SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Maar is wel een implicatie.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sodemieter op, dit beweert helemaal niemand. Bovendien is het een vals dilemma.
Of de Russen zelf?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:59 schreef Since2003 het volgende:
[..]
De Oekrainers zelf? Of de commandant?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 17:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/share/r/1JgMCizd5f/
quote:
quote:
Nee, dat is het.quote:
Nee je maakt een terecht punt. Hier ben ik niet consequent en zuiver geweest. Daar dat men dat van mij juist verwacht.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is het.
Boeiend, overigens
Ja, je moed, eerlijkheid en redelijkheid worden slechts geevenaard door je bescheidenheid, he.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:15 schreef phpmystyle het volgende:
Daar dat men dat van mij juist verwacht.
Moed, eerlijkheid, redelijkheid, dat is wat ik wil uitstralingen.
het is allemaal de schuld van Jetsinquote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef The-BFG het volgende:
Ik zag wat posts over verbetering aan de relatie tussen Rusland en het westen.
Het grappige toen ik opgroeide werkte daar men ook echt wel aan. Totdat ene Vladimir P. op het toneel verscheen.
Beetje dezelfde fout maakte Lenin met Stalin.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van Jetsin
die heeft die Putin op het zadel gehesen en die wil nu Stalin nadoen
En zelfs met Poetin op de troon. Benieuwd of ie nu nog steeds denkt dat de SMO nodig/slim was.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef The-BFG het volgende:
Het grappige toen ik opgroeide werkte daar men ook echt wel aan. Totdat ene Vladimir P. op het toneel verscheen.
Yeltsin verkocht het hele land aan de oligarchen om de IMF leningen te kunnen betalen, dat waren desastreuze jaren voor de Russische bevolking.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef The-BFG het volgende:
Nee Poetin heeft goed voor zichzelf gezorgd.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:32 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Yeltsin verkocht het hele land aan de oligarchen om de IMF leningen te kunnen betalen, dat waren desastreuze jaren voor de Russische bevolking.
Jammer voor het Westen dat Poetin niet de stille serviele man bleek te zijn die ze dachten te kunnen gebruiken om het land leeg te trekken.
Tot aan 2022 heeft hij toch ook Rusland wel vooruit geholpen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee Poetin heeft goed voor zichzelf gezorgd.
Hier klopt natuurlijk bijzonder weinig van.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:32 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Yeltsin verkocht het hele land aan de oligarchen om de IMF leningen te kunnen betalen, dat waren desastreuze jaren voor de Russische bevolking.
Jammer voor het Westen dat Poetin niet de stille serviele man bleek te zijn die ze dachten te kunnen gebruiken om het land leeg te trekken.
Veel van die oligarchen zijn uit het raam getuimeld, hebben het verkeerde kopje thee gedronken of hebben zich moeten schikken aan de wil van Poetin.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee Poetin heeft goed voor zichzelf gezorgd.
"In 1995, facing severe fiscal deficit and in desperate need of funds for the 1996 presidential elections, the government of Boris Yeltsin adopted a "loans-for-share" scheme proposed by banker Vladimir Potanin and endorsed by Anatoly Chubais, then a deputy prime minister, whereby some of the largest state industrial assets (including state-owned shares in Norilsk Nickel, Yukos, Lukoil, Sibneft, Surgutneftegas, Novolipetsk Steel, and Mechel) were leased through auctions for money lent by commercial banks to the government. The auctions were rigged and lacked competition, being largely controlled by favored insiders with political connections or used for the benefit of the commercial banks themselves.[21] As neither the loans nor the leased enterprises were returned in time, this effectively became a form of selling, or privatizing, state assets at very low prices. "quote:Op woensdag 24 december 2025 18:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier klopt natuurlijk bijzonder weinig van.
Ja, hij had de grondstoffen natuurlijk ook in een NV kunnen stoppen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:42 schreef Cruzinats het volgende:
were leased through auctions for money lent by commercial banks to the government.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |