Ik wacht nog even tot het einde van het uur. Eerst nog Tonight Tonight en aan het einde Boston als stemplaat. Daarna slapen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wel een goede om mee naar bed te gaan. Anders blijf ik nog lang zitten en vergeet ik morgen op tijd op te staan. Top idee!
Ahhhh nee, laat me niet schuldig voelen dat ik een kut-opmerking maaktequote:
Ja bij laat opstaan is het zowat meteen richting kerst met de famquote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is inderdaad wel een goede om mee naar bed te gaan. Anders blijf ik nog lang zitten en vergeet ik morgen op tijd op te staan. Top idee!
450quote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef spapaars het volgende:
Hoeveel van die Moderator / Redactie Sport gasten hebben we hier?
Maar dan moet je ook naar Gerard Joling luisteren. MWUHquote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het einde van het uur. Eerst nog Tonight Tonight en aan het einde Boston als stemplaat. Daarna slapen.
Ik had er laatst toch een paar lekkere op, holy shit. Kaas-bitterballen zijn goddelijk, maar garnalenkroket-bitterballen óók.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Nu heb ik zin in bitterballen door al die berichtjes
En Midge Pinciottiquote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en natuurlijk Christopher Walken
Goed feitje dit zeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze stond in editie 1999 véél hoger, maar aan het eind van een uur, en toen is er precies 45 seconden van gedraaid
Heb je een hoofd vol macaroni?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef ok01 het volgende:
Ondanks dat ik Madelief heet, blijft dit nummer altijd prachtig
La Vie En Madelief!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef ok01 het volgende:
Ondanks dat ik Madelief heet, blijft dit nummer altijd prachtig
Daarvoor is de mute knop uitgevonden.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook naar Gerard Joling luisteren. MWUH
Ik heb hier ook niet veel mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit dan weer niks, sorry, not sorry.
Joop van den Ende ook niet. Wist je dat Grace ooit in een show (Wedden Dat ofzo) zou optreden, en hij haar hoogstpersoonlijk dr kleedkamer uitgetieft heeft?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit dan weer niks, sorry, not sorry.
Die maffe zweden kennen dus geen bitterballen! of kroketten ... of frikadellen!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had er laatst toch een paar lekkere op, holy shit. Kaas-bitterballen zijn goddelijk, maar garnalenkroket-bitterballen óók.
En gevulde satékroket-balletjes.
Zo voelt mijn hoofd wel somsquote:Op donderdag 25 december 2025 01:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je een hoofd vol macaroni?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |