En dat is een werkelijke schande, zeg ik maar toch elk jaar evenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat enige R.J. Dio de enige is bij Love is all van Roger Glover & Guests
Style van Taylor Swift?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Take me home moet ik aan een ander liedje denken.
Tof!!quote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig wel nummertje geregeld gisteravond op dating app. Mss potentiële date:)
ter kennisgeving aangenomenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dat is een werkelijke schande, zeg ik maar toch elk jaar even
En bij Rainbowquote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat enige R.J. Dio de enige is bij Love is all van Roger Glover & Guests
Zou het?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Afsluiter op afscheidsconcert destijds. Maar niemand nam afscheid daarna.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dat is een werkelijke schande, zeg ik maar toch elk jaar even
Btw wanneer Chicago van Suffe Jan in de lijst?? ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿquote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Chicago had wel meer van dit soort nummers mogen maken
Nog één dag stemmen voor de Top 2000. Een pleidooi voor vijf liedjes (NRC, 23 november 2012)quote:Sufjan Stevens - Chicago
Heerlijk, prachtig, veelomvattend, kleurrijk, tijdloos. ‘Chicago’ van Sufjan Stevens, uit 2005. Veel vragen we niet, hoor: als dat aanstellerige ‘Winter in America’ van Doug Ashdown nou plaats maakt op plekje 1895, dan past ie daar mooi.
Zag laatst een filmpje dat hij weer achter een drumstel zat, maar nauwelijks kon spelen. Zeer ontroerendquote:Op donderdag 25 december 2025 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit niet al teveel leven meer in Phil
Ah. die had ik even over het hoofd gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |