Geloof er niks vanquote:Op donderdag 25 december 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we krijgen de doedelzak begrijp ik @:n00biedoobiedoo
Ik heb wel deze:quote:Op donderdag 25 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe niet zo gekquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige AC/DC![]()
Hier had ook iets van King Gizzard & The Lizard Wizard kunnen staan...
Heb je daarop gestemd dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige AC/DC![]()
Hier had ook iets van King Gizzard & The Lizard Wizard kunnen staan...
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb dit jaar Korn's discografie helemaal voor het eerst beluisterd, die doedelzak momenten zijn echt puur genot. Ik vergeet dan dat ze dat doen, maar dan komt er weer een nummer langs met doedelzak en dan denk ik weer oh jaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Hoor liever KoRn doedelzakgenot
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Korn's discografie helemaal voor het eerst beluisterd, die doedelzak momenten zijn echt puur genot. Ik vergeet dan dat ze dat doen, maar dan komt er weer een nummer langs met doedelzak en dan denk ik weer oh ja![]()
Wat zijn zoomers? Iets met boomers zeker?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
Elk jaar hoop ik dat die thuis zoomers uitgefaseerd worden
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dat alweer 10 jaar geleden? Of heeft hij vaker met z'n poot in het gips gezeten?
Ja dit was wel weer heel karig.quote:
Ja snap ik man. En dingen om naar uit te kijken ook zeker belangrijk ja. Ik ga binnenkort alvast aanschaffenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk plannen te maken voor 2026. En ik ben straks veel geld kwijt aan verhuizing.
Misschien is het wel goed om vast kaartjes te kopen. Iets om naar uit te kijken, zeg maar
Niceeeequote:Op donderdag 25 december 2025 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig wel nummertje geregeld gisteravond op dating app. Mss potentiële date:)
don't try this at homequote:
Thanksquote:Op donderdag 25 december 2025 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel deze:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |