Met andere woorden, we gaan dit nog drie dagen zien...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
JAAAAHAAA, OKAY, WE GET IT, Driving home for christmas-eerbetoontje, maar NU is dat al afgezaagd en sneu.
Sowieso.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je was de enige basketbal redacteur?
Drie? Wat ben jij optimistisch.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met andere woorden, we gaan dit nog drie dagen zien...
Die zonder liedjequote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welke? Hij heeft er meerdere.
Zijn stem past totaal niet bij de stijl van het nummer.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik voel 'm niet zo bij deze van Sting.
Jaaa ik ook. Die gaat even vol volumequote:
Ik ook niet. Maar ben sowieso niet zo'n fan van Sting solo. Op een paar nummers na dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik voel 'm niet zo bij deze van Sting.
Alberts, met een ongelukkige voornaamquote:Op donderdag 25 december 2025 01:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik schrijf wel eens wat, maar onder een pseudoniem.
Vrij, maar ons gastenverblijf is wel volgeboekt dus we zullen lang niet altijd hier kunnen meeposten.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:33 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zitten jullie komende week? Vrij, werken, wintersport, cursus?
Ik werk wel, maar... ambtenaar, dus het kan wel op kwart kracht
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Drie? Wat ben jij optimistisch.
Uhhuquote:
Nou, ik zie het deze keer door de vingersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |