Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje dat hij weer achter een drumstel zat, maar nauwelijks kon spelen. Zeer ontroerend
Hey Dago, of je even slachtofferhulp verlenen. Er is iemand aangekomen in Den Helderquote:
Van dit vijfdelige pleidooi van 13 jaar geleden heeft enkel Het Lichtje de Top 2000 gehaald (in hetzelfde jaar al)quote:
Ik heb weekendtickets maar leef vooral voor die zaterdag. Cure, Editors, Franz, Haunted Youth en IDLES is wel een heerlijke lineupquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
Gaan er mensen hier ze zien op Pinkpop volgend jaar?
Ja, is niet leuk om te zien als legendes zo aftakelen.....quote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje dat hij weer achter een drumstel zat, maar nauwelijks kon spelen. Zeer ontroerend
Ben al aan het zoeken maar kan het niet vindenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:10 schreef asco het volgende:
Ik heb dat scherm met gitaargifjes nog niet voorbij zien komen?
Ik ben deze maand ook al een paar kilo aangekomen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey Dago, of je even slachtofferhulp verlenen. Er is iemand aangekomen in Den Helder
Neilquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Neil CicieregaGod
Bekijk deze YouTube-video
Zoveel van mijn muzikale helden zijn al zo oud, dat wordt veel uitzwaaien de komende jaren vrees ikquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, is niet leuk om te zien als legendes zo aftakelen.....
Medestanderquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook een confession to make
Ik vind de Foo Fighters een zwaar overgewaardeerde band
Als ik ga, ga ik alleen de zaterdagquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
Ik wil graag The Cure nog eens zien, maar niet echt behoefte meer om naar Pinkpop te gaan, en Werchter eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
Top lineup inderdaad, het is jammer dat Limburg zo ver weg van me isquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weekendtickets maar leef vooral voor die zaterdag. Cure, Editors, Franz, Haunted Youth en IDLES is wel een heerlijke lineup
Dank!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gek zeg. Een band die op 3fm en Kink nooit wordt gedraaid, een random hiphopliedje en een artiest waarvan ze totaal niet het bekendste nummer kiezen en ook dat bekende nummer op 3fm/Kink slechts sporadisch ten gehore was in de beste jarenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van dit vijfdelige pleidooi van 13 jaar geleden heeft enkel Het Lichtje de Top 2000 gehaald (in hetzelfde jaar al)
Oh ik ook hoor. Maar ja, het stoort me ook niet als het langskomt gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Heel begrijpelijk, by far de beste dagquote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik alleen de zaterdag
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezienquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ergens wel eens. Ze hebben maar weinig echt goede nummers. Maar deze heren kunnen wel geweldige live-shows neerzetten.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Overrated Foo Fighters
Tis middelmatige muziek, maar Grohl heeft een gunfactor...
Wil ook alleen de zaterdag. Denk je wel dat je gaat?:)quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze werkt niet meer helaas @:berkery
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/headbangin_j1ziqlbi.gif
Dat kan... Wat ik zeg; Grohl heeft een gunfactor... muzikaal is het middelmatigquote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezien
Nee hoor. Met maar 14quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Evenstar het volgende:
Overgewaardeerd of niet. Suk en Fuk staan met 15 liedjes hoger dan dit ....dus tsja
Dat was ook De Bedoelingquote:
Live in de Ziggo in 2015 was wel feest ondanks dat Dave nog met z'n poot in het gips zat.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezien
Fuk en Suk, dat zijn toch die cartoons met die eend en die kanarie?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Evenstar het volgende:
Overgewaardeerd of niet. Suk en Fuk staan met 15 liedjes hoger dan dit ....dus tsja
Live heeft het wel een bak energie en charisma, dat waarderen mensen. Ze hebben wel een aantal echt goeie nummers, zoals These Days, Times Like These en Let It Die en dan veel gewoon geram.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan... Wat ik zeg; Grohl heeft een gunfactor... muzikaal is het middelmatig
Alleen? Heb je niemand om mee te gaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een theorie dat Suk & Fuk het kanker verhaal uitmelkenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Evenstar het volgende:
Is dat alweer 10 jaar geleden? Of heeft hij vaker met z'n poot in het gips gezeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Live in de Ziggo in 2015 was wel feest ondanks dat Dave nog met z'n poot in het gips zat.
Blauwe lucht hierquote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef Isorden het volgende:
Het regent hier...
En het Gitaaaaaaaarrrrr
Church Godenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor liever in de categorie doedelzaksolo's Under The Milky Way
Ik vind het heel moeilijk plannen te maken voor 2026. En ik ben straks veel geld kwijt aan verhuizing.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wil ook alleen de zaterdag. Denk je wel dat je gaat?:)
Jaaaa nog gezien afgelopen zomerquote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hoor liever KoRn doedelzakgenot
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we krijgen de doedelzak begrijp ik @:n00biedoobiedoo
Ik heb wel deze:quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe niet zo gekquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige AC/DC![]()
Hier had ook iets van King Gizzard & The Lizard Wizard kunnen staan...
Heb je daarop gestemd dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige AC/DC![]()
Hier had ook iets van King Gizzard & The Lizard Wizard kunnen staan...
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb dit jaar Korn's discografie helemaal voor het eerst beluisterd, die doedelzak momenten zijn echt puur genot. Ik vergeet dan dat ze dat doen, maar dan komt er weer een nummer langs met doedelzak en dan denk ik weer oh jaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hoor liever KoRn doedelzakgenot
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Korn's discografie helemaal voor het eerst beluisterd, die doedelzak momenten zijn echt puur genot. Ik vergeet dan dat ze dat doen, maar dan komt er weer een nummer langs met doedelzak en dan denk ik weer oh ja![]()
Wat zijn zoomers? Iets met boomers zeker?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Elk jaar hoop ik dat die thuis zoomers uitgefaseerd worden
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat alweer 10 jaar geleden? Of heeft hij vaker met z'n poot in het gips gezeten?
Ja dit was wel weer heel karig.quote:
Ja snap ik man. En dingen om naar uit te kijken ook zeker belangrijk ja. Ik ga binnenkort alvast aanschaffenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk plannen te maken voor 2026. En ik ben straks veel geld kwijt aan verhuizing.
Misschien is het wel goed om vast kaartjes te kopen. Iets om naar uit te kijken, zeg maar
Niceeeequote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig wel nummertje geregeld gisteravond op dating app. Mss potentiële date:)
don't try this at homequote:
Thanksquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |