Ja die zag ik ookquote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje dat hij weer achter een drumstel zat, maar nauwelijks kon spelen. Zeer ontroerend
Hey Dago, of je even slachtofferhulp verlenen. Er is iemand aangekomen in Den Helderquote:
Van dit vijfdelige pleidooi van 13 jaar geleden heeft enkel Het Lichtje de Top 2000 gehaald (in hetzelfde jaar al)quote:
Ik heb weekendtickets maar leef vooral voor die zaterdag. Cure, Editors, Franz, Haunted Youth en IDLES is wel een heerlijke lineupquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
Gaan er mensen hier ze zien op Pinkpop volgend jaar?
Ja, is niet leuk om te zien als legendes zo aftakelen.....quote:Op donderdag 25 december 2025 11:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje dat hij weer achter een drumstel zat, maar nauwelijks kon spelen. Zeer ontroerend
Ben al aan het zoeken maar kan het niet vindenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:10 schreef asco het volgende:
Ik heb dat scherm met gitaargifjes nog niet voorbij zien komen?
Ik ben deze maand ook al een paar kilo aangekomen.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hey Dago, of je even slachtofferhulp verlenen. Er is iemand aangekomen in Den Helder
Neilquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Neil CicieregaGod
Bekijk deze YouTube-video
Zoveel van mijn muzikale helden zijn al zo oud, dat wordt veel uitzwaaien de komende jaren vrees ikquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, is niet leuk om te zien als legendes zo aftakelen.....
Medestanderquote:Op donderdag 25 december 2025 11:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb ook een confession to make
Ik vind de Foo Fighters een zwaar overgewaardeerde band
Als ik ga, ga ik alleen de zaterdagquote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
Ik wil graag The Cure nog eens zien, maar niet echt behoefte meer om naar Pinkpop te gaan, en Werchter eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:27 schreef ok01 het volgende:
Ook niet de beste Foos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |