Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond dat ook wel een grappige conclusie. Gebruik ik eens geen AI voor een kree post, wordt ik nog steeds beschuldigd van AI gebruikquote:Op donderdag 25 december 2025 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus als iemand een normale zin kan maken ga je er van uit dat het ai is?![]()
En als bewijs, heb ik voor @maily een foutje in die laatste zin gestopt![]()
![]()
wordt ik?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel een grappige conclusie. Gebruik ik eens geen AI voor een kree post, wordt ik nog steeds beschuldigd van AI gebruik![]()
En als bewijs, heb ik voor @:maily een foutje in die laatste zin gestopt![]()
![]()
Gemiste kansquote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Ik had een andere TT
"met voordelen"
helaas ....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die was wel beter geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Ik had een andere TT
"met voordelen"
helaas ....![]()
![]()
Volgende topic mag je die doenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iddquote:Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Balen mutske van je hormonen ....Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Pinnie, heb je een fijne avond gehad?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nu wel heel moequote:Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Pinnie, heb je een fijne avond gehad?
Het was raar zonder papa
Werewolf
https://suno.com/s/ROxxDZB9Y2CXdht9
of
https://suno.com/s/o6NIfd8NhVSTlR3D
beide is het kut voor kinderen denk
Do what you love, love what you do!![]()
ja ...quote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja nu wel heel moe
Het was raar zonder papa![]()
![]()
![]()
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer triggerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
helemaal nog bijgestuurd AI om dat liedje te maken in tekst. want eigenlijk was ie erger. maarja oke wilde het leuk houden.Do what you love, love what you do!![]()
oei hema! uitkijken he!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer trigger![]()
ja een keertje eens naar familie waar ik stukje moet lopen na uitstappen en het lijkt raak te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
getverquote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja een keertje eens naar familie waar ik stukje moet lopen na uitstappen en het lijkt raak te zijn
rutsig aan dan maar, zou dokter @Koen66 zeggen![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja nu wel heel moe
Het was raar zonder papa![]()
Is ook echt heel verdrietig zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
3e keer al minstens dat je dit postquote:Op donderdag 25 december 2025 23:30 schreef mario390 het volgende:
scrooged film mmet de krts
kerst geister![]()
![]()
Dat zei je toch al?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:30 schreef mario390 het volgende:
scrooged film mmet de krts
kerst geister
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maakt mij het ook uit LOL
https://suno.com/s/S9f9KiOopoujarOf
love you allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door kree op 26-12-2025 00:20:43 ]Do what you love, love what you do!![]()
ik vind dat mario zijn posts gewoon met een megafoon uit het raam moet roepen naar random mensenUw ADH vitamine Worst
net zoals dat gifje van Oprah; YOU get a new car, and YOU get a new car, and YOU get a new carquote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind dat mario zijn posts gewoon met een megafoon uit het raam moet roepen naar random mensen![]()
Zo. Dat was weer een heerlijk half uurtje m'n rug laten mishandelenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
we zien alles maar we reageren niet op allesquote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef mario390 het volgende:
ik dacht julie heb ben niet gezienUw ADH vitamine Worst
is dat zoiets?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:34 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat was weer een heerlijk half uurtje m'n rug laten mishandelen![]()
![]()
gelesenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:36 schreef mario390 het volgende:
loona van julie oudere optritt
op duitse tv in tv![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer trigger
Werewolf
Grappig. Doe niet alsof ik debiel ben.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
moet zeggen hoe meer ik dat liedje luiste, waarmee ik mezelf eigenlijk veer in mijn reed steek.
LOL. naja oke moet er wel om lachen hoop jullie ook, ben wat meer nederiger in het echt trouwens. maarja LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar mario quote altijd zijn posts als niemand reageert, zijn random lettercombinaties uitgezonderdquote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig. Doe niet alsof ik debiel ben.
Uw ADH vitamine Worst
Dat weet ik maar bedankt.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar mario quote altijd zijn posts als niemand reageert, zijn random lettercombinaties uitgezonderd
Wist niet dat ik daar niet op mocht reageren van jou.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook goedquote:Op donderdag 25 december 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gebruik gel met ibuprofen
Ik ben overlaatst nogal hard gevallenWerewolf
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol toch ben ik er gewoon mee eens enzo met wat ik zeg.
dat alle kree helemaal heerser over forum, naja. liet me beetje gaan., maargoed klonk wel goed in het rijm ofzo. LOL
tja verder. denk dat jullie me in het echt niet eens zouden herkennen als met dit.
Lol ben wel beetje bescheiden meer in het echt en beleefd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Slaapwelquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtendWerewolf
zo langquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtend![]()
![]()
Geen zin in kerstdiner met de familiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Da's wel een beetje andersquote:
Maar als het doet wat het moet doen! Fijn dat je er zo vaak gebruik van kunt maken ook.![]()
Straks. Niet nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oei niet bestquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ook goed
Ik ben overlaatst nogal hard gevallenUw ADH vitamine Worst
Was dat maar zo. Die zou het zachtjes doen (hoop ik)quote:Op donderdag 25 december 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon Rob die op haar rug stamptIk heb er één en ik ben er trots op
@Rob wat zou je doen?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Die zou het zachtjes doen (hoop ik)![]()
Cliffhanger ditWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je hier voor het eerst?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet zwaaienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yesss dat is de kerstgedachtequote:Op vrijdag 26 december 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even iemand in elkaar timmeren![]()
Schattigquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh
* hemarookworst trekt zijn gulp dicht
![]()
de wasmachine is klaar
denk best dat ruk hoop dingen verkeerd heb gedaan eigenlijk. lol ook tegen familie enzo.
Enm dat ze dan nog willen dat ik kom is ook wel iets moois.
maarja damn zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Dank dankquote:
Zometeen lekker met die katten op bed podcast luisterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je slaat iemand toch niet vanachter neer?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet tijdens boxing day?![]()
zoals dit:![]()
![]()
Wel als je een bang poepert bentquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:28 schreef maily het volgende:
[..]
je slaat iemand toch niet vanachter neer?![]()
zoals dit:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel als je een bang poepert bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:29 schreef Shii het volgende:
Ik las iemand in elkaar timmeren vandaar![]()
![]()
vraagje wel neens af wat sommigen nog bedenken over kerst enzo?
za. wel weer oudrerwets zijn?
naja jullie weten hoe ik denk. en wmb iedereen eigen mening.Do what you love, love what you do!![]()
@mario390 hast du Krampus gesehen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
ONZ / Fijne Boxing Day allemaal!![]()
![]()
21.novemberquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390 hast du Krampus gesehen?![]()
Hak hem in mootjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grappig dingquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een lego´tje geknutseldVanavond gekregen voor kerst
Hij kan zelfs fladderen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoelang had je nodig om dat in elkaar te zetten?
![]()
Voor jou ook Stoor.quote:Gaaf!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een lego´tje geknutseldVanavond gekregen voor kerst
Hij kan zelfs fladderen
![]()
Leonardo DaVinci Flying Machine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
1,5uur ongeveer. Echter ik was een stukje vergeten ergens. En dat zat zo ingebouwd dat ik het hele ding uit elkaar het moeten halenquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Grappig dingHoelang had je nodig om dat in elkaar te zetten?
Dus totaal 2,5uur
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bijzonder wel, dat Leonardo 400 jaar voor het eerste werkend vliegtuig (Wright) heel dicht in de buurt zat van de uiteindelijke vorm van een vliegtuig. Alleen het fladderen hebben we niet overgenomen. En een stabilo toegevoegd“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Aan de andere kant. Eigenlijk heeft ie gewoon een duif gekopieerd
Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweestquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Aan de andere kant. Eigenlijk heeft ie gewoon een duif gekopieerd![]()
![]()
Die blokjes op de grond maken het afquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweest
[ afbeelding ]Waar kan ik deze kopen?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweest
[ afbeelding ]
Foto kwam van deze pagina: https://www.brothers-brick.com/tag/pigeon/quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die blokjes op de grond maken het afWaar kan ik deze kopen?
Maar het lijkt niet op een kit![]()
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
Killem en Toppie al een tijdje niet meer zien posten.
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
Killem en Toppie al een tijdje niet meer zien posten.![]()
Gisteren was ze er heeeel evenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mss zou dat in kerstgedachten eens moeten zeggen waarom he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hierDo what you love, love what you do!![]()
ik kan er wat harder tegen als mss anderen. maarre zou liegen als ik niet eens dacht ga hier nooit mer posten.Do what you love, love what you do!![]()
na kan ook oneens zijn enzo met jullie allemaal. en dat weten jullie ook wel. Ik trek het me dan niet zo aan en post gewoon door.quote:
Maar best ook tijdje dat ik jullie teringlijers gewoon zat was., zeg het eerlijk en dacht wtf moet ik hier nog.
maarja het is altijd beetje harder overkomen als wat anderen over je denken, daarom ben ik er nog.Do what you love, love what you do!![]()
mss moeten jullie allemaal wat liever doen en komt happy wel terug?Do what you love, love what you do!![]()
Niet iedereen is een teringlijer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
na kan ook oneens zijn enzo met jullie allemaal. en dat weten jullie ook wel. Ik trek het me dan niet zo aan en post gewoon door.
Maar best ook tijdje dat ik jullie teringlijers gewoon zat was., zeg het eerlijk en dacht wtf moet ik hier nog.
maarja het is altijd beetje harder overkomen als wat anderen over je denken, daarom ben ik er nog.![]()
zeker neit en zeg het maar in het algemeen, maar soms tja. dan is het doen om het doen he en me opnaaien.quote:
ik zeg maar 1 ding en dat is al lachen. LOL want ben
https://suno.com/song/e4b(...)?sh=S9f9KiOopoujarOfDo what you love, love what you do!![]()
hmmms te laat al voor mij denk. maar al met al ik meen wel wat ik zeg enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
feit: het is op dit moment warmer in IJsland dan hierUw ADH vitamine Worst
Het is hier nu 18 graden Celcius. Bizarquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
feit: het is op dit moment warmer in IJsland dan hier![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BölkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een toeval, ik wilde je net mentionenquote:
Je mist echt wat met xmas town, misschien een beetje saai, maar ik heb ondertussen voor $32M aan items gevonden en als ik mijn coupons inwissel, zal dat zeker verdubbelen. En kennelijk heb ik weinig geluk, want de hotel coupons en e-dvds schijnen voor het oprapen te liggen (behalve voor mij)
![]()
Ja ik vind het echt afschuwelijk sturen, heb mijn grote slag al geslagen met Duke's dumpquote:Op vrijdag 26 december 2025 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik wilde je net mentionen
Je mist echt wat met xmas town, misschien een beetje saai, maar ik heb ondertussen voor $32M aan items gevonden en als ik mijn coupons inwissel, zal dat zeker verdubbelen. En kennelijk heb ik weinig geluk, want de hotel coupons en e-dvds schijnen voor het oprapen te liggen (behalve voor mij)
![]()
![]()
Ja las ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
feit: het is op dit moment warmer in IJsland dan hierWerewolf
Kut.. werd al hoestend wakker, amper 4 uurtjes geslapenquote:
En daar?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh lekker dan, kun je niet nog eventjes rusten?quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kut.. werd al hoestend wakker, amper 4 uurtjes geslapen
En daar?
Hier gaat het goed hoor, gisteren een leuke kerstavond gehad met familie.
Heb jij nog wat leuks gedaan?![]()
Ja bolk gvd en koffieIk heb er één en ik ben er trots op
Als vrouwlief eruit is ga ik terug en aders als Jyske op bed ligtquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker dan, kun je niet nog eventjes rusten?
Hier gaat het goed hoor, gisteren een leuke kerstavond gehad met familie.
Heb jij nog wat leuks gedaan?
Hier gister zwagertje en schoonzus op bezoek gehad, home alone 1+2 gekeken, hapje, cadeautjes, was erg leuk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vandaag nog plannen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als vrouwlief eruit is ga ik terug en aders als Jyske op bed ligt
Hier gister zwagertje en schoonzus op bezoek gehad, home alone 1+2 gekeken, hapje, cadeautjes, was erg leuk![]()
Nee, niet echt. In ieder geval een kerstfilm met Jyske kijken, rustig aan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker ontspannen dus.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, niet echt. In ieder geval een kerstfilm met Jyske kijken, rustig aan doen![]()
Ja, idd. Morgen is vrouwlief werken, ga ik een vloertje leggen, of in ieder geval halen vast..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deed ik ook niet. Maar ik ben genezen en wil nu een baan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
oh dat hou ik niet eens bij verder![]()
Nouja ik moet wat vinden wat me past.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wel beter dat je er echt voor gaat nu
Ik ben te zwaar voor een software ontwikkelaars rol maar te weinig netwerk en een gat op mijn CV om die functie te krijgen die bij me past.
Wordt nog wel moeilijk, maar nooit geschoten is altijd mis.![]()
ja dat gat is wel funest, dat moet je soort van uit kunnen leggenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nouja heb op linkedin gezegd dat ik een carriere break heb en aan zelfontwikeling doe.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat gat is wel funest, dat moet je soort van uit kunnen leggen
Maar komt goed! De hoop sterft het laatst.![]()
AI zegt dat ik het anders moet gaan doen. Niet via de gebruikelijke weg. HR gooit mijn CV zo de prullenbak in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, voor alles is een oplossing
Ik kan beter actief iemand benaderen (zoals jij ook hebt gedaan) en bewijzen dat ik van waarde ben.![]()
Vaak werkt dat wel het beste jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI zegt dat ik het anders moet gaan doen. Niet via de gebruikelijke weg. HR gooit mijn CV zo de prullenbak in.
Ik kan beter actief iemand benaderen (zoals jij ook hebt gedaan) en bewijzen dat ik van waarde ben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, maar werd ineens wakker met kiespijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker geslapen?![]()
Kiespijn is hel. Heb ook gevoelige tanden kan niet eens normaal een glas koud water drinken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar werd ineens wakker met kiespijn![]()
![]()
Idd. Zometeen ff checken of er niet gewoon ws tussen zitquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kiespijn is hel. Heb ook gevoelige tanden kan niet eens normaal een glas koud water drinken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga eruit denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Augustus pasquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oe dat duurt nog wel even dus
Nou het is er tussenuit.
Toch wat ertussen wat irriteerde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
Nou het is er tussenuit.
Toch wat ertussen wat irriteerde.![]()
ik denk Bavettequote:
Wij hadden gisteren lekkere ossehaas voor op de gourmet. De slager vond het zonde van het vlees om ermee te gourmetten.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 26-12-2025 06:44:17 ]![]()
Dat snap ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren lekkere ossehaas voor op de gourmet. De slager vond het zonde van het vlees om ermee te gourmette.![]()
![]()
![]()
Hatsjoe!
Nu ben ik echt rijp voor het gekken gesticht.
Om half zeven in je ochtendjas samen met de nachtdienst brood buiten strooien omdat er een roodborstje in de hal was gaan zitten om aan de ijswind te ontsnappen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal ze even bellenquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:35 schreef DJMO het volgende:
Hatsjoe!
Nu ben ik echt rijp voor het gekken gesticht.
Om half zeven in je ochtendjas samen met de nachtdienst brood buiten strooien omdat er een roodborstje in de hal was gaan zitten om aan de ijswind te ontsnappenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet nodig. Zit al zes weken op een dubbele diagnose afdeling.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gisteren tijdens het eten ook alquote:Werewolf
Je hebt het vast al verteld, wanneer gaat er wat aan gebeuren?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja ik was er vannnacht nietquote:
Als ie echt doorbreektquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt het vast al verteld, wanneer gaat er wat aan gebeuren?Werewolf
Tijd voor ontbijtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dankje Wout ❤quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moontje!![]()
Jij ook een fijne kerst gewenst![]()
Willen we allemaal wel. Niet zo jammeren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Even niet posten, ik moet punten hebbenIk heb er één en ik ben er trots op
Zo serieusquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Willen we allemaal wel. Niet zo jammeren.
IK heb zo maar het vermoeden dat het je niet meer gaat lukken Mario nog in te halen deze ronde.quote:
Je moet het met een 4de plaats doen
Iemand die mij hier mistquote:![]()
IK had geen zin vanmorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb ze maar het vermoeden dat hte je niet meer gaat lukken Mario nog in te halen deze ronde.
Je moet het met een 4de plaats doen
[..]
Iemand die mij hier mist![]()
IK had geen zin vanmorgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er wordt hard gebolkt, en in de vroege morgen is het ook niet meer echt rustig.quote:
Maar we gaan het zien. Nog een paar dagen en de nieuwe ronde begint al weer.
Maar jij slaapt ook niet veel, heb je dat altijd al gehad of komt dat door je hormonen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap zat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt hard gebolkt, en in de vroege morgen is het ook niet meer echt rustig.
Maar we gaan het zien. Nog een paar dagen en de nieuwe ronde begint al weer.
Maar jij slaapt ook niet veel, heb je dat altijd al gehad of komt dat door je hormonen?
Hij kan best die punten inhalen hoor. Zoveel is het nu ook weer nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O ik zie je laat op en er vroeg weer uitquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik slaap zat?
Hij kan best die punten inhalen hoor. Zoveel is het nu ook weer niet
De een heeft ook meer slaap nodig dan een ander natuurlijk
Ik slaap wel beroerd slecht
Hoe was de kerstmaaltijd gisteren?
Had Kater goed gekooktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Min 4 graden. Brrrr.
Gelukkig lig ik onder flanel.Werewolf
Van een keer laat op en op tijd wakker worden wordt niemand slechter hoor…quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie je laat op en er vroeg weer uit
De een heeft ook meer slaap nodig dan een ander natuurlijk
Ik slaap wel beroerd slecht
Hoe was de kerstmaaltijd gisteren?
Had Kater goed gekookt
JaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O nee dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van een keer laat op en op tijd wakker worden wordt niemand slechter hoor…
Ja
Maar er zijn genoeg mensen die dat altijd hebben.
Maar ik dacht dat jij een slechter slaapster was, dan heb ik mij vergistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik slaap, slaap ik primaquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat weet ik.
Maar er zijn genoeg mensen die dat altijd hebben.
Maar ik dacht dat jij een slechter slaapster was, dan heb ik mij vergistWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lucky youquote:
Kan ik niet zeggen helaas.
Het is ook geen aanval of zo hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar bij jou is het medisch. Niet dat dat het minder erg maakt. Maar dat heeft een oorzaak en dat snap ik welquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you
Kan ik niet zeggen helaas.
Het is ook geen aanval of zo hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rentenbrood met Doritos chips
Ik heb vooral de neiging om te spoken
Vooral als ik in de dag een dutje doe
KnuffelWerewolf
Waarom slaap je dan overdagquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
KnuffelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uitgeput van prikkelsquote:Werewolf
Is slapen de enige manier voor je om te ontprikkelen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien moet je minder vaak overdag gaan slapen Mutskequote:Op vrijdag 26 december 2025 08:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
KnuffelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echtquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is slapen de enige manier voor je om te ontprikkelen?
Ik weet op dit moment echt niet hoe ermee om te gaan
BlubWerewolf
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Forum Opties Forumhop: Hop naar: