Top lineup inderdaad, het is jammer dat Limburg zo ver weg van me isquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb weekendtickets maar leef vooral voor die zaterdag. Cure, Editors, Franz, Haunted Youth en IDLES is wel een heerlijke lineup
Dank!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gek zeg. Een band die op 3fm en Kink nooit wordt gedraaid, een random hiphopliedje en een artiest waarvan ze totaal niet het bekendste nummer kiezen en ook dat bekende nummer op 3fm/Kink slechts sporadisch ten gehore was in de beste jarenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van dit vijfdelige pleidooi van 13 jaar geleden heeft enkel Het Lichtje de Top 2000 gehaald (in hetzelfde jaar al)
Oh ik ook hoor. Maar ja, het stoort me ook niet als het langskomt gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook een confession to make
Ik vind de Foo Fighters een zwaar overgewaardeerde band
Heel begrijpelijk, by far de beste dagquote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik alleen de zaterdag
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezienquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook een confession to make
Ik vind de Foo Fighters een zwaar overgewaardeerde band
Ergens wel eens. Ze hebben maar weinig echt goede nummers. Maar deze heren kunnen wel geweldige live-shows neerzetten.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Overrated Foo Fighters
Tis middelmatige muziek, maar Grohl heeft een gunfactor...
Wil ook alleen de zaterdag. Denk je wel dat je gaat?:)quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze werkt niet meer helaas @:berkery
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/headbangin_j1ziqlbi.gif
Dat kan... Wat ik zeg; Grohl heeft een gunfactor... muzikaal is het middelmatigquote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezien
Nee hoor. Met maar 14quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Evenstar het volgende:
Overgewaardeerd of niet. Suk en Fuk staan met 15 liedjes hoger dan dit ....dus tsja
Dat was ook De Bedoelingquote:
Live in de Ziggo in 2015 was wel feest ondanks dat Dave nog met z'n poot in het gips zat.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten mensen: Mensen die de Foo's matig vinden en mensen die ze nog nooit live hebben gezien
Fuk en Suk, dat zijn toch die cartoons met die eend en die kanarie?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef Evenstar het volgende:
Overgewaardeerd of niet. Suk en Fuk staan met 15 liedjes hoger dan dit ....dus tsja
Live heeft het wel een bak energie en charisma, dat waarderen mensen. Ze hebben wel een aantal echt goeie nummers, zoals These Days, Times Like These en Let It Die en dan veel gewoon geram.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan... Wat ik zeg; Grohl heeft een gunfactor... muzikaal is het middelmatig
Alleen? Heb je niemand om mee te gaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |