Oh lekker dan, kun je niet nog eventjes rusten?quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kut.. werd al hoestend wakker, amper 4 uurtjes geslapen
En daar?
Als vrouwlief eruit is ga ik terug en aders als Jyske op bed ligtquote:Op vrijdag 26 december 2025 05:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker dan, kun je niet nog eventjes rusten?
Hier gaat het goed hoor, gisteren een leuke kerstavond gehad met familie.
Heb jij nog wat leuks gedaan?
Vandaag nog plannen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als vrouwlief eruit is ga ik terug en aders als Jyske op bed ligt
Hier gister zwagertje en schoonzus op bezoek gehad, home alone 1+2 gekeken, hapje, cadeautjes, was erg leuk
Lekker ontspannen dus.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, niet echt. In ieder geval een kerstfilm met Jyske kijken, rustig aan doen
Deed ik ook niet. Maar ik ben genezen en wil nu een baan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
oh dat hou ik niet eens bij verder
Nouja ik moet wat vinden wat me past.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wel beter dat je er echt voor gaat nu
Nouja heb op linkedin gezegd dat ik een carriere break heb en aan zelfontwikeling doe.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat gat is wel funest, dat moet je soort van uit kunnen leggen
AI zegt dat ik het anders moet gaan doen. Niet via de gebruikelijke weg. HR gooit mijn CV zo de prullenbak in.quote:Op vrijdag 26 december 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, voor alles is een oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |