misschien ligt het aan je wasmiddelquote:Op donderdag 25 december 2025 11:11 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik krijg overal jeuk van toetertjes
Maar dit gaat om 3.34-3.35quote:Op donderdag 25 december 2025 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb de afgelopen weken ook wel eens 3.54 op m'n wekker zien staan
Wordt nog kouder.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Brrr het lijkt wel of de koud van een paar uur geleden nu mijn botten eindelijk bereikt hebben. Brrrr.
Volgens mij kan je uitgebreid douchen met voor de break Edje Sheeran erna Chef's Specialquote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende reclame even een verfrissende douche pakken. Is dat realistisch zonder al te veel boeiends te missen?
Ik heb na 1 uur tot een half uur terug al alles gemitstquote:Op donderdag 25 december 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
ik zal vast weer een hoop gaan missen
Nog even en ik moet schoenen kopen voor de hondquote:
Ik zou twee nummers eerder gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende reclame even een verfrissende douche pakken. Is dat realistisch zonder al te veel boeiends te missen?
Dat hebben ze ook. Alleen dat staat vooral niet in de Top 2000.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Chicago had wel meer van dit soort nummers mogen maken
dat dus iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |