Weet nog dat Claudia de Breij een keer die 'grap' maakte in haar oudejaarsconference terwijl Jan Roos nota bene zelf z'n X account zo genoemd heeftquote:
Vakantie tot 5 januariquote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zitten jullie komende week? Vrij, werken, wintersport, cursus?
Ik werk wel, maar... ambtenaar, dus het kan wel op kwart kracht
Maandag en dinsdag werken (van 8 tot 12.30 ) Maar door die verhuizing woon ik nu op 5 minuten fietsen van het werkquote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Vrij genomen zoals altijd, vind het wel prettig om ff te hebben om te decompressenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien eens op je kop in de prullenbak hangenquote:
En dáárom is Zweden alleen maar goed voor de gehaktballetjes, ABBA en IKEA.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die maffe zweden kennen dus geen bitterballen! of kroketten ... of frikadellen!
.....
Ik heb al jaren niets op de FP gepost.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef spapaars het volgende:
Hoeveel van die Moderator / Redactie Sport gasten hebben we hier?
Dat is wel héél erg.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet nog dat Claudia de Breij een keer die 'grap' maakte in haar oudejaarsconference terwijl Jan Roos nota bene zelf z'n X account zo genoemd heeft
Ik moet alleen 31 december werken. Had niet gehoeven, maar scheelt weer een vrije dag voor volgend jaar. En op zich dan wel de hele dag om naar de Top 2000 te luisteren.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
T/M zondag vrienden op bezoek en dan dinsdag weer andere vriendenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik schrijf wel eens wat, maar onder een pseudoniem.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef spapaars het volgende:
Hoeveel van die Moderator / Redactie Sport gasten hebben we hier?
hihi, uitdrukkingquote:Op donderdag 25 december 2025 01:35 schreef spapaars het volgende:
Apendrollen, kennen julie deze uitdrukking?
Je was de enige basketbal redacteur?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niets op de FP gepost.
Maar ooit was ik de beste basketbal redacteur van FOK!
Die is daar te klein voorquote:Op donderdag 25 december 2025 01:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien eens op je kop in de prullenbak hangen
Ik in zijn dochterquote:
Met andere woorden, we gaan dit nog drie dagen zien...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
JAAAAHAAA, OKAY, WE GET IT, Driving home for christmas-eerbetoontje, maar NU is dat al afgezaagd en sneu.
Sowieso.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je was de enige basketbal redacteur?
Drie? Wat ben jij optimistisch.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met andere woorden, we gaan dit nog drie dagen zien...
Die zonder liedjequote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welke? Hij heeft er meerdere.
Zijn stem past totaal niet bij de stijl van het nummer.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik voel 'm niet zo bij deze van Sting.
Jaaa ik ook. Die gaat even vol volumequote:
Ik ook niet. Maar ben sowieso niet zo'n fan van Sting solo. Op een paar nummers na dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik voel 'm niet zo bij deze van Sting.
Alberts, met een ongelukkige voornaamquote:Op donderdag 25 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik schrijf wel eens wat, maar onder een pseudoniem.
Vrij, maar ons gastenverblijf is wel volgeboekt dus we zullen lang niet altijd hier kunnen meeposten.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Drie? Wat ben jij optimistisch.
Uhhuquote:
Nou, ik zie het deze keer door de vingersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |