Snel hoeft van mij niet, laat hem eerst aan den lijve ondervinden hoe het voelt wat hij anderen heeft laten aandoen in zijn strafkampen en bezette gebieden, een langzame pijnlijke doodquote:Op donderdag 25 december 2025 07:46 schreef michaelmoore het volgende:
Moge de here ervoor zorgen dat Poetin een snelle dood sterft
[..]
Er is natuurlijk geen oorlog gaande of zo...quote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef quo_ het volgende:
De oekrainers hebben ons kennlijk ook ontdekt als de gekke henkie van europa.
[ x ]
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef quo_ het volgende:
De oekrainers hebben ons kennlijk ook ontdekt als de gekke henkie van europa.
[ x ]
Nou, als dat het meest "optimistische" is in een jaar tijd dan moet de situatie wel heel beroerd zijn...quote:
En vaak buj te bangequote:Op donderdag 25 december 2025 17:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar.
De situatie is ook beroerd natuurlijk. Er is een tekort aan alles. Daarbij vecht Oekraïne al van meet af aan met één hand op de rug gebonden. Dat Rusland nog geen grote doorbraak heeft weten te forceren is best opvallend te noemen gezien de enorme hoeveelheden vlees die er tegenaan gesmeten worden.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, als dat het meest "optimistische" is in een jaar tijd dan moet de situatie wel heel beroerd zijn...
Het Russische rijk stort ineen.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zou 2026 verlopen dan?
Nog voorspellingen?
Putin pleurt uit een raam, en een volgende idioot staat op...quote:Op donderdag 25 december 2025 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zou 2026 verlopen dan?
Nog voorspellingen?
Dat is het al 4 jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, als dat het meest "optimistische" is in een jaar tijd dan moet de situatie wel heel beroerd zijn...
What could go wrong....quote:Op donderdag 25 december 2025 19:26 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welke technologische innovaties we in 2026 nog gaan zien, en of drones die met behulp van AI zelfstandig beslissing nemen echt de standaard gaan worden.
Uh wat? Wat zouden ze nog meer kunnen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 18:25 schreef Spablauw214 het volgende:
De situatie is ook beroerd natuurlijk. Er is een tekort aan alles. Daarbij vecht Oekraïne al van meet af aan met één hand op de rug gebonden. Dat Rusland nog geen grote doorbraak heeft weten te forceren is best opvallend te noemen gezien de enorme hoeveelheden vlees die er tegenaan gesmeten worden.
Oekraïne is het initiatief al sinds eind 2022 kwijt.
Ik denk dat in 2026 de AI bubbel zomaar eens kan gaan klappen, zeker als we hallucinerende drone krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zeker, gigantische risico's, maar het gaat wel gebeuren denk ik.
Dat denk ik niet. Als je een AI-model weet te ontwikkelen dat daadwerkelijk in staat is om de tegenstander te lokaliseren en uit te schakelen, dan is dat een gigantisch voordeel. Aangezien die drones niet gejammed kunnen worden. En je hebt (grotendeels) geen drone-piloot meer nodig, wat kansen biedt om massa's van die dingen tegelijk op je tegenstander af te sturen.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik denk dat in 2026 de AI bubbel zomaar eens kan gaan klappen, zeker als we hallucinerende drone krijgen.
Moet je eens voorstellen wat voor hel op aarde we gecreëerd hebben wanneer die dingen met miljoenen tegelijk geproduceerd worden en los gelaten worden boven het vijandelijk gebied om daar te gaan jagen op mensen totdat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als je een AI-model weet te ontwikkelen dat daadwerkelijk in staat is om de tegenstander te lokaliseren en uit te schakelen, dan is dat een gigantisch voordeel. Aangezien die drones niet gejammed kunnen worden. En je hebt (grotendeels) geen drone-piloot meer nodig, wat kansen biedt om massa's van die dingen tegelijk op je tegenstander af te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |