Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond dat ook wel een grappige conclusie. Gebruik ik eens geen AI voor een kree post, wordt ik nog steeds beschuldigd van AI gebruikquote:Op donderdag 25 december 2025 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus als iemand een normale zin kan maken ga je er van uit dat het ai is?![]()
En als bewijs, heb ik voor @maily een foutje in die laatste zin gestopt![]()
![]()
wordt ik?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel een grappige conclusie. Gebruik ik eens geen AI voor een kree post, wordt ik nog steeds beschuldigd van AI gebruik![]()
En als bewijs, heb ik voor @:maily een foutje in die laatste zin gestopt![]()
![]()
Gemiste kansquote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Ik had een andere TT
"met voordelen"
helaas ....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die was wel beter geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Ik had een andere TT
"met voordelen"
helaas ....![]()
![]()
Volgende topic mag je die doenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iddquote:Op donderdag 25 december 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Balen mutske van je hormonen ....Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Pinnie, heb je een fijne avond gehad?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nu wel heel moequote:Op donderdag 25 december 2025 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
Pinnie, heb je een fijne avond gehad?
Het was raar zonder papa
Werewolf
https://suno.com/s/ROxxDZB9Y2CXdht9
of
https://suno.com/s/o6NIfd8NhVSTlR3D
beide is het kut voor kinderen denk
Do what you love, love what you do!![]()
ja ...quote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja nu wel heel moe
Het was raar zonder papa![]()
![]()
![]()
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer triggerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
helemaal nog bijgestuurd AI om dat liedje te maken in tekst. want eigenlijk was ie erger. maarja oke wilde het leuk houden.Do what you love, love what you do!![]()
oei hema! uitkijken he!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer trigger![]()
ja een keertje eens naar familie waar ik stukje moet lopen na uitstappen en het lijkt raak te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
getverquote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja een keertje eens naar familie waar ik stukje moet lopen na uitstappen en het lijkt raak te zijn
rutsig aan dan maar, zou dokter @Koen66 zeggen![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja nu wel heel moe
Het was raar zonder papa![]()
Is ook echt heel verdrietig zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
3e keer al minstens dat je dit postquote:Op donderdag 25 december 2025 23:30 schreef mario390 het volgende:
scrooged film mmet de krts
kerst geister![]()
![]()
Dat zei je toch al?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:30 schreef mario390 het volgende:
scrooged film mmet de krts
kerst geister
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
maakt mij het ook uit LOL
https://suno.com/s/S9f9KiOopoujarOf
love you allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door kree op 26-12-2025 00:20:43 ]Do what you love, love what you do!![]()
ik vind dat mario zijn posts gewoon met een megafoon uit het raam moet roepen naar random mensenUw ADH vitamine Worst
net zoals dat gifje van Oprah; YOU get a new car, and YOU get a new car, and YOU get a new carquote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind dat mario zijn posts gewoon met een megafoon uit het raam moet roepen naar random mensen![]()
Zo. Dat was weer een heerlijk half uurtje m'n rug laten mishandelenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
we zien alles maar we reageren niet op allesquote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef mario390 het volgende:
ik dacht julie heb ben niet gezienUw ADH vitamine Worst
is dat zoiets?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:34 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat was weer een heerlijk half uurtje m'n rug laten mishandelen![]()
![]()
gelesenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:36 schreef mario390 het volgende:
loona van julie oudere optritt
op duitse tv in tv![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
o shit als ik mijn pijnlijke enkel maar niet weer trigger
Werewolf
Grappig. Doe niet alsof ik debiel ben.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
moet zeggen hoe meer ik dat liedje luiste, waarmee ik mezelf eigenlijk veer in mijn reed steek.
LOL. naja oke moet er wel om lachen hoop jullie ook, ben wat meer nederiger in het echt trouwens. maarja LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar mario quote altijd zijn posts als niemand reageert, zijn random lettercombinaties uitgezonderdquote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig. Doe niet alsof ik debiel ben.
Uw ADH vitamine Worst
Dat weet ik maar bedankt.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar mario quote altijd zijn posts als niemand reageert, zijn random lettercombinaties uitgezonderd
Wist niet dat ik daar niet op mocht reageren van jou.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook goedquote:Op donderdag 25 december 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gebruik gel met ibuprofen
Ik ben overlaatst nogal hard gevallenWerewolf
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol toch ben ik er gewoon mee eens enzo met wat ik zeg.
dat alle kree helemaal heerser over forum, naja. liet me beetje gaan., maargoed klonk wel goed in het rijm ofzo. LOL
tja verder. denk dat jullie me in het echt niet eens zouden herkennen als met dit.
Lol ben wel beetje bescheiden meer in het echt en beleefd.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Slaapwelquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtendWerewolf
zo langquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Hopelijk slaap ik straks tot zaterdagochtend![]()
![]()
Geen zin in kerstdiner met de familiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Da's wel een beetje andersquote:
Maar als het doet wat het moet doen! Fijn dat je er zo vaak gebruik van kunt maken ook.![]()
Straks. Niet nuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oei niet bestquote:Op donderdag 25 december 2025 23:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ook goed
Ik ben overlaatst nogal hard gevallenUw ADH vitamine Worst
Was dat maar zo. Die zou het zachtjes doen (hoop ik)quote:Op donderdag 25 december 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon Rob die op haar rug stamptIk heb er één en ik ben er trots op
@Rob wat zou je doen?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Die zou het zachtjes doen (hoop ik)![]()
Cliffhanger ditWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: