I'm a cybernetic organism. Living tissue over metal endoskeleton.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat denk ik niet. Als je een AI-model weet te ontwikkelen dat daadwerkelijk in staat is om de tegenstander te lokaliseren en uit te schakelen, dan is dat een gigantisch voordeel. Aangezien die drones niet gejammed kunnen worden. En je hebt (grotendeels) geen drone-piloot meer nodig, wat kansen biedt om massa's van die dingen tegelijk op je tegenstander af te sturen.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat voor hel op aarde we gecreëerd hebben wanneer die dingen met miljoenen tegelijk geproduceerd worden en los gelaten worden boven het vijandelijk gebied om daar te gaan jagen op mensen totdat de batterijen op zijn
Verschrikkelijk, vond drones al kut en dan ook nog AI drones.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je een AI-model weet te ontwikkelen dat daadwerkelijk in staat is om de tegenstander te lokaliseren en uit te schakelen, dan is dat een gigantisch voordeel. Aangezien die drones niet gejammed kunnen worden. En je hebt (grotendeels) geen drone-piloot meer nodig, wat kansen biedt om massa's van die dingen tegelijk op je tegenstander af te sturen.
Nou, je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijk, vond drones al kut en dan ook nog AI drones.
Net zo kut als die AI kerstkaartjes.
Ja, dat is nu voor ons al bijna niet voor te stellen, de angst die je moet voelen van al die drones die je boven je hoofd hoort zoemen. En dat wordt alleen maar erger.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat voor hel op aarde we gecreëerd hebben wanneer die dingen met miljoenen tegelijk geproduceerd worden en los gelaten worden boven het vijandelijk gebied om daar te gaan jagen op mensen totdat de batterijen op zijn
Ik vraag me af wat de kill- ratio is wanneer Oekraïne in het offensief is.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om het even visueel te maken, de afgelopen 24 dagen Kupyansk in een GIFje...
[ afbeelding ]
Ja, en als het AI-drones zijn die wekenlang op een boomtak zittend op de loer kunnen liggen.. 0,0 mededogen sowiesoquote:Op donderdag 25 december 2025 20:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, dat is nu voor ons al bijna niet voor te stellen, de angst die je moet voelen van al die drones die je boven je hoofd hoort zoemen. En dat wordt alleen maar erger.
En ik vraag mij af in hoeverre we in het westen klaar zijn voor zo'n oorlog. Wat is een dure tank, F35, of vliegdekschip en dergelijke nog waard in de toekomstige oorlogsvoering? Ik heb daar wel mijn twijfels bij.
Ik denk omgekeerd evenredig.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:19 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af wat de kill- ratio is wanneer Oekraïne in het offensief is.
ik denk dat Oekraine heel wat slimmer is in oorlogs tactiekquote:Op donderdag 25 december 2025 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de kill- ratio is wanneer Oekraïne in het offensief is.
Want dat is allemaal nog niet geprobeerd ofzo...quote:Op donderdag 25 december 2025 20:24 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat Oekraine heel wat slimmer is in oorlogs tactiek
snelle doordachte acties kunnen veel resultaat opleveren
nee het zal de oolog niet beeindigen , maar kan wel veel russen te pakken nemenquote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want dat is allemaal nog niet geprobeerd ofzo...
Maar dat zal nog niet geprobeerd zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
nee het zal de oolog niet beeindigen , maar kan wel veel russen te pakken nemen
Je hebt deze video vast wel eens eerder gezien...quote:Op donderdag 25 december 2025 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Chinezen zijn je al wel voor hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jeltsin is de grootste ramp geweest voor de Russen in de afgelopen 72 jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:32 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Yeltsin verkocht het hele land aan de oligarchen om de IMF leningen te kunnen betalen, dat waren desastreuze jaren voor de Russische bevolking.
Jammer voor het Westen dat Poetin niet de stille serviele man bleek te zijn die ze dachten te kunnen gebruiken om het land leeg te trekken.
De herovering van Koepjansk in december 2025 is het grootste succes voor Oekraïne in drie jaar tijd.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om het even visueel te maken, de afgelopen 24 dagen Kupyansk in een GIFje...
[ afbeelding ]
jawel maar de russen zijjn toch nog niet op of welquote:Op donderdag 25 december 2025 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dat zal nog niet geprobeerd zijn?
Er is helemaal geen sprake van een herovering van Kupyansk... Alleen het noordelijke stukje van pak hem beet 2.5 X 2.5km is een paar dagen in Russische handen geweest, dat was het.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:45 schreef Idisrom het volgende:
De herovering van Koepjansk in december 2025 is het grootste succes voor Oekraïne in drie jaar tijd.
Ja?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van een herovering van Kupyansk... Alleen het noordelijke stukje van pak hem beet 2.5 X 2.5km is een paar dagen in Russische handen geweest, dat was het.
Ja, van een heel andere orde dan de inval in de oblast Koersk vorig jaar, toen eigenlijk alleen Soedzja de enige plaats van ietsje betekenis was. Koepjansk is qua stad zoveel malen groter, en veel strategischer.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel een nette prestatie gezien de omstandigheden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |