Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweestquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Aan de andere kant. Eigenlijk heeft ie gewoon een duif gekopieerd
Die blokjes op de grond maken het afquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Had hij nu maar Lego gehad, dan was het een stuk makkelijker geweest
[ afbeelding ]
Foto kwam van deze pagina: https://www.brothers-brick.com/tag/pigeon/quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die blokjes op de grond maken het afWaar kan ik deze kopen?
Iddquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
Killem en Toppie al een tijdje niet meer zien posten.
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:15 schreef Shii het volgende:
Killem en Toppie al een tijdje niet meer zien posten.
Gisteren was ze er heeeel evenquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hier
mss zou dat in kerstgedachten eens moeten zeggen waarom he?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
HappyCharly is deze maand ook amper gespot hier. Het wordt steeds rustiger hier
na kan ook oneens zijn enzo met jullie allemaal. en dat weten jullie ook wel. Ik trek het me dan niet zo aan en post gewoon door.quote:
Niet iedereen is een teringlijer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
na kan ook oneens zijn enzo met jullie allemaal. en dat weten jullie ook wel. Ik trek het me dan niet zo aan en post gewoon door.
Maar best ook tijdje dat ik jullie teringlijers gewoon zat was., zeg het eerlijk en dacht wtf moet ik hier nog.
maarja het is altijd beetje harder overkomen als wat anderen over je denken, daarom ben ik er nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |