Vaak werkt dat wel het beste jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AI zegt dat ik het anders moet gaan doen. Niet via de gebruikelijke weg. HR gooit mijn CV zo de prullenbak in.
Ik kan beter actief iemand benaderen (zoals jij ook hebt gedaan) en bewijzen dat ik van waarde ben.
Ja, maar werd ineens wakker met kiespijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je een beetje lekker geslapen?
Kiespijn is hel. Heb ook gevoelige tanden kan niet eens normaal een glas koud water drinken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar werd ineens wakker met kiespijn![]()
Idd. Zometeen ff checken of er niet gewoon ws tussen zitquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kiespijn is hel. Heb ook gevoelige tanden kan niet eens normaal een glas koud water drinken.
Augustus pasquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oe dat duurt nog wel even dus
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:25 schreef Moeraskat het volgende:
Nou het is er tussenuit.
Toch wat ertussen wat irriteerde.
ik denk Bavettequote:
Wij hadden gisteren lekkere ossehaas voor op de gourmet. De slager vond het zonde van het vlees om ermee te gourmetten.quote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren lekkere ossehaas voor op de gourmet. De slager vond het zonde van het vlees om ermee te gourmette.
Ik zal ze even bellenquote:Op vrijdag 26 december 2025 06:35 schreef DJMO het volgende:
Hatsjoe!
Nu ben ik echt rijp voor het gekken gesticht.
Om half zeven in je ochtendjas samen met de nachtdienst brood buiten strooien omdat er een roodborstje in de hal was gaan zitten om aan de ijswind te ontsnappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |