong mee op Teach Your Children. Dat was wel toepasselijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef alopio het volgende:
[..]
En hoeveel dames waren en na afloop zwanger?
Mogelijk wel, maar was het dan vergetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?Of was dat sarcasme? Ja ik kwam halverwege Van Morrison om die hitte een beetje te vermijden, was wel even overleven voordat ome Nelis kwam.
Heldquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neilgod. Ik zag hem in Brussel, toen die nacht nog naar Gelderland gereden, hotelletje. Geslapen van 4 tot 9 ofzo. Volgende ochtend om half elf ofzo alweer in de rij in Groningen
Tickets voor volgend jaar Weert en Zottegem zijn alweer binnen
Hij kan wel zijn eigen basisschool beginnen jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij zong mee op Teach Your Children. Dat was wel toepasselijk
Meer Deutschpop in de Top gaarnequote:
Ow! Daar heb ik al over nagedacht. Hopelijk ben ik dan onlinequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef ok01 het volgende:
Zal maar nog niet naar de dieptepunten van dit jaar vragen. Dat voelt als een middernacht 29 december vraag
*Franstaligenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik geef persoonlijk graag de Fransen de schuld om alles
Bazenradioprogramma ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef Gretzl het volgende:
Met het Oog op Morgen![]()
![]()
![]()
Herkenbare radio- en tv-tunes![]()
![]()
Tja we hebben elkaar ook niet getroffen. Als het weer wat meer ernaar stond, had ik wel geprobeerd jullie voorin te vinden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar was het dan vergetenEn de hitte was vreselijk inderdaad, maar het wel waard
Ik geef gewoon peaceman de schuld en in dit geval klopt het denk ik.quote:
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow! Daar heb ik al over nagedacht. Hopelijk ben ik dan online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |